Treenikaveria Rajalaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 40111
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Deleted member 40111

Alkanut ärsyttää, kun ei salikavereita pahemmin Kuopiossa ole, vaikka useampia vuosia jo tullut reenailtua kaupungin saleilla. Kuitenkin aina enemmän saa treeneistä irti, jos raskaisiin punnerruksiin ym. on varmistaja jne. Onko muita 'yksinäisiä susia', jotka Rajalassa reenailee? Jos joku treenikaveria vailla, niin mielelläni kyllä toimin vastavuoroisesti varmistajana ja voin avustella pakkotoistoissa jne. Tulee mentyä salille yleensä iltaruuhkien jälkeen noin klo 20-22 aikoihin. Treenipäivät ti,ke,to viikolla ja viikonloppuna tulee yleensä muualla reenailtua.

Jos kiinnostaa porukassa/samaan aikaan reenailla, niin pistä vastausta tähän/mun profiiliin tai yksityisviestiä(jos VIP) niin vaihdellaan yhteystietoja, jos satuttaisi vaikka samaan aikaan salille. Kotkalle voin myös tulla, jos joku siellä reenailee.

:puntti:

Rajalassa ja kotkalla tulee käytyä iltaisin yleensä. Ootko minkä ikäinen? Itse vähän nuoremmanpuoleinen :D

24v tulee 4kk päästä mittariin. Eipä sillä iällä väliä. Meinasitko huomenna reenata, vois tulla mukaan? Vaikkakin kevyt viikko menossa, joten mitään akuuttia treenikaverin pulaa ei olekkaan tällä hetkellä.

Tulin nähneeks sun kirjoituksia muualla ja mietin lieköhän voimat riittää edes varmistamaan :D Itsellä jää penkitkin alle satkun kuitenkin...

Eiköhän, bodailtua tulee arkipäivinä vähän pidempää sarjaa. Ja turvaraudat esim. penkissä pelastaa kyllä, mut jossain kapeessa penkissä helpompi napata telineestä tanko jos kaveri keventämässä, mikäli isommilla sarjapainoilla tarvii tehä.

Ikää on siis 16, mutta ihan täys apina en oo. Voihan sitä kokeilla, mutta 150+nostoja ei uskalla ottaa "kontolleen" :D

Joo. Eipä siinä varmistajan/käsilleantajan paljon tarvihe voimaa käyttää. Oishan tuo mukava jonkun kanssa välillä porukassa reenailla. Ootko tällä viikolla mihin aikoihin reenailemassa?

Joo, huomenna vois itekin käydä. Käytkö Rajalassa vai Kotkalla sillon? Vois törmäillä vaikka siinä oven tuntumassa sisäpuolella, jos jonkun kellonajan heität.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Molemmat käy, Rajalaan on tultava kahdella bussilla joten jos sinne, ois hyvä jos sinä ehdottaisit jotain aikaa nii osais katella bussien menoja

Jeps, Rajala ois itellä lähempänä. No siinä klo 19-22 käy mikä aika vaan. klo 20 jälkeen taitaa pahin ruuhka olla ohi aina.

Mä bumppaan tätä. Mä olen muuttamassa elokuun lopulla kuopion keskustaan ja kattelin näitä kuopion saleja. Voimanostajana tietysti päädyin rajalan väestönsuojaan ja sieltä itseni varmasti löydän. Minkälaiset puitteet siellä on? Kuvia en löytänyt mistään. Mitä voimanostoon liittyviä releitä siellä on? Millanen henki?

Omat kokemukset 2011-2014. Tuskin on suuria muutoksia tullu sen jälkeen. 3 kyykkytelinettä, 3 tai 4 penkkiä, powerrack. 2 nostolavaa, jossa onnistuu maastavedot/olynostot. Ketjuja on about muutaman kymmenen kilon edestä muistelisin ja lankkuja. Ei taida muuta ihmeellistä olla, kun korkeintaan nostajien/paikallisen seuran omia välineitä lukkojen takana.

Omat kokemukset 2011-2014. Tuskin on suuria muutoksia tullu sen jälkeen. 3 kyykkytelinettä, 3 tai 4 penkkiä, powerrack. 2 nostolavaa, jossa onnistuu maastavedot/olynostot. Ketjuja on about muutaman kymmenen kilon edestä muistelisin ja lankkuja. Ei taida muuta ihmeellistä olla, kun korkeintaan nostajien/paikallisen seuran omia välineitä lukkojen takana.

Suositteletko mielummin jotain muuta salia? Kämppä kirkkokadulla melkeen keskustassa. Alle 4km matka ois hyvä olla, niin kiva kulkee fillarilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom