Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidin NV:sta myös teknillisesti todella paljon enemmän kuin FO3:sta, mutta mainitsemasi "feenix"-tunnelma ei vaan sovi mulle. Siksi olen edelleen sitä mieltä että FO1 oli parempi kuin jatko-osansa, vaikka FO2 oli kaikin puolin merkittävästi laajempi ja parempi. Tunnelma. Se loputon lohduttomuus että koko maailma on päättynyt, eikä tule jatkumaan kuin surkeana varjona entisestä loistosta. Tottakai lapsuksia löytyy ja urpouksia, mutta ei onneksi latistanut tunnelmaa.Uusista Fallouteista nautin New Vegasista huomattavasti enemmän. Fallout 3:stakin tuli kyllä tahkottua, mutta siinä suurimmaksi ongelmaksi omalla kohdalla nousi juurikin pelimaailma ja yleisfiilis. Monet ovat kehuneet D.C.:n synkkiä raunioita ja epätoivoista ilmapiiriä, joiden viehätyksen voin kyllä ymmärtää, mutta itselleni tuo ei toiminut kunnolla. Mulle Fallouteissa ei ole kyse varsinaisesti synkkyydestä ja tuhosta, vaan ihmiskunnan nousemisesta tuhkasta, ja sivilisaation luomisesta uudelleen, nykyisen maailmantilan vaatimalla tavalla.
Pleikkarilla toi Fallout 3 ja New vegas oli ehkä kaikkien aikojen bugisimpia pelejä. Ei riitä sormet ja varpaat kun laskee monta kertaa toi joko kaatui tai ukko jäi kallioon kiinni ja joutui tappamaan itsensä. Se nyt ois se tärkein korjauksen paikka. Ite pelailin noi kans lähinnä mielenkiintoisten aseiden, tunnelman ja paikkojen takia läpi, mutta nyt witcher 3:sta pelanneena toivon että peliin ois saatu oikeaa sisältöä, juonta ja syvällisiä henkilöhahmoja. No ostan mä sen jokatapauksessa mutta pahoin pelkään että witcher nosti sen verran tasoa että tulen pettymään.
Oli ne PC:lläkin aika bugisia Bethesdan jäljiltä.
Onneksi modeilla sai valtaosan bugeista korjattua ja tietysti todella paljon muutakin mielenkiintoista peleihin.
Esim. Fallout 3 oli aika lailla eri peli, kun lataili modin joka muutti valaistuksen yms. realistiseksi. Eli yöllä kaupunkien ulkopuolella oli PIMEÄÄ. Ja siihen kylkeen modi joka lisäsi realismia (sen pohjalta itseasiassa tehtiin se New Vegasin survival mode, mutta tuo modi oli paljon enemmän hardcore).
Joo, näen kyllä tämänkin puolen.Pidin NV:sta myös teknillisesti todella paljon enemmän kuin FO3:sta, mutta mainitsemasi "feenix"-tunnelma ei vaan sovi mulle. Siksi olen edelleen sitä mieltä että FO1 oli parempi kuin jatko-osansa, vaikka FO2 oli kaikin puolin merkittävästi laajempi ja parempi. Tunnelma. Se loputon lohduttomuus että koko maailma on päättynyt, eikä tule jatkumaan kuin surkeana varjona entisestä loistosta. Tottakai lapsuksia löytyy ja urpouksia, mutta ei onneksi latistanut tunnelmaa.
Kapinoin alkuun 1st person pelityyliä vastaan ja hankin FO3 vasta reilusti julkaisun jälkeen, jolloin jo pahimmat paskat oli karsittu ja ties mitä modauksia tarjolla, jolloin pelikokemus oli paljon parempi kuin julkaisun aikoihin. Modauksillahan tätäkin pelisarjaa korjattiin helvetin paljon ja toivon sitä myös nelosen osalta. Silti, rukoilen että tunnelma on sama kuin 1 & 3 osissa. ;)
Maksaisin tästä melkolailla mitä vain, niin upea sarja tämä on uuden sulkupolven moottorien osalta, niitä ekoja en pelais.
4k pelaaminen kiinnostas, mutta sit pitäs uusia näytönohjain ja näyttö ja se maksais sellaset rapiat 900€ :oNo ei nyt liiotella. :DKyllähän se nyt pc:llä pitää pelata ;) 500€ ja saa kasattua jo todella tehokkaan pelikoneen.
No jjoooo...oot ehkä oikeessa. Näyttikseen kannattaa panostaa ja muista osista karsia. Itellä vielä tuo gtx 580 jaksaa hyvin pyörittää bf 3 täysillä asetuksilla...kellotettuna tosin, mutta kuka noita vakiokelloilla ees pitää? :o mac pelaamisesta/koko laitteista ei ole mitään kokemusta.No ei nyt liiotella. :D
Pelkkä keskusyksikkö ja jos käyttistä ei tarvi, mut tekee kyllä silti tiukkaa saada edes ok tehokas 500€ hintaan. Vähintään pitää tosi tarkkaan valikoida varmaan joka osan kohdalta mistä sen ostaa halvimmalla.
Kokosin mielenkiinnosta itse, ja ennen näyttistä valikoiden erittäin halpaa osaa oltiin jo 400€ kulmilla. Jimm's valmiiksi kasatuista halvin AMD pelikone ilman käyttistä vajaa 700€. Siinäkin näytönohjain 1GB non-Ti 750. Mulla itsellä 750 Ti työkoneessa, niin jopa Cities: Skylines teki vähän tiukkaa.
Jos 500€ haluaa pelaamaan päästä PC:llä, kantsii se keskusyksikkö melkein ostaa käytettynä. Joku pari vuotta vanha tehompi kone voi 500€ hintaan on jo paljon parempi kuin uutena vastaavilla euroilla.
Nus nus hommaa mutta oli pakko tarttua. :D