Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osanotot kaverillesi :D
Laihiala on hieno mies, mutta ei nyt kovin naisellinen :D
Pöh, upea nainen 180cm ja pitkä tumma letti:)
On muakin kehuttu joskus yökerhon jonossa Mike Pattonin näköiseksi:D olin silloin tosin pukeutunutkin mieheksi halloweenbileisiin.

On muakin kehuttu joskus yökerhon jonossa Mike Pattonin näköiseksi:D olin silloin tosin pukeutunutkin mieheksi halloweenbileisiin.

No, tuo kuvaus vaikutti heti paljon paremmalta kuin "Laihialan näköinen nainen" :D
Tehän voisitte jo melkein perustaa bändin. Ulkonäkö olisi jo kohdillaan, taidoista nyt ei tosin tietoa ole :D

No, tuo kuvaus vaikutti heti paljon paremmalta kuin "Laihialan näköinen nainen" :D
Tehän voisitte jo melkein perustaa bändin. Ulkonäkö olisi jo kohdillaan, taidoista nyt ei tosin tietoa ole :D
On se naamastakin sen näköinen mutta toki vähän kauniimpi;)
Kaveri ei taida soittaa mitään mutta mulla on itse asiassa ollut montakin bändiä ja on heti taas kun muilta velvollisuuksilta jaksaa:)

Se olis aamupalat ja muut pakolliset aamutoimet saatu alta pois.
Jaksaisikohan sitä kohta vähän treenailla... kai sitä jaksaisi.

Hyi perse. Ostin huvikseni tuota Leaderin Eloisa-proteiinipuuroa. Hyi helvetti mitä liejua. Päivä pilalla kun aamupala jo noin pahaa :eek:

Ei kai siitä nyt sentään koko päivä mene pilalle. Voit purkaa sen pettymyksen vaikka paiskomalla niitä kananmunia?

Mua on luultu Jari Kurriksi, pääsenkö sun bändiin?

Ja samaa mieltä @XairaX tosta puurosta, joku oli tuonut duuniin maistettavaksi ja voi fan mikä lounastauko :Q

Ei kai siitä nyt sentään koko päivä mene pilalle. Voit purkaa sen pettymyksen vaikka paiskomalla niitä kananmunia?

Ei oo ketään paiskottavaa kun vettä sataa ja ihmiset makaavat krapulassa kotona. Pitää syödä jotain parempaa niin viittii puntille raahautua.

Leaderin tuotteet ei oo koskaan ollu kauheen hyvän makusia. Ei jatkoon.

Nyt kun mietin, niin kovinkaan moneen hyvänmakuiseen Leader-tuotteeseen en ole törmännyt ikinä.

Mua on luultu Jari Kurriksi, pääsenkö sun bändiin?

Ja samaa mieltä @XairaX tosta puurosta, joku oli tuonut duuniin maistettavaksi ja voi fan mikä lounastauko :Q

Toki, pääsinhän mäkin rakennussarjaan:D
Mikä puuro muka on hyvää?:eek:
Kaurapuuroa keitellessä tässä... Koska se on ruoka jonka osaan tehdä:oops:

Back
Ylös Bottom