Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki, pääsinhän mäkin rakennussarjaan:D
Mikä puuro muka on hyvää?
Kaurapuuroa keitellessä tässä... Koska se on ruoka jonka osaan tehdä:oops:
Maitoon keitetty kaurapuuro on herkkua!
Voiko ton muuten tehdä mikrossa? Eli ihan niinkun puuro tehdään mikrossa mut korvais veden maidolla
Mikäs sen estää.Voiko ton muuten tehdä mikrossa? Eli ihan niinkun puuro tehdään mikrossa mut korvais veden maidolla
Mehä saadaan koko lätkä jengi aikaseks ku mua on luultu nuorempana monesti Olli Jokiseksi![]()
Maidon molekyylirakenne jotenkin muuntuu mikrossa. Epäilyttävää. Meillä ei ole mikroa enkä käytä edes maitoa maitona.Mikäs sen estää.
Maidon molekyylirakenne jotenkin muuntuu mikrossa. Epäilyttävää. Meillä ei ole mikroa enkä käytä edes maitoa maitona.
Tuon puurodilemman voi ratkaista myös niinkuin minä olen tehnyt. Ei vaan syö sitä. Ikinä.
N. 15 vuoden joka aamuisella kokemuksella snon, että voi ja kannattaakin, jos yhdelle tekee. Sekaan sitten 133.333g raejuustoa ja kourallinen mustikoita. On ravintoarvot ja maku kohdillaan!Voiko ton muuten tehdä mikrossa? Eli ihan niinkun puuro tehdään mikrossa mut korvais veden maidolla
Tällä ohjeella oon itekin operoinut jo vuosia mut oon aatellu et jos nyt aina sillon tällön söis. Mut sillonkin sen väsääminen pitää olla todella helppoa ja nopeeta eli en todellakaan ala keittämään mitään..:D
Mitäs paskaa täällä puhutaan ? Tai en minä tiedä vaikka muuttuisikin, mutta kyllä mikropuuro on hyvää niin maultaan kuin rakenteeltaankin. Samaten maistuu esim. Maitoon tehty mikrokaakao ja mikromunakokkeli.Maidon molekyylirakenne jotenkin muuntuu mikrossa. Epäilyttävää. Meillä ei ole mikroa enkä käytä edes maitoa maitona.
Ei saa, vaan tietysti luolamiespisteitä:D
MikromunakokkeliMitäs paskaa täällä puhutaan ? Tai en minä tiedä vaikka muuttuisikin, mutta kyllä mikropuuro on hyvää niin maultaan kuin rakenteeltaankin. Samaten maistuu esim. Maitoon tehty mikrokaakao ja mikromunakokkeli.
olis kyllä yök en syö!