Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tavallinen kaurapuuro on hyvää kun siihen lyö mustikoita ja vähän vaaleaa siirappia päälle. Nom. Helvetti, nyt pitää muuten ruveta tekemään enemmän ruokaa kun ei enää syö töissä lounasta. Hö.

Voiko ton muuten tehdä mikrossa? Eli ihan niinkun puuro tehdään mikrossa mut korvais veden maidolla

Voiskohan jos helvetin varovasti lämmittäisi. Oon joskus kokeillut ja opin silloin, mitä tarkoittaa "kärsivällinen kuin kiehuva maito". Saan kyllä mikrot hajoamaan myös popcornia valmistamalla ja suklaata sulattamalla, sattumoisin en ole moista kapistusta vuosiin omistanut. :D

Mehä saadaan koko lätkä jengi aikaseks ku mua on luultu nuorempana monesti Olli Jokiseksi :)

Saanks mäki tulla mukaan ku mua on useasti luultu Cynthia Nixoniksi. Ja viikko sitten joksikin laulajaksikin, en vaan saanu selvyyttä, että kenestä oli kyse. Mutta että kuulema "se sen yhden bändin laulaja, sinähän oot se joka tekee sitä musiikkia". Juu en tee. Minun esiintymiset rajottuu karaokeen ja teatteriin. Ei ole bändiä mulla, ei.

Tuon puurodilemman voi ratkaista myös niinkuin minä olen tehnyt. Ei vaan syö sitä. Ikinä.

Maidon molekyylirakenne jotenkin muuntuu mikrossa. Epäilyttävää. Meillä ei ole mikroa enkä käytä edes maitoa maitona.

Joo jotain epäilyttävää muistelin olevan maidon ja mikron yhteistyössä..

Tuon puurodilemman voi ratkaista myös niinkuin minä olen tehnyt. Ei vaan syö sitä. Ikinä.

Tällä ohjeella oon itekin operoinut jo vuosia mut oon aatellu et jos nyt aina sillon tällön söis. Mut sillonkin sen väsääminen pitää olla todella helppoa ja nopeeta eli en todellakaan ala keittämään mitään..:D

Voiko ton muuten tehdä mikrossa? Eli ihan niinkun puuro tehdään mikrossa mut korvais veden maidolla
N. 15 vuoden joka aamuisella kokemuksella snon, että voi ja kannattaakin, jos yhdelle tekee. Sekaan sitten 133.333g raejuustoa ja kourallinen mustikoita. On ravintoarvot ja maku kohdillaan!

Tällä ohjeella oon itekin operoinut jo vuosia mut oon aatellu et jos nyt aina sillon tällön söis. Mut sillonkin sen väsääminen pitää olla todella helppoa ja nopeeta eli en todellakaan ala keittämään mitään..:D

No, mä en tätä nykyä syö oikeastaan muitakaan viljatuotteita, niin eipä tule syötyä puuroakaan :D

@Mopsi80 Saako tuosta hippipisteitä? :D

Maidon molekyylirakenne jotenkin muuntuu mikrossa. Epäilyttävää. Meillä ei ole mikroa enkä käytä edes maitoa maitona.
Mitäs paskaa täällä puhutaan ? Tai en minä tiedä vaikka muuttuisikin, mutta kyllä mikropuuro on hyvää niin maultaan kuin rakenteeltaankin. Samaten maistuu esim. Maitoon tehty mikrokaakao ja mikromunakokkeli.

Kaurahiutaleita + vettä + mikroaalto uuni. Tai elovena pikakaurahiutaleita + vedenkeitin voila

hilloa tai mehukeittoa sekaan.

Mitäs paskaa täällä puhutaan ? Tai en minä tiedä vaikka muuttuisikin, mutta kyllä mikropuuro on hyvää niin maultaan kuin rakenteeltaankin. Samaten maistuu esim. Maitoon tehty mikrokaakao ja mikromunakokkeli.
Mikromunakokkeli:confused: olis kyllä yök en syö!

On muuten hyvä tehdä viikonlopputreenit kotona, kun voi sarjojen välissä kirjoitella tällaisia merkityksettömiä kommentteja tänne :D

Back
Ylös Bottom