Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iskä on kyllä aika kannustava tän mun retkeilyharrastuksen suhteen.
"Tiiätkö sää edes missä itä on? Et taida reppana tietää."
Jaa, että tuollaisia juodaan. Mä join just palkkaria :D
Mulla on kyllä ihan sama homma, tai no usein alkaa pieni nälkä jäytää jo oitis palkkaristakin huolimatta. Onneksi grillille on jonkinmoinen mentaalinen välimatka sentään.
Joo, ei siitä treenaamisesta mitään tule, jos toinen vetelee jotain ihan omiaan, eikä ymmärrä miten se treeni oikein pitäisi suorittaa.
Onhan tuossa nyt ainakin se hyvä puoli, että jos päätät vetää klassiset sikabulkit niin on aika helppo suorittaa :D
No, tiedätkö? :D
Mulla vielä kestää toi kotimatka painitreeneistä aika tarkkaan sen 1h50min. Ihan riittävästi siihen, että kerkee tulla perkeleellinen nälkä, johon ei banaanit, protskupatukat tai pähkinät auta.
Eikös tuoki ihan palkkarista mene.
Sitä sikabulkkiahan mä oon oikeen menestyksekkäästi suorittanu viimeisen vuoden ajan :D Nyt pitää sitten vähän siivoilla sotkuja...
No tiedän :D
...ainakin jos vähän aikaa mietin
...ja on mulla kompassi
Suuri erästäjä!
Impressive :D
Kyllä tuossa kelpaa jo lähteä korpeen samoilemaan sitten. Ja onhan melkein kaikissa kännyköissä nykyään GPS :D
Kännykkägepsiä en sitten osaakaan käyttää, oon kokeillut! Ja akkua pitää säästää mahdollisia photogenic momentseja varten. Oikeasti en kyllä yksinään mihinkään ihan umpikorpeen lähde turhan pitkälle samoamaan, saisin isältä kosolti selkääni jos eksyttäisin itseni metsään ja jäisin kiinni siitä. :D Ikuinen pikkutyttö, heh.
Joo, onhan ne gepsit tosi haastavia käyttää :D
No sinä se oot siivonnu oikeen urakalla :D Mulla ei ihan tommosia määriä. Aattelin, että jos maks. 5kg tiputtelis pikkuhiljaa. Kattoo mihin asti pääsee ennen Aussi-reissua ja mitenkä sen jälkeen sitte. Ihan mukavaahan tämä on kun ei oo mitään dieettipakkoa, pyyhkii vaan vähän "pölyjä hyllyiltä" niin viihtii taas itekin kattella peilikuvaansa.Se siivoaminen on kyllä parasta... nimimerkillä -16.5kg viimeisen vuoden aikana :D
No sinä se oot siivonnu oikeen urakalla :D Mulla ei ihan tommosia määriä. Aattelin, että jos maks. 5kg tiputtelis pikkuhiljaa. Kattoo mihin asti pääsee ennen Aussi-reissua ja mitenkä sen jälkeen sitte. Ihan mukavaahan tämä on kun ei oo mitään dieettipakkoa, pyyhkii vaan vähän "pölyjä hyllyiltä" niin viihtii taas itekin kattella peilikuvaansa.
Joo, mä olin tuossa vuosi sitten n. 90kg painoinen läski.
Paino tippui tuonne 72,5kg kieppeille, nyt sitä hilataan pikkuhiljaa ylöspäin. Taitaa olla n. 74-75kg nyt. En jaksa ihan joka viikko käydä vaa'alla :D
Tää painon putoaminen on vähän kakspiippunen juttu. Toisaalta hyvä ja toivottavaakin, että alkaa paino tipahtaa, mutta jos se tippuukin liian helposti ja nopeasti, niin heti tulee sellainen masentunut olo, että ei oo tullu lihasta, on vaan läskiä keränny kaiken tämän ajan :D Vaikken minä edes ole viimeiseen puoleentoista vuoteen enää lihasmassaa kerännytkään mitenkään aktiivisesti. Mutta saahan sitä aina vähän pahastua kaikenlaisista hassuista jutuista. Ja nyt minä menen nukkumaan ja jos nuo perkeleen bensalenkkarit alkaa yöllä polttaa kumia tuossa parvekkeen alla niin heittelen niitä kananmunilla. Menee kyllä hyvä projekti aivan kesken, kun mä yritän mädättää kananmunia kesän mopopoikia varten.