Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikkipussi vlogi olisi kova juttu!Kuunneltuani puoli tuntia lapsen huutoa, minä juon nyt lisää kahvia, syön piparipatukkaa ja kuuntelen ylen nuorisokanavaa. Sitten järjestelen meikkipussini.
Eli treenit on mennyt kännissä ja samalla sitä lihanpiilotusta leikkien. Oletko muuten mahdollisesti tehnyt treenivideoita, kuten "1-jakoinen advanced method Perkiömäki" ? Tuossa siis otetaan ensin reilut siivut "lääkkeeksi" ja sitten veivataan yläkroppaa (käsipainoilla af koors) kun ison appelsiinin kokoiset tissit omaava veivaa alakertaa. Sitten saunan kautta suihkuttelemaan. Varmasti toimiva 1-jakoinen.Ja tuo olisi ainakin itselle selkeä muutos, kun nyt olen vedellyt ihan vaan yksijakoisella. Treenit.
Eli treenit on mennyt kännissä ja samalla sitä lihanpiilotusta leikkien. Oletko muuten mahdollisesti tehnyt treenivideoita, kuten "1-jakoinen advanced method Perkiömäki" ? Tuossa siis otetaan ensin reilut siivut "lääkkeeksi" ja sitten veivataan yläkroppaa (käsipainoilla af koors) kun ison appelsiinin kokoiset tissit omaava veivaa alakertaa. Sitten saunan kautta suihkuttelemaan. Varmasti toimiva 1-jakoinen.
Ei tullu ku vaan ilmotus, että oot lainannu mun tekstiä. @MTM1977 toimiiko tää?
Huu... Pussissa oli mm. enkelikiiltokuva ja plektra.Meikkipussi vlogi olisi kova juttu!
Tuo kuulostaa ainakin kokeilemisen arvoiselle. Pitää kysästä, jos sais tuohon apuja. Onko tullut itse koitettua? Tuliko tulosta? Kasvoko paikat? Kostuko?Eli treenit on mennyt kännissä ja samalla sitä lihanpiilotusta leikkien. Oletko muuten mahdollisesti tehnyt treenivideoita, kuten "1-jakoinen advanced method Perkiömäki" ? Tuossa siis otetaan ensin reilut siivut "lääkkeeksi" ja sitten veivataan yläkroppaa (käsipainoilla af koors) kun ison appelsiinin kokoiset tissit omaava veivaa alakertaa. Sitten saunan kautta suihkuttelemaan. Varmasti toimiva 1-jakoinen.
@irtakk
Toimikos tämä?
Saattaa olla, että jos on quote + tagi niin eipä toimi. Ilman quotea toimii, kai?
Oma päänsärky johtuu lähestulkoon aina huonosta nesteytyksestä. Tuoppi vettä toimii aina loistavasti Buranan korvikkeena.Päätä särkee. Onneksi ei ole niin hankalia hommia tänään kuin eilen. Paitsi nyt nuoremman opettaminen..
Joko tuo tai sitten olen ollut ilman kahvia yli 12h.Oma päänsärky johtuu lähestulkoon aina huonosta nesteytyksestä. Tuoppi vettä toimii aina loistavasti Buranan korvikkeena.
Joko tuo tai sitten olen ollut ilman kahvia yli 12h.
Ens viikolle lupaillaan +25. Kuulostaa lupaavalta, oiva sää pukeutua esim nahkaan.
Tarvittaessa sitäkin, mutta ihan naudannahka oli nyt kyseessä.Tulkitsin tän eka niin, että aiot olla älästi, mutta taisit meinata ihan nahkaanahkaa.