Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha helle saa tulla. Juuri äsken sain mitsubitsun seinään. Painan heti kämpän kuustoista-asteiseks!

.. Ja moni teistä olis nukkunu nussittuna paremmin!

@irtakk sanoo tässä klo 21:30 kuvatussa giffissä, että: "Nussittuna nukkuisit paremmin"
Margot-Robbie-Lingerie.gif

Haha helle saa tulla. Juuri äsken sain mitsubitsun seinään. Painan heti kämpän kuustoista-asteiseks!

Mitsu on hyvä olla seinässä. Itsellä ollut jo monta vuotta. Toimii kesät talvet.
Jos tulee kuuma kesä niin mä sitten vaan makaan sisällä kalsarit jalassa ja viilentelen kaikessa rauhassa (kasseja).

Joo, hölmö olin kun en viime kesänä sitä seinään painanu, mut oli kaikkee muuta rakentelua, että piti käydä työmaalla lukemassa pakkista.

PS. @eventa stakin olis ollut giffiä, mutta säästän @MTM1977 n duunia ja oon postaamati.

Joo, hölmö olin kun en viime kesänä sitä seinään painanu, mut oli kaikkee muuta rakentelua, että piti käydä työmaalla lukemassa pakkista.

PS. @eventa stakin olis ollut giffiä, mutta säästän @MTM1977 n duunia ja oon postaamati.

Miten niin säästät? Mä just jouduin kovalla työllä yhdistämään sun edelliset viestit ;)

Se oli niin rankka kokemus, että jouduin laittamaan tämän soimaan:

View: https://www.youtube.com/watch?v=NnnozycxCx0

Mullahan tämä harrastus alkoi vasta viime syksynä, usean vuoden arpomisen jälkeen.
Ihan hyvin edistynyt kyllä, molemmissa käsissä nyt kaksi kuvaa. Ja kun tämä uusin valmistuu, niin oikeasta kädestä alkaa olla 60% peitettynä :D

Mä otin ekan kuvan 24-vuotiaana. Parempi venailla että on fiksumpia ideoita ja enemmän rahaa paremmille tatskaajille kuin kantaa koko ikä rumia suttuja :D

Mä otin ekan kuvan 24-vuotiaana. Parempi venailla että on fiksumpia ideoita ja enemmän rahaa paremmille tatskaajille kuin kantaa koko ikä rumia suttuja :D

Joo, siis sehän itselläkin tuossa oli taustalla, että kun ei ollut ihan varma mitä sitä haluaa laittaa.
Tuossa viime kesänä niitä ideoita alkoi jostain syystä tulla ja nyt niitä sitten toteutetaan.
Eli tämä uusin ei tule jäämään viimeiseksi :D

Miten niin säästät? Mä just jouduin kovalla työllä yhdistämään sun edelliset viestit ;)

Hah, seuraavassa pakkispaltsussa jätätte hauisvertailut ja vapottelut väliin ja koodaatte @Mike n kanssa foorumin yhdistämään postit:P

Matsku eventasta ei taida olla pakkikselle soveliasta, niin ei tarvi poistaa kun ei postaa niitä.

Joo, siis sehän itselläkin tuossa oli taustalla, että kun ei ollut ihan varma mitä sitä haluaa laittaa.
Tuossa viime kesänä niitä ideoita alkoi jostain syystä tulla ja nyt niitä sitten toteutetaan.
Eli tämä uusin ei tule jäämään viimeiseksi :D

Hyvä hyvä!

Mulla on jonkun verran tilaa vielä käsissä kyynärpään ja ranteen välillä (sisäpuolet on sutattu), niihin on ideat kyllä mutta katsotaan koska toteutuu. Toinen jalka on täysi mutta toinen melkein tyhjä, voi olla että siihen tulee vielä jotain mutta sitten loppuu. En jostain syystä ole vielä halunnut torsoon mitään ja tuntuu etten tule haluamaankaan.

Hah, seuraavassa pakkispaltsussa jätätte hauisvertailut ja vapottelut väliin ja koodaatte @Mike n kanssa foorumin yhdistämään postit:p

Matsku eventasta ei taida olla pakkikselle soveliasta, niin ei tarvi poistaa kun ei postaa niitä.

Kyllä siihen muistaakseni joku syy oli miksi se ei nyt ole käytössä. Löytynee tuolta Xenforo ketjusta, jos jaksaa etsiä. Itsehän en juuri nyt jaksa :D

Hyvä hyvä!

Mulla on jonkun verran tilaa vielä käsissä kyynärpään ja ranteen välillä (sisäpuolet on sutattu), niihin on ideat kyllä mutta katsotaan koska toteutuu. Toinen jalka on täysi mutta toinen melkein tyhjä, voi olla että siihen tulee vielä jotain mutta sitten loppuu. En jostain syystä ole vielä halunnut torsoon mitään ja tuntuu etten tule haluamaankaan.

Oma suunnitelma on sellainen, että ensin laitetaan käsiin niin paljon kuin mahtuu. Hihoilla pitää kuitenkin saada kaikki tarvittaessa peitettyä töiden takia.
Käsien jälkeen... jotain muuta. Tällä hetkellä tuntuu, että selkään tai rintaan... jalatkin kyllä yksi vaihtoehto. Ei voi vielä sanoa, pitää miettiä sitten, kun kädet on "valmiit" :D

Oma suunnitelma on sellainen, että ensin laitetaan käsiin niin paljon kuin mahtuu. Hihoilla pitää kuitenkin saada kaikki tarvittaessa peitettyä töiden takia.
Käsien jälkeen... jotain muuta. Tällä hetkellä tuntuu, että selkään tai rintaan... jalatkin kyllä yksi vaihtoehto. Ei voi vielä sanoa, pitää miettiä sitten, kun kädet on "valmiit" :D

Mulla saa 3/4-mittaisilla hihoilla myös kuvat piiloon, jatkossa voi olla että hiipii vähän lähemmäs rannetta. Jalassa tietty vaaditaan joko pitkät housut tai sukkahousut, ja ne nyt oikeastaan kuuluvat asiaan muutenkin jos tilaisuus vaatii sellaista että kuvat täytyy peittää. Tavallisena päivänä toimistolla ei tarvitse peittää.

Mulla saa 3/4-mittaisilla hihoilla myös kuvat piiloon, jatkossa voi olla että hiipii vähän lähemmäs rannetta. Jalassa tietty vaaditaan joko pitkät housut tai sukkahousut, ja ne nyt oikeastaan kuuluvat asiaan muutenkin jos tilaisuus vaatii sellaista että kuvat täytyy peittää. Tavallisena päivänä toimistolla ei tarvitse peittää.

Mulla on molempien käsien kyynärvarren sisäpinnassa ihan tuonne ranteeseen asti. Eli jos piiloon pitää saada niin pitkät hihat on ainoa vaihtoehto.
Onneksi normisti toimistolla ollessa ei ole mitään väliä, ainoastaan asiakashommelit vaatii sitten tuota piilottelua.

Kyllä siihen muistaakseni joku syy oli miksi se ei nyt ole käytössä. Löytynee tuolta Xenforo ketjusta, jos jaksaa etsiä. Itsehän en juuri nyt jaksa

Äääh, merkityksetöntä. Meillä on modet!

Aloin miettiä että onko se soveliasta yhtään mihinkään.

Oon mä kuullut juttua alakulttuureista.

Päivitin kotona vähän kajareita yms. Hyvin jytää ja tuntuu että metallica soittaisi olohuoneessa. Odotan että yläkerran mamma ja pappa ärsyyntyy :eek:

Pakko olla hurjia suunnitelmia noin lyhyelle lomalle.

Joo se on hirveellä tahdilla toimitettava, että kerkiää. No ei. Ekat n.kuus viikkoo menee treenatessa ja valmisteluissa ja sit kolmisen viikkoo menee Australiassa kenguruja väistellen pyssykarkeloissa.

Veikkaat et menee koko kesän kolmijakoisella ohjelmalla. Treenaa, ryyppää, panee

Siis törkee.

Tuo olisi kyllä hyvä ohjelma. Tosin, itse voisin jättää tuon ryyppäämisen pois ja vetää kaksijakoisella.

Joo mä kans jättäsin sen ryyppäämisen pois. Muuten käypä suunnitelma. Kaksjakonen on tehokaskin.

Opettajan työn hyviä puolia, tai oletan että olet opettaja :)

Joo tää on se hyvä puoli, jos on maksettu kesälomakin. Niin kuin mulla nyt ekaa kertaa on :) Kivaa kyllä on sekin, että kerrankin saa palata samojen oppilaiden luo syksyllä eikä tartte kuluttaa aikaa siihen, kuka kukin on ja ketä pitää alusta asti vahtia haukansilmällä.

Joo mä kans jättäsin sen ryyppäämisen pois. Muuten käypä suunnitelma. Kaksjakonen on tehokaskin.

Ja tuo olisi ainakin itselle selkeä muutos, kun nyt olen vedellyt ihan vaan yksijakoisella. Treenit.

Mulla on ollu sekajako ja välissä aina painia sopivasti. Nyt tosin varmaan vähä lisää molempia. Mut tommonen sekajakoki on toiminu. Vähä räjähtävyyttä, vähä voimaa, sekaan kuntoutusta ja välillä vähän bodypumppailuakin. Pysyy se mielenkiinto yllä tällaisella ailahtelevaisemmallakin kapistuksella.

Mut siis joo. Yksjakonen nyt niinku tolla kahliksen mittapuulla.

.. Ja moni teistä olis nukkunu nussittuna paremmin!

@irtakk sanoo tässä klo 21:30 kuvatussa giffissä, että: "Nussittuna nukkuisit paremmin"

En sanonut noin! Minä olen tuohon aikaan ollut sohvalla läskeilemässä enkä sängyssä.

Pitäiskö tuosta tulla joku ilmoitus, kun mut on tuollai tägätty? Ei nimittäin tullut.

En sanonut noin! Minä olen tuohon aikaan ollut sohvalla läskeilemässä enkä sängyssä.

Pitäiskö tuosta tulla joku ilmoitus, kun mut on tuollai tägätty? Ei nimittäin tullut.

Pitäisi, mutta ei mullekaan tullut gonzan viestistä, joten meniköhän se yllättäin ns. vituiksi?
Tulikohan tästä @irtakk

Back
Ylös Bottom