Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ne munkit hyviä. Niitä tekisi mieli puristella, lipoa ja haukata. 5 nielaistu 1 vuorokauden aikana ja päälle paketillinen sokeriminidonitseja. Munkkeja toinen samanlainen satsi odottaa vielä syöjää. :|
Story of my life. Hetkittäisiä kofeiiniövereitä lukuunottamatta.Perhanan väsymys. Ajattelu menee tukkoon ja muuttuu tyhmäksi.
Hipit juovat teetä. Varsinkin mateetä :DIlmeisesti kaikki on väsyineitä tässä vaiheessa päivää.
Paitsi minä. Muutama litra matea pitää yllättävän pirteänä.
Hipit juovat teetä. Varsinkin mateetä :D
Mä heitin vasta hiljattain puoli kiloa matea pois kun ei itsellä kulunut. Oli mennyt jo niin vanhaksikin ettei sitä kehdannut kellekkään lahjoittaakaan.
Mulla on sähkömylly. Teräksisillä kartioterillä, niin jauhaa suht tasapaksua. Suosittelen, niin saa aamullakin tuorrettaMeilläkin on mylly mutta käytetään vain ip-kahviin kun aamulla on saatava heti ilman veivaamista.

Mä heitin hipiltä kälyltä saamani pussin pois kun pääsi vanhentumaan. Vaikka kauheasti hehkutti miten piristää kuten kahvi. Niin varmaan o_O

Mä heitin hipiltä kälyltä saamani pussin pois kun pääsi vanhentumaan. Vaikka kauheasti hehkutti miten piristää kuten kahvi. Niin varmaan o_O
Ilmeisesti kaikki on väsyineitä tässä vaiheessa päivää.