Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On ne munkit hyviä. Niitä tekisi mieli puristella, lipoa ja haukata. 5 nielaistu 1 vuorokauden aikana ja päälle paketillinen sokeriminidonitseja. Munkkeja toinen samanlainen satsi odottaa vielä syöjää. :|

On ne munkit hyviä. Niitä tekisi mieli puristella, lipoa ja haukata. 5 nielaistu 1 vuorokauden aikana ja päälle paketillinen sokeriminidonitseja. Munkkeja toinen samanlainen satsi odottaa vielä syöjää. :|

Mä jätän edelleen nuo muiden syötäväksi.
On mulla nyt kuitenkin yerba mate + ananaksen makuista e-nestettä sähköhöyrystelyvekottimessani. Eli kyllähän tässä pärjäilee.
Ja musiikkia.

Ilmeisesti kaikki on väsyineitä tässä vaiheessa päivää.
Paitsi minä. Muutama litra matea pitää yllättävän pirteänä.

Mä heitin vasta hiljattain puoli kiloa matea pois kun ei itsellä kulunut. Oli mennyt jo niin vanhaksikin ettei sitä kehdannut kellekkään lahjoittaakaan.

Mä heitin vasta hiljattain puoli kiloa matea pois kun ei itsellä kulunut. Oli mennyt jo niin vanhaksikin ettei sitä kehdannut kellekkään lahjoittaakaan.

Mä taas kohta tilailen uuden satsin germaniasta. Yleensä tulee sellainen 5-6 kiloa tilattua kerralla. Sillä sitten muutamia kuukausia pärjäilee :D

Mä heitin hipiltä kälyltä saamani pussin pois kun pääsi vanhentumaan. Vaikka kauheasti hehkutti miten piristää kuten kahvi. Niin varmaan o_O

Alkokin olla nälkä. Aamulla ennen kasia syöty puuro ei oikein riittänyt koko päivän evääks. Ihme homma!

Minä hain eilen vastapaahdettuja papuja mokkamestareilta. Ne voittaa kaiken maailman matet.

Mä heitin hipiltä kälyltä saamani pussin pois kun pääsi vanhentumaan. Vaikka kauheasti hehkutti miten piristää kuten kahvi. Niin varmaan o_O

Mulla kahvi saa aikaan nukahtamis vaikeuksia, olen yrittänyt vaihtaa teehen vihreää tai valkoista, mutta aamukahvi vetää puoleensa sitten on saatava aamupäivällä ja ruuan jälkeen.

Mulla ei niinkään oo sellaista pakko saada, mutta monesti tykkään rauhottua himassa, pihistää hyvät sumpit ja istua katteleen ikkunasta ulos kahvia nauttien. Itelle sellanen oma rauhottumisen hetki. Oon melkein vihanen, jos puhelin soi. Harvoin kyllä vastaan, jos jotain syön tai juon.

Tosin sit taas saattaa joskus olla kahvi vaan piriste. Ennen salia hyvä buusteri :)

Ei se piristä samalla tavalla kuin kahvi.
Vaikutus on paljon parempi ja pitkäkestoisempi ;)
Jos siis tietää mitä tekee, saahan tuosta aika mitätöntä litkua, jos valmistaa niinkuin teetä :D

Ikinä en ole normi kahvinkeitintä omistanut, niin aina se kahvin valmistus on jo oma juttunsa.

Perkolaattori nyt on tosin, mutta se on vieraita varten. Saa kerralla enemmän.

Back
Ylös Bottom