Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesäkumibiisit olivat mulle itse asiassa etenkin 90-luvun puolella suuri ahdistuksen aihe, kun ne saivat ajattelemaan että kaikki muut saa paitsi mä. Tän vuoden biisissä ahdistaa taas se, että mies laulaa haluavansa tehdä vauvoja ja vielä monikossa kun miehellehän se onkin niin hirveän raskas prosessi :D

Mä suljen korvani siltä vauvaosiolta. Tykkään enemmän tuosta "niinku jääpala mä sulan ku sä katot mua"-kohdasta. Mä en ollu oikein saamisiässä vielä sillon 90-luvulla, mutta vähän noi biisit punastutti ku ehkä vähä sinnepäin jo ties mistä niissä lauletaan.

On tässä päivässä ainakin se hyvä puoli, että taas tehdään töitä rennossa varustuksessa kotoa käsin.
Mukavaa, kun saa rauhassa parannella tuota kättä, eikä tarvitse välttämättä lähteä toimistolle ansaitsemaan rahojaan.

Minä olen toimistolla sellaisissa koroissa että olisi pitänyt laittaa kypärä. Voi saatana taas.

Otat kenkän kärjestä kiinni. Lyöt korkoja napakasti pöydän kulmaan kunnes irtoavat. Problem solved?

No ei se mitään, mutta se jotain, ettei vain himokkuus tyssää vauvan putkahtamiseen:eek:
"Ihailen sun geenejä" enteilee vähän semmosta skenaariotao_O

Ehkä se on tää että mä en kykene ymmärtämään miten rakkauden täyttymys on kolmas ihminen :D. Ymmärrän kyllä halun ja tarpeen perustaa perhe. Hieno homma.

Otat kenkän kärjestä kiinni. Lyöt korkoja napakasti pöydän kulmaan kunnes irtoavat. Problem solved?

Suattaapi olla että sit vedetään jossain ihmeellisessä persekenossa kun etupuolelle jää vielä platformit. Kokeilemallahan se selviää.

Suattaapi olla että sit vedetään jossain ihmeellisessä persekenossa kun etupuolelle jää vielä platformit. Kokeilemallahan se selviää.

Details details...
No, toinen vaihtoehto on tietysti vedellä ihan vaan ilman kenkiä. Kai sekin jo näillä keleillä on ihan validi vaihtoehto.

edit:
Ilman kenkiä voi sitten vaikka vetää tuollaisen esityksen, jota Englannin naisten futismaajoukkue tässä mukavasti esittelee:
https://www.facebook.com/EnglandTeam/videos/vb.106103707446/10152769809147447/?type=2&theater

Lol, mulla on niken free5.0, sellaset ku kaikilla teiniplikoilla nykyään kaupungilla. Businesspukeutumista kerakseen. Mut eipä kupli varpaat eikä lähde taju kun kotona ottaa kengät pois:) Ja monotan silmään jos joku kyykistyy tuijottamaan mun popoja.

Miten tähän ketjuun tulee aina nii paljo viestejä... Ei jaksa lukee ikinä ku sen viimesimmä jos muutamanki tunnin oot poissa. Ei se mitää - jatkakaa.

Miten tähän ketjuun tulee aina nii paljo viestejä... Ei jaksa lukee ikinä ku sen viimesimmä jos muutamanki tunnin oot poissa. Ei se mitää - jatkakaa.

Se on sitä sisältöä. Jota tuotetaan. Laatuvaatimuksia täällä ei onneksi ole.

Lol, mulla on niken free5.0, sellaset ku kaikilla teiniplikoilla nykyään kaupungilla. Businesspukeutumista kerakseen. Mut eipä kupli varpaat eikä lähde taju kun kotona ottaa kengät pois:) Ja monotan silmään jos joku kyykistyy tuijottamaan mun popoja.

No joo, eivät omatkaan italialaiset nahkakengät oikein tuohon bisnespukeutumiseen istu. Vinkataan sen verran, että ovat nähkääs merkkiä Gaerne.
Enkä minä niitä täällä sisällä pidä jalassa. Täällä mennään ns. sukkasillaan.

Back
Ylös Bottom