Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Twiittaaksä hämiksen torilta?! Sulla näkyy Location

No mä pistin tommosen (k)arvoituksen tohon. Arvelin, että joku kuuklettaa heti. Ja näin kävi. (ei oo eksakti lokaationi)

Postauksien perusteella niitä näköjään tulee. Itse en kyllä ole saanut eikä näköjään moni muukaan, joten ilmeisesti saldoon hyväksytään vain laadukkaat postaukset.

Hihihih.

Eipä tuota tiiä! Ainaki aurinko näyttää paistavan niin se on aika lupaavaa tämän päivän osalta.

Minä voisin tosin lähettää taas TERVEISIÄ SÄNGYSTÄ!

Pylly paljaana! TĂ–RKEETĂ„!

Minä voisin tosin lähettää taas TERVEISIÄ SÄNGYSTÄ!

TÖRKEE! Sängystä sämpylä terveiset lähettääpi:
tumblr_mwz8vs3ghw1r6fjh8o1_1280.jpg

Mitä se sun vaimo sanoo, kun tänne kuvia siitä laitat?

Mä luulin että toi olit sinä itte. Ajattelin jo että mitä helvettiä, Siikkerillä on niitä giffejä susta vaikka millä mitalla ja nyt vielä Köntsällä arveluttavaa kuvamateriaalia. Hmm...

Holy Diver!

Nyt täällä näkee ketkä on miehiä ja ketkä naisia, ilman että menee profiiliin. Paitsi gonzalessin, Daiinan ja irtakkin sukupuolen määrittely riippuu katsojan näkökulmasta Daiina ja irtakk oli miehiä ja gonzaless nainen eiku.... olen kieltämättä välillä miettinyt ketkä on naispuolisia ja ketkä miespuolisia yleensä nimimerkki kertoo, mutta joidenkin kohdalla se on neutraali.

Mä luulin että toi olit sinä itte. Ajattelin jo että mitä helvettiä, Siikkerillä on niitä giffejä susta vaikka millä mitalla ja nyt vielä Köntsällä arveluttavaa kuvamateriaalia. Hmm...

Emminä blondi oo.
Eikö ne Siikkerin giffit oo jotain sen omaa kotivideomateriaalia. Minen oo niihin ollu osallisena millään tavalla. En sitten tiedä mitä se Siikkerin vaimo sanoo siitä, kun se tänne niitä kotivideogiffejä laittaa.

Nyt täällä näkee ketkä on miehiä ja ketkä naisia, ilman että menee profiiliin. Paitsi gonzalessin, Daiinan ja irtakkin sukupuolen määrittely riippuu katsojan näkökulmasta Daiina ja irtakk oli miehiä ja gonzaless nainen eiku.... olen kieltämättä välillä miettinyt ketkä on naispuolisia ja ketkä miespuolisia yleensä nimimerkki kertoo, mutta joidenkin kohdalla se on neutraali.

Kyllä mä ainaki vähä miehekäs olen.

Eikös neutraali ollut oikea miesten mies. Saatoin haistaa hänen hikensä kun kattelin ylätaljavideota.

Emminä blondi oo.
Eikö ne Siikkerin giffit oo jotain sen omaa kotivideomateriaalia. Minen oo niihin ollu osallisena millään tavalla. En sitten tiedä mitä se Siikkerin vaimo sanoo siitä, kun se tänne niitä kotivideogiffejä laittaa.

Ohan niitä kaikkia peruukkeja ja partoja ja muita rooliasuja. Et sä nyt pääse kiemurtelemalla tuosta giffi-kiipelistä pois. Muunneltua totuutta ei hyväksytä.

Kesäkumibiisit olivat mulle itse asiassa etenkin 90-luvun puolella suuri ahdistuksen aihe, kun ne saivat ajattelemaan että kaikki muut saa paitsi mä. Tän vuoden biisissä ahdistaa taas se, että mies laulaa haluavansa tehdä vauvoja ja vielä monikossa kun miehellehän se onkin niin hirveän raskas prosessi :D

Ohan niitä kaikkia peruukkeja ja partoja ja muita rooliasuja. Et sä nyt pääse kiemurtelemalla tuosta giffi-kiipelistä pois. Muunneltua totuutta ei hyväksytä.

Kyllä pääsen. Koska jos minusta jotain kuva/videomateriaalia olisi, se ei olisi Siikkerin hallussa. Hähä!

Back
Ylös Bottom