Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistäs futerille on noita tropheja ropissut ja tärkeämpänä, mitä ihmeitä ne on ?
Toisekeseen, jännä juttu, että naisilla näkyy paikkakunta ja sukupuoli tossa perustiedoissa :)

Näkyis nyt mitatkin oletuksena! Eikö miehillä näy, en oo ehtinyt stalkkaamaan vielä niin paljon että oisin pannut merkille. Enkä tarkasta asiaa nytkään vaan otan vähän rahkaa ja Ikean hilloa.

Mitä vielä, itken rikkihappoa ihan just ihan hyvin laulaa mutta biisit aivan järkyttävää paskaa

Tästä tulee kyllä vaan sanomista, mutta tuo kesäkumibiisi on hauska. Siitä tulee hyvä fiilis. Mä oon tuon Kasmirin kuvitellu äänen perusteella ihan eri näköseksi.

Tuo Saara on kyllä lahjakas ja nätti pimu, mutta kyllä tuo sen soolobiisi on ihan täyttä paskaa.[/QUOTE]

Mistäs futerille on noita tropheja ropissut ja tärkeämpänä, mitä ihmeitä ne on ?
Toisekeseen, jännä juttu, että naisilla näkyy paikkakunta ja sukupuoli tossa perustiedoissa :)

Ihan justiinsa äsken niitä alkoi ropisemaan. Emmä tiedä mitä niillä tekee? Naisilla ymmärrän moisen piteytyksen, kun trophy-vaimoa ollaan valitsemassa muun karjan joukosta.

edit. Ja siis kai noilla perusteilla millä niitä tuli, on kaikille niitä tulossa?

En mäkään oo saanu mitään! Laskin just että olen ollut elämässäni korkeintaan viisi kertaa kumin kanssa tekemisissäo_O

Huomenta!
Vähän paremmin nukuttu, tulisikohan vähän parempi päivä?
Luultavasti ei.

Oho. Tämä posti on täysi vahinko.

No kehutaan vaikka ilmaa nyt sitte. Kivaa kun paistaa Arnold. Olis hyvä tehdä pihahommia, mutta ihan mielellään mä täälä istun sisällä...

nimetön.webp

Postauksien perusteella niitä näköjään tulee. Itse en kyllä ole saanut eikä näköjään moni muukaan, joten ilmeisesti saldoon hyväksytään vain laadukkaat postaukset.

Huomenta!
Vähän paremmin nukuttu, tulisikohan vähän parempi päivä?
Luultavasti ei.

Eipä tuota tiiä! Ainaki aurinko näyttää paistavan niin se on aika lupaavaa tämän päivän osalta.

Minä voisin tosin lähettää taas TERVEISIÄ SÄNGYSTÄ!

Eipä tuota tiiä! Ainaki aurinko näyttää paistavan niin se on aika lupaavaa tämän päivän osalta.

Minä voisin tosin lähettää taas TERVEISIÄ SÄNGYSTÄ!

Niin, onhan se tässä vaiheessa päivää kaikki mahdollista.

Niin ja terveisiä sänkyyn vaan sitten!

Itse jouduin jo omastani poistumaan. Perkeleen työt. Sänky olisi kyllä ollut mukavampi vaihtoehto tässä vaiheessa aamua.

Back
Ylös Bottom