Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli hyvä suunnitelma mennä tänään pyörällä töihin, mutta ei. Päätä särkee, eikä burana tunnu auttavan. Buu.

Ei kuule. Emmä Harrille edes kelpaisi! Eikö tuo Siikkeri senkin asian oo jo pariin kertaan täällä ilmottanu.

Jep. Ongelmana on lähinnä tuo sun ikä. Harrilla on nimittäin sangen tiukat kriteerit.

Ja samalla nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Se kohtuhomma olikin niin, että sen piti olla käytetty, ei käyttämätön.

No juu, Harrilla on kyllä ainakin omien sanojensa mukaan aika tiukkoja yksittäisiä vaatmuksia. Eiköhän Irma silti sen syämmen sulattaisi. Vaikka itse leivotulla sämpylällä. Onhan Harri ihan tv:stä tuttu kulinaristi.

- - - Updated - - -

Ai niin tänään on taas vaikea valinta. Lätkää vai viimeöinen GoT. Molempia ei kerkee.

No juu, Harrilla on kyllä ainakin omien sanojensa mukaan aika tiukkoja yksittäisiä vaatmuksia. Eiköhän Irma silti sen syämmen sulattaisi. Vaikka itse leivotulla sämpylällä. Onhan Harri ihan tv:stä tuttu kulinaristi.

- - - Updated - - -

Ai niin tänään on taas vaikea valinta. Lätkää vai viimeöinen GoT. Molempia ei kerkee.

Unohdit Aatami etsii Eevaa. Siinä on porilainen kaunokainen.

Mooooooooi!

Miten tämä on mahdollista...Just äsken laitoin Tapparan voittamaan vedot ja sitten Ms. Tappara onkin yhtäkkiä täällä.

- - - Updated - - -

Voi tosin olla, että Tappara häviää nyt mun takiani. Mulla ja Tapparalla kun ei ole kovin hyvä track record yhteisissä vedoissa.

ASENTO!

Tajusin vasta äsken kenen syntymäpäivä on tänään.

Mein gott!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten tämä on mahdollista...Just äsken laitoin Tapparan voittamaan vedot ja sitten Ms. Tappara onkin yhtäkkiä täällä.

Voi tosin olla, että Tappara häviää nyt mun takiani. Mulla ja Tapparalla kun ei ole kovin hyvä track record yhteisissä vedoissa.

Toivotaan, että saat hyvät rahat tänään Tapparan ansiosta :)

:joulu3:

Huh huh nimittäin. Tuskallinen palaveri. Takana.

No mitäs tänne muuta kuuluu?

ASENTO!

Tajusin vasta äsken kenen syntymäpäivä on tänään.

No niinpä. Poikavuosien suosikkeja:
Carmen-Electra.webp

Back
Ylös Bottom