Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivotaan, että saat hyvät rahat tänään Tapparan ansiosta :)

No mitäs tänne muuta kuuluu?

No ei tänne mitään erikoista kuulu, ollaan vähän odoteltu, koska palaat astialle.

Ei olla oikein uskallettu mitään kirjotella. Ei olla lainkaan ainakaan pekuloottu, mihin oot kadonnu, tai mitä Sniffarin kanssa arkeesi kuuluu. Ei kertaakaan.

No ei tänne mitään erikoista kuulu, ollaan vähän odoteltu, koska palaat astialle.

Ei olla oikein uskallettu mitään kirjotella. Ei olla lainkaan ainakaan pekuloottu, mihin oot kadonnu, tai mitä Sniffarin kanssa arkeesi kuuluu. Ei kertaakaan.

Haha! En ala selaa vanhoja juttuja, että siinäs ootte spekuloinu mitä ootteki :)

Mä oon ollu nii kiireine rempan ja lätkän kanssa että ei hyvä tosikaan. Ens viikolla saan elämäni selkeesti takaisin ja ehkä sitten käyn täälläkin taas useammin.

Hyvä että ootte kaikki viä hengisä <3

Johnyn hengissä olemisesta ei taida olla takuita, kun taisi lähteä Barcelonaan. Barcelonaan lähteminen lienee koodinimi elämänvaiheelle: "Olen ensi viikon taas kytkettynä kellarin patteriin".

Vittu ku pääsiskin Barcelonaan nyt. Olis ratkaisun hetket kohta käsillä! Mut mä lähten nyt pois täältä.

- - - Updated - - -

Pahoittelut voimankäytöstä kirjoitetussa lausunnassa!

Vittu ku pääsiskin Barcelonaan nyt. Olis ratkaisun hetket kohta käsillä! Mut mä lähten nyt pois täältä.

- - - Updated - - -

Pahoittelut voimankäytöstä kirjoitetussa lausunnassa!

Hyi sua. Ja vielä juhlapäivänä.

- - - Updated - - -

Mä en jaksa enää kiinnostua mestarien liigasta. Ei vaan nappaa.

Torstaina pitää ehkä olla kultturelli ja käydä katsomassa dödistä baarissa. Vinkkejä kuinka vaikuttaa asiantuntevalta vaikka pukeutuminen on enemmän löysää kirppisvaatetta kuin tosihevaripukeutumista?

Ämmiä odotellessa. Siis ämm ämmiä. Kai se tappara tuon voiton kuittaa ja sit saa alkaa kattoon kun isot pojat pelaa.

Gonatslessi, hoida ne asiat! Sit ne on jiirissä, komeesti.

Torstaina pitää ehkä olla kultturelli ja käydä katsomassa dödistä baarissa. Vinkkejä kuinka vaikuttaa asiantuntevalta vaikka pukeutuminen on enemmän löysää kirppisvaatetta kuin tosihevaripukeutumista?

Tarkennetaan vielä ettei mikään pakko ja tähän ei liity edes ketään yksittäistä ihmistä. Ihan yleisellä tasolla kyse.

Leivoin pikapullaa, namskis!

tänään näin,omilla silimillä, kaksi juippia lyhyet paskat jalas maitokaupassa

naurettavaa kesämiespelleilyä sanon Minä

muistakaa,kuntit,että Miehet eivät käytä sortseja

- - - Updated - - -

muistakaa seurata katkeamatonta sarjaa asialliata,onely,ohjelmaa aina kello 22:55 saakka tv ykkösellä

- - - Updated - - -

en edes Minä kykene venymään katselemaan alastomuutta:neloselle

Just olin tulossa korkkaamaan ketjun pitkästä aikaa, niin eikös Seagram kiilannut edelle :D

Yötä:kippis1:

e: Ja Mike.

vituikshan se meni

Kello kaksi yöllä ja verestän 90-lukua.

"Everybody's born to compete as he chooses
But how can someone win if winning means that someone loses.

...

I want to be a human being - not a human doing..."

Pillahdin ihan täysin. Selkeesti jotkut miesmenkat taas menossa. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kellohan on jo vaikka mitä, turha tässä on enää mennä nukkumaan, säästyy siltä heräämisen tuskalta:D

Just olin tulossa korkkaamaan ketjun pitkästä aikaa, niin eikös Seagram kiilannut edelle :D

Yötä:kippis1:

e: Ja Mike.

vituikshan se meni

Joo ei näitä niin vaan korkkailla, vaan kuka korkkaa päivä ketjun ?

Huonoa huomenta!
Minun ja Tapparan huono vedonlyönnillinen suhde sen kuin jatkuu. Ottelun voittomaali oli vähintäänkin mielenkiintoinen.

Mutta eipä tässä. Uusi päivä ja taas päivän lähempänä vappua, helatorstaita ja lomaa.

Back
Ylös Bottom