Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä sanon:näkyy

silti,kumitissit:negative

No juu, ei nuo suolavesipussit omaakaan silmää hivele.

- - - Updated - - -

Tietänette tunteen, kun tarttis tehdä kovasti hommia ja etenkin yhtä vähemmän miellyttävää projektia eteenpäin, mutta sen lykkääminen on muodostunut jo omaksi taiteenalakseen.

Hmm, GALLUP:

Iltatyttö.
Näkyykö nippleyardin raja vai nou? Itseni mielestä: kyllä.

Näkyy. Mulla ei oo väliä näkyykö tieteellisesti ja todistetusti, mutta kun omat silmät näkee niin se riittää. Muuten minkki on vähän negative. Mutta pillu on aina pillu niin mikä minä oon tuomitsemaan.

Nimenomaan tissit on tissit, mutta jos ihan alle laitetaan suolavesipussi, siitä ei tule tissiä. Vähän kuin syntholi ihon alla ei tee isoa lihasta.

- - - Updated - - -

Voi jeesus sentään, mitä paskaa tuo Pirkko Saisio jauhaa tuolla Radio Rockilla.

suvi_pitkanen_sammuu_inline.jpg

Tosi-tv-tähti Suvi Pitkänen oli pääsiäissunnuntaina Amanda Harkimon kanssa dj-keikalla Vuokatin Amarillossa.

Bileet kävivät aamuyöstä Suvin voimille, ja hän nukahti yökerhon aulaan. Myös minitoppimekko vetäytyi unten maille.

Yritimme herätellä Suvia, että hän menisi nukkumaan hotellihuoneeseensa, mutta vastaukseksi tuli haistattelua ja keskisormea, Vuokatista voivotellaan.

Suvi Pitkänen sammui narikkaan hame korvissa - kuva! - Anne Pennanen - Käyttäjiltä - SeiskaLive

- - - Updated - - -

Äiti on varmaan ylpeä. :hyper:

Äiti on varmaan ylpeä. :hyper:

Samaa sarkasmia voisi käyttää musta lehdistöä kohtaan tuon sensuuritähden takia.

On väärin että kansalta piilotetaan totuus photoshopatun tähden alle pienen tähden alusvaateista juotuaan itsensä edesvastuuttomaan kuntoon kuten jokaisen suomalaisen välillä täytyy.

- - - Updated - - -

ps. tylsää.

- - - Updated - - -

Kaksoisleukakin näkyy. Ei taida olla suurta eroa niihin korson tähtiin.

henkilöautoni on,suositukksiinnähden,liian:vanha

- - - Updated - - -

tulevana lottovoitajana,sensijaan,ajan vain uudenkarheilla

sekä vanhoilla:amerikkalaisilla

- - - Updated - - -

lavvantaina ohitseni ajoi ducati

voi,veljet,rupesi harmittamaan etten ostanut viimesuvena sitä huomattamaa kuumetta aiheuttanutta yksilöä

on niissä äänet!

Back
Ylös Bottom