Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#lahdenväylä

poikittainetu0302kj_uu.jpg

On semmonen parkkeeraus että pakko tykätä.

Päivää. Tuntuu siltä, että töitä on nyt taas paiskottu ihan liikaa.

Lenssusta pääsee, kunhan muistaa panna. Leväten.

No Sanzehan ei oo muuta tehnykään. Laittoi reenipäivyrinsäkin tauolle, ku laiskottelee vaan. Ja Sniffarin kanssa pelailee niitä pelejään.

- - - Updated - - -

Hmm. Pitäsköhän tässä järjestää ennenaikainen Kiinalaisten Konekirjoitustaitojen Appreciation Fun Clubin kevätkokous.

Joo. Jäsenet, kaikki paikalla perjantaina laivalla! Mm. esityslista paljastetaan mm. paikanpäällä.

- - - Updated - - -

Missä Johny, siltä on tarkastamatta vielä edellisen kokouksen pöytäkirja!

Minä olen työmaalla.

- - - Updated - - -

Onko tämän ketjun, kunteilla, hankaluuksia ostaa farkkuja? Minulla ei ole. W34 L34 ovat minun valintani.

Mä olen sen verran persjalkainen, että kieltämättä välillä on. Mutta tähän päivään mennessä ei ole kertaakaan tarvinnut tulla töihin paljaskikkelinä sen takia, ettei olis sopivia farmaripöksyjä löytynyt. Muista syistä kyllä.

Hyvä ettei kepeksistä.

- - - Updated - - -

Se olis, ikävää, se.

- - - Updated - - -

Senköhän tähären niillä tummaihoisilla neekereillä on niin isot kullit, eiku löysät housut?

Minä olen työmaalla.

- - - Updated - - -

Onko tämän ketjun, kunteilla, hankaluuksia ostaa farkkuja? Minulla ei ole. W34 L34 ovat minun valintani.

Ei ole. En osta farkkuja, mutta mulla on yli-isoja farkkuja, mutta harvoin edes käytän farkkuja. Kaikki vaatteeni ovat löysiä.

Minä taas en käy edes paskalla ilman farkkuja.

- - - Updated - - -

On koittanut aika päivittää avatar.

- - - Updated - - -

Päivin myös retinan, viimeviikolla.

Laitoin neuvoa,antavan, vihjeen kuvan: yläpuolelle.

Back
Ylös Bottom