Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katellaan mitä käy, jännä matsi. Kertoimet on mun kirjoissa Aldo 1,85 - 3,15 McGregor
Kerro mielummin prosentteina miten todennäköisesti arvelet Aldon vievän. Noilla kertoimilla maksaisit Aldon voitolla melkein tuplat takaisin ja samalla Conorin voitolla yli triplat, ei mitään tolkkua siis. Jos suosikin kerroin on vedonlyönnissä 1,85, niin altavastaaja on siinä kakkosen tuntumassa myös tai tosi niukasti yli. Ei ikinä lähellekään mitään 3 tai yli. Esim.tällä hetkellä Aldosta annetaan n.1.60 kertoimia ja Conorista 2.30 - 2.50.
https://www.bestfightodds.com/
Mabones sähän olit sitä mieltä että Conor on tässä suosikki niin millaset prosentit sä itse antaisit?
Conorin näkisin tosiaan tässä vaiheessa suosikkina ihan vain niiden otteiden perusteella millä mies on pyyhkäissyt tähänastiset vastustajansa tieltään. En usko, että höyhensarjassa on ketään ottelijaa, joka olisi kävellyt yhtä vakuuttavasti vastaavien ottelijoiden yli. Tiukkaa matsia odotan kuitenkin Aldon kanssa, mutta sanotaan noin 60/40 Conorille.
Aika jännä käsitys dominoimisesta. Todella monet pro ukot/toimittajat ym. antoivat Mendesille 2 erää matsistamutta silti Aldo dominoi 5 eräisen ottelun.
Aika jännä käsitys dominoimisesta. Todella monet pro ukot/toimittajat ym. antoivat Mendesille 2 erää matsista
- - - Updated - - -
Omassa päässäni annan kertoimet 100-0 Conorin voiton puolesta, en näe mitenkään Aldon voittavan, veikkaan 3-4 erän TKO:ta.
Mut oon mä väärässä ollu ennenkin.
Aika jännä käsitys dominoimisesta. Todella monet pro ukot/toimittajat ym. antoivat Mendesille 2 erää matsista
- - - Updated - - -
Omassa päässäni annan kertoimet 100-0 Conorin voiton puolesta, en näe mitenkään Aldon voittavan, veikkaan 3-4 erän TKO:ta.
Mut oon mä väärässä ollu ennenkin.
Eivätkö sun mielestä Mendes, Swanson, Brown, Zombie ja Gamburyan ole vastaavia kuin Poirier, Holloway, Brimage, Siver ja Brandao?
Aldo Mendes 2:een Mendeskin tuli kovan hypejunan saattelemana, mutta silti Aldo dominoi 5 eräisen ottelun.
Toi sun 60/40 on kyllä aikamoinen ylikerroin Conorille.