UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

ujo

UFC_189_pre_sale.jpg

It Is On!

my_body_is_ready.png

Saisko muuten pollin modet? Kumpi vie, Aldo vai McGregor. Tässä on kivasti aikaa, niin voi keskustella pääottelusta! :hyper:

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Sinänsä harmi, kun tämä matsi meni vegasiin.. Budjetti nousee todella suureksi jos lähtis paikanpäälle. Pelkät lennot about kilon, sillä ois käynyt Dublinin reissun kaikilla lisävarusteilla.

Itse matsihan on pelkkää kiimaa hdpetitecastingcouch :pano:

CMG sanoi Q & A:ssa painavansa 170 lbs. Eli aikamoisen pudotuksen tekee FW:iin. Aina on puhuttu Aldon vetävän korkealta alas, mutta ei kai mies sentään 77 kiloisena kävele offilla? Conor kyllä kokonsa puolesta kuuluu LW:iin. Pari kiloa lisää offipainoon tietty lisää. Conor myös mainitsi, kuinka Aldo on lähinnä voittanut 135:iin kuuluvia painijoita (Mendes, Edger yms.) ja nyt sitten "a whole different ballgame", kun vastaan tulee isokokoinen Conor, niin sama se on myös Conorille. Listasta löytyy Brimagea, Siveriä, Brandaoa.. ok löytyy sieltä myös Poirier ja Max "Pakkasen raiskaama pulkannaru" Holloway, mutta ballgame on molemmille imo sama. Molemmat ovat divarin isompia. Ja löytyyhän Aldonkin listalta Florian, Lamas ja esim. Swanson. Eli kyllä siellä on korkeammaltakin kaatuvia voitettu.

Mulla henk.koht on tässä kohtaa ehkä sama ongelma Conorin kanssa kuin Bonesin kanssa --> ei pysty fanittaa painoluokkaansa liian isoa ottelijaa. Conorin kohdalla tämä ei niin räikeänä ole, mutta anyways.

Katellaan mitä käy, jännä matsi. Kertoimet on mun kirjoissa Aldo 1,85 - 3,15 McGregor

Oon edelleen sitä mieltä, että myös Mendes olisi suosikki Conoria vastaan. Frankie on snadi kysymysmerkki, mutta tasaiset kertoimet olisi. Conorin hypejunaa on kiva seurata sivusta, mutta itse en ole sen kyydissä..

Katellaan mitä käy, jännä matsi. Kertoimet on mun kirjoissa Aldo 1,85 - 3,15 McGregor

Kerro mielummin prosentteina miten todennäköisesti arvelet Aldon vievän. Noilla kertoimilla maksaisit Aldon voitolla melkein tuplat takaisin ja samalla Conorin voitolla yli triplat, ei mitään tolkkua siis. Jos suosikin kerroin on vedonlyönnissä 1,85, niin altavastaaja on siinä kakkosen tuntumassa myös tai tosi niukasti yli. Ei ikinä lähellekään mitään 3 tai yli. Esim.tällä hetkellä Aldosta annetaan n.1.60 kertoimia ja Conorista 2.30 - 2.50.

https://www.bestfightodds.com/

Kerro mielummin prosentteina miten todennäköisesti arvelet Aldon vievän. Noilla kertoimilla maksaisit Aldon voitolla melkein tuplat takaisin ja samalla Conorin voitolla yli triplat, ei mitään tolkkua siis. Jos suosikin kerroin on vedonlyönnissä 1,85, niin altavastaaja on siinä kakkosen tuntumassa myös tai tosi niukasti yli. Ei ikinä lähellekään mitään 3 tai yli. Esim.tällä hetkellä Aldosta annetaan n.1.60 kertoimia ja Conorista 2.30 - 2.50.

https://www.bestfightodds.com/

63 % - 37 %

Mabones sähän olit sitä mieltä että Conor on tässä suosikki niin millaset prosentit sä itse antaisit?

Conorin näkisin tosiaan tässä vaiheessa suosikkina ihan vain niiden otteiden perusteella millä mies on pyyhkäissyt tähänastiset vastustajansa tieltään. En usko, että höyhensarjassa on ketään ottelijaa, joka olisi kävellyt yhtä vakuuttavasti vastaavien ottelijoiden yli. Tiukkaa matsia odotan kuitenkin Aldon kanssa, mutta sanotaan noin 60/40 Conorille.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Onha näitä hypeukkoja ennenkin syötetty mestareille kevyehköillä näytöillä.
Silva VS Weidman
Shogun VS Jones
Barao VS Dillashaw

Conorin näkisin tosiaan tässä vaiheessa suosikkina ihan vain niiden otteiden perusteella millä mies on pyyhkäissyt tähänastiset vastustajansa tieltään. En usko, että höyhensarjassa on ketään ottelijaa, joka olisi kävellyt yhtä vakuuttavasti vastaavien ottelijoiden yli. Tiukkaa matsia odotan kuitenkin Aldon kanssa, mutta sanotaan noin 60/40 Conorille.

Eivätkö sun mielestä Mendes, Swanson, Brown, Zombie ja Gamburyan ole vastaavia kuin Poirier, Holloway, Brimage, Siver ja Brandao?

Aldo Mendes 2:een Mendeskin tuli kovan hypejunan saattelemana, mutta silti Aldo dominoi 5 eräisen ottelun.

Toi sun 60/40 on kyllä aikamoinen ylikerroin Conorille.

mutta silti Aldo dominoi 5 eräisen ottelun.
Aika jännä käsitys dominoimisesta. Todella monet pro ukot/toimittajat ym. antoivat Mendesille 2 erää matsista

- - - Updated - - -

Omassa päässäni annan kertoimet 100-0 Conorin voiton puolesta, en näe mitenkään Aldon voittavan, veikkaan 3-4 erän TKO:ta.

Mut oon mä väärässä ollu ennenkin.

Aika jännä käsitys dominoimisesta. Todella monet pro ukot/toimittajat ym. antoivat Mendesille 2 erää matsista

- - - Updated - - -

Omassa päässäni annan kertoimet 100-0 Conorin voiton puolesta, en näe mitenkään Aldon voittavan, veikkaan 3-4 erän TKO:ta.

En sanonut että dominoi kaikki 5 erää, vaan että dominoi 5 eräisen ottelun, eikä voittajasta ollut mitään epäselvyyttä tuomariäänille mentäessä.

Mä ymmärrän jos Conor olisi putsannu top 5 ukkoja ennen pääsyä Aldoa vastaan, mutta noilla päänahoilla noin varmat veikkaukset on kyllä täysin käsittämättömiä.

- - - Updated - - -

Mä voisin noilla kertoimilla laittaa 50e Aldolle, jos otat vastaan?? :)

Eivätkö sun mielestä Mendes, Swanson, Brown, Zombie ja Gamburyan ole vastaavia kuin Poirier, Holloway, Brimage, Siver ja Brandao?

Aldo Mendes 2:een Mendeskin tuli kovan hypejunan saattelemana, mutta silti Aldo dominoi 5 eräisen ottelun.

Toi sun 60/40 on kyllä aikamoinen ylikerroin Conorille.

images

Tosin voisin lyödä vetoa sen puolesta että Aldo vielä loukkaantuu ennen matsia. Toivottavasti ei mutta, tuntuu olevan trendi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom