Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole hyvää keskiolut.

Tarttee kyllä nyt sen verran kerrankin kompata miehetärtä, että asia on monitahoinen.

Yleisesti hyvät oluet sisältävät alkomaholia reilusti enemmän kuin keskiolut (joitain poikkeuksia on of course).

Näihin verrattuna keskiolut ei ole hyvää. Toisaalta jos verrataan vaikka Suomi-sidukkaan, niin keskiolut onkin jo jumalten nektaria.

Voisihan Tuksukin olla nätti, jos verrataan johonkin paljon rumempaan...ei nyt tosin juuri tähän hätään tule mitään mieleen, mutta ainakin teoriassa voisi olla.

- - - Updated - - -

Kahvi on pahaa. Mutta kahvinporot haisee kyllä tosi hyvälle.

Tää on helppo. Paha kahvi on pahaa ja hyvä kahvi on hyvää. Simple as that.

Simple aas that.

Pylly: mainittu!

- - - Updated - - -

Jos vertaillaa keskiolutta ja vahvempia tuotteita niin keskiolut on siitä kätevää, että sitä pystyy juua enemmän tulematta känniin. Esimerkiksi normi A-luokan karhu on jo senverran tujua että ei sitä montaa viitti illan mittaan juua. Varsinkaan loppuillasta. Huppelissahan sitä huomaa: olevansa.

- - - Updated - - -

Ei ollut uusia pylly viiva kuvia V.I.P. osiossa. Harmi.

Jos vertaillaa keskiolutta ja vahvempia tuotteita niin keskiolut on siitä kätevää, että sitä pystyy juua enemmän tulematta känniin. Esimerkiksi normi A-luokan karhu on jo senverran tujua että ei sitä montaa viitti illan mittaan juua. Varsinkaan loppuillasta. Huppelissahan sitä huomaa: olevansa.

Niin ja vettä voi vetää ihan perkeleesti.

Vahvempaa olutta, esim. jotain 9% Trappista ei ole tarkoitus juoda suullisia kerralla kuten vettä tai keskaria ja täten juominen kestääkin kauemmin. Eikä se nestemäärä sitä nautintoa tee vaan se mainio maku.

Keskari on hyvää janoon juotuna tai täysin humaltumistarkoituksessa, kun ei viitsi tuhlata hyviä juomia.

Makuasioitahan nämä. On joku Tuksuakin pannut.

Nyt on kuulkaa asiat hyvin ainakin hetken aikaa. Ei mitenkään liian hyvin, kun on yövuoroja vielä tekemättä, mutta hyvin kuitenkin. Sen vuoksi laitan hyvää musiikkia.

[video=youtube_share;VZo5e_439uw]http://youtu.be/VZo5e_439uw[/video]

^^Mun mielestä tarttis olla joku laki, että liian popahtavaa Amorphista ei saisi linkittää tänne.

[video=youtube_share;NtdVkdnzzHs]http://youtu.be/NtdVkdnzzHs[/video]

^^Mun mielestä tarttis olla joku laki, että liian uutta Amorphista ei saisi linkittää tänne.

No ei siinä uudessakaa mitään vikaa oo, mutta tuohon Tuonelaan mä ihan rakastuin sillon kun ekaa kertaa sen teininä kuuntelin läpi. Ja olin aikamoisessa huumassa(humalassa) Nummirockissa, kun soittivat tuon linkittämäni biisin.

Tuli tuosta geilaamisesta mieleen, että odottaakohan näpittelyä tosissaan harrastavat samalla lailla, että pääsis jo vetää viiden sarjan.

Sitten vedetään latureita ennen näppitreenejä mankkua käsissä. On sekin varmaan kovaa puuhaa.

Tulipas hyviä täytettyjä paprikoita, sisällä oli mm. jauhista, ohraa, tuorejuustoa ja peksua.

Onko tuo mykoplasma joku muotijuttu, kun joka toisella tuntuu olevan se.

Toivottavasti on, niin mulla ei olis sitä. En ajatellu alkaa seuraamaan muotia nyt, kun tähänkin asti oon pärjänny ilman.

Kolmen kuukauden nuha alkais riittään jo. Nyt on niin onneton kuumekin, että pitäs järjestää valkosoluille rankat yyteet välittömästi.

Tuli tuosta geilaamisesta mieleen, että odottaakohan näpittelyä tosissaan harrastavat samalla lailla, että pääsis jo vetää viiden sarjan.

Minulle maistuisi viiden Pitkän sarja.

Back
Ylös Bottom