Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko eventa taajuudella?! Jos oot niin mene käymään teiän salilla (GoGo). Kävelin nimittäin just postista ja siellä oli juoksumatolla näpäkän näkönen mimmi (tumma, ponnari, mustat trikoot, musta hihaton toppi). Takaa näytti varsin kivan luonteiselta mutta etuprofiili jäi näkemättä! :/

Juu ootappa hetki. Puen ensin muksuille ulkovaatteet ja taaperretaan lumimyräkässä kurkkasemaan.
Paitsi että jos se ei ole mukavan luontoinen edestä, niin ainahan voi painaa vaan takaa päin.

Juu ootappa hetki. Puen ensin muksuille ulkovaatteet ja taaperretaan lumimyräkässä kurkkasemaan.
Paitsi että jos se ei ole mukavan luontoinen edestä, niin ainahan voi painaa vaan takaa päin.

Hieno homma, mä venaan!
Tossa on toki pointtia, mut jos esim joutuu vaikka meneen autolla yhdessä jonnekin, kauppaan tms. niin onhan se vähän hankaloittava tekijä jos luonteessa on epäsopivuuksia..

Luovutetaan flunssa sitä enemmän tarvitsevalle.

Mä voin luovuttaa vastalahjaks kevyemmän. Olen aivastanut vain kolmesti. Vaihdetaanko esimerkiksi pullon kautta vai ihan kielikosketuksella?

- - - Updated - - -

Tulipas hyviä täytettyjä paprikoita, sisällä oli mm. jauhista, ohraa, tuorejuustoa ja peksua.

Ja mä vasta viikonloppuna ajattelin täytettyjä paprikoita, joita en voi tehdä, koska en omista uunia ja nyt se ajatus heräsi taas.

Hieno homma, mä venaan!
Tossa on toki pointtia, mut jos esim joutuu vaikka meneen autolla yhdessä jonnekin, kauppaan tms. niin onhan se vähän hankaloittava tekijä jos luonteessa on epäsopivuuksia..

Höpsis, kaikki on ratkaistavissa. Jos pitää mennä autolla johonkin, niin laittaa misun ajamaan ja ite istuu takapenkillä. Tässä on sekin hyvä puoli, että jos joku tuttu sattuu näkemään, niin voi sanoa olleensa pimeän taksin kyydissä.

Oon muuten ihan just lähössä.

Höpsis, kaikki on ratkaistavissa. Jos pitää mennä autolla johonkin, niin laittaa misun ajamaan ja ite istuu takapenkillä. Tässä on sekin hyvä puoli, että jos joku tuttu sattuu näkemään, niin voi sanoa olleensa pimeän taksin kyydissä.

Oon muuten ihan just lähössä.

Ei huono, ei ollenkaan huono. Ainoa riskitekijä piilee siis siinä ettei sillä oo korttia.
Nyt hopi hopi sinne! Jos se on vielä kovin kauan siellä ni sit se saattaa olla jo liian fitness..

Ei huono, ei ollenkaan huono. Ainoa riskitekijä piilee siis siinä ettei sillä oo korttia.
Nyt hopi hopi sinne! Jos se on vielä kovin kauan siellä ni sit se saattaa olla jo liian fitness..

Sitte ei auta muu kuin laittaa pussi pään peitoks. Mut joistain kaupoista saa ihan kivoja muovipussikuoseja.

Just menossa, pikkukakkosen loppumetrejä tässä vaan kattellaan.

Mika on selvästi rrrrakastunu, ku on noin täp in öissä.

Jumalauta taasko sä marmatat näistä toimitusajoista. Se on lyhyt aika, sulla on niitä muita leluja joilla voit leikkiä sillä aikaa ku odottelet.

Niin no, no niin.

Siitä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työmotivaatio on pyöreä nolla. Ei huvita edes lähteä sinne.

Mutta jos nämä pari yötä nyt menee sisulla niin sitten ei toivon mukaan tartte enää ollenkaa mennä.

Mutta jos nämä pari yötä nyt menee sisulla niin sitten ei toivon mukaan tartte enää ollenkaa mennä.

Hyvää työpäivää!

Jos sitä kattelis U-571, söis vähän jotain herKULLIsta ja sit menis nukkumaan. Ei tunnu etes kuumeiselta enää ku otin vähän nappia. Harmillisesti siinä napissa ei ollu edes yhtään mitään hormoonia tai semmoista anabolista ainesosaa.

Vieläkö sä hoitelet niitä pappoja ja mummoja?

Miksi vuorokaudessa on vain 24h? Uniaika lahestyy ja viela olisi paljon tekemista.

Back
Ylös Bottom