Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vähä jännittää jo illan paikallispeli :D
Älä huoli, mä en pelaa tänään Tapparaa, niin niillä on saumat voittaakin ;)
Minä en ole KOSKAAN ole ollut valehtelija
-Keskinen, Vesa keskinen
Kunhan päästään liki sitä Veskushown alkamista, pitäisi perustaa miehelle oma ketju.
Mutta tulisiko ketjun nimeksi:
"Keskinen, Vesa Keskinen"
vai
"The Vesa Keskinen"
vai joku muu mikä?
Kunhan päästään liki sitä Veskushown alkamista, pitäisi perustaa miehelle oma ketju.
Mutta tulisiko ketjun nimeksi:
"Keskinen, Vesa Keskinen"
vai
"The Vesa Keskinen"
vai joku muu mikä?
pssss
Sano Nolla-Kola kun auki päksähti. Tällä korvaan sen aiheutetun mielipahan, mitä en pysty ruokaa syömällä parantamaan. Miinuskalorit pakottaa syömään salaattia kebun sijaan :(
Peilistä katsoo lihava poika. Vai onko lihava liian lihava sana. Ehkä pyylevä, pyöreä tai vain laimeasti pullukka.Mullakin sanoo kohta, kun annan ensin kolalle kyytiä. Lumi-.
Miks sä oot miinuskaloreilla? Ookko kuullu, että se on enempi semmosten lihavien poikien hommaa?
NAIS-kuvaketju; negative.
Turhaan taas kirjauduin, heippa.
Noniin. Kipittäkääpäs jo vaikka sinne hotellihuoneeseen.
Peilistä katsoo lihava poika. Vai onko lihava liian lihava sana. Ehkä pyylevä, pyöreä tai vain laimeasti pullukka.
Totuuden nimissä tämä on vaan tapa. Joka keväinen. Saa sanoa että "Oon laihiksella, ihquuu!"
Olin lätkimässä sulkaa. -pallo. Kotona otan kyllä vielä yhden nollakolan. Mallia 0.33 l alumiiniseoksinen painepakkaus. Osaako insinjöörit sanoa paljonko siellä on sitä painetta? Jäin pohtimaan.
Noniin. Kipittäkääpäs jo vaikka sinne hotellihuoneeseen.