Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, onpas sitä tullut huhkittua tänään hommia ns. kyrpä limassa.
Moisella ilmaisulla tarkoitan sitä, että koko ajan kauhee tärrä päällä, mutta mistään ei tule mitään.

Mä voin auttaa Sanzea ja varmistaa Tapparan voiton.

(tai sit kääriä hyvät massit :p)

image.webp

Minä en ole KOSKAAN ole ollut valehtelija
-Keskinen, Vesa keskinen

Kunhan päästään liki sitä Veskushown alkamista, pitäisi perustaa miehelle oma ketju.

Mutta tulisiko ketjun nimeksi:

"Keskinen, Vesa Keskinen"

vai

"The Vesa Keskinen"

vai joku muu mikä?

Kunhan päästään liki sitä Veskushown alkamista, pitäisi perustaa miehelle oma ketju.

vai

"The Vesa Keskinen"

vai joku muu mikä?

Toi tossa.

vai

"The Vesa Keskinen"

vai joku muu mikä?

Miten ois tuttavallisesti ja kunnioittavasti "Suuren ja mahtavan Veskun armolle"? Olen vähän jo yliväsynyt, joten saatan lyödä yli. Opiskelua on kuitenkin vielä tänään jatkettava.

- - - Updated - - -

Pfviiiiiiiirrrrrrrr

pssss

Sano Nolla-Kola kun auki päksähti. Tällä korvaan sen aiheutetun mielipahan, mitä en pysty ruokaa syömällä parantamaan. Miinuskalorit pakottaa syömään salaattia kebun sijaan :(

pssss

Sano Nolla-Kola kun auki päksähti. Tällä korvaan sen aiheutetun mielipahan, mitä en pysty ruokaa syömällä parantamaan. Miinuskalorit pakottaa syömään salaattia kebun sijaan :(

Mullakin sanoo kohta, kun annan ensin kolalle kyytiä. Lumi-.

Miks sä oot miinuskaloreilla? Ookko kuullu, että se on enempi semmosten lihavien poikien hommaa?

Mullakin sanoo kohta, kun annan ensin kolalle kyytiä. Lumi-.

Miks sä oot miinuskaloreilla? Ookko kuullu, että se on enempi semmosten lihavien poikien hommaa?
Peilistä katsoo lihava poika. Vai onko lihava liian lihava sana. Ehkä pyylevä, pyöreä tai vain laimeasti pullukka.

Totuuden nimissä tämä on vaan tapa. Joka keväinen. Saa sanoa että "Oon laihiksella, ihquuu!"

Olin lätkimässä sulkaa. -pallo. Kotona otan kyllä vielä yhden nollakolan. Mallia 0.33 l alumiiniseoksinen painepakkaus. Osaako insinjöörit sanoa paljonko siellä on sitä painetta? Jäin pohtimaan.

Peilistä katsoo lihava poika. Vai onko lihava liian lihava sana. Ehkä pyylevä, pyöreä tai vain laimeasti pullukka.

Totuuden nimissä tämä on vaan tapa. Joka keväinen. Saa sanoa että "Oon laihiksella, ihquuu!"

Olin lätkimässä sulkaa. -pallo. Kotona otan kyllä vielä yhden nollakolan. Mallia 0.33 l alumiiniseoksinen painepakkaus. Osaako insinjöörit sanoa paljonko siellä on sitä painetta? Jäin pohtimaan.

No jos se kerran harrastus on niin siittä vaan sitten perkele. Mä alotan ton homman vasta parin kuukauden päästä. Mutta mä olenkin lihavana ympäri vuoden.

Virvoitusjuomatölkissä on painetta: sopivasti.

- - - Updated - - -

Eki on vielä joulutauolla.

Back
Ylös Bottom