Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on tippunu kuukaudes viis kiloo aivan vaan siitä syystä ku en oo käyny puntilla ku muutaman kerran.

No, jos sitä taas kevättä kohden sais painoa nousuun.

Ai jehna. Olen hurahtanut menkkoihin.

Eääääh. Miksen mä osaa lukea?

Mutta vastaus mekkokysymykseen on,että ihan rajattomasti saat tuhlata, jos oot hyviä mekkoja löytänyt! Mä en löydä mistään semmosia kivoja jotka sopis arkena käytettäviksi. Paitsi netistä, mutta en jaksa tilata ku se koko on aina vähä arvoitus.

Mulla on tippunu kuukaudes viis kiloo aivan vaan siitä syystä ku en oo käyny puntilla ku muutaman kerran.

No, jos sitä taas kevättä kohden sais painoa nousuun.

Hmm. Mulla on kanssa tätä first world probleemaa. Tauon jälkeen pitäisi tiputtaa painoa hieman ja samaan aikaan vedän kovempaa treeniä kuin koskaan. Paino tippuu tosi hitaasti mutta lihakset kasvaa kovaa vauhtia ;(

Uudet luurit tuli.

bullseye_II_black1.png

Nyt kelpaa kuunnella vaikka Irman biisivalintoja.

Eääääh. Miksen mä osaa lukea?

Mutta vastaus mekkokysymykseen on,että ihan rajattomasti saat tuhlata, jos oot hyviä mekkoja löytänyt! Mä en löydä mistään semmosia kivoja jotka sopis arkena käytettäviksi. Paitsi netistä, mutta en jaksa tilata ku se koko on aina vähä arvoitus.
Irma! Hyi! Pese lasis! Funkypointissa oli aivan upeita mekkoja ja pari aivan superupeaa kynämekkoa ja -hametta. huvikseni katselin jotai bubbleroomia mutta voi perse mitä lirukankaisia repaleita. Nöy tänks. Ja ku mä haluan vähintää polvimittaisen.

Irma! Hyi! Pese lasis! Funkypointissa oli aivan upeita mekkoja ja pari aivan superupeaa kynämekkoa ja -hametta. huvikseni katselin jotai bubbleroomia mutta voi perse mitä lirukankaisia repaleita. Nöy tänks. Ja ku mä haluan vähintää polvimittaisen.

Jostain syystä tunsin pakottavaa tarvetta katsella mekkoja ja olen enemmän bubbleroomin kannalla. En itselleni vaan silmilleni.

Jostain syystä tunsin pakottavaa tarvetta katsella mekkoja ja olen enemmän bubbleroomin kannalla. En itselleni vaan silmilleni.
Jos haluaisin mauttoman paljettikoristeisen vesirajamekon, olisi Bubbleroom ykkösvalintani. Oli siellä nyt pari kivempaakin, jotka varmaan tilaankin. Mutta tuo yksi kynämekko Funkypointista... vielä joku päivä mä sen tilaan...

Jos haluaisin mauttoman paljettikoristeisen vesirajamekon, olisi Bubbleroom ykkösvalintani. Oli siellä nyt pari kivempaakin, jotka varmaan tilaankin. Mutta tuo yksi kynämekko Funkypointista... vielä joku päivä mä sen tilaan...

Eihän nuo nyt korkeastikoulutetulle työssäkäyvälle kalliita näyttäneet olevan. Vaikkakin mulla noi "vielä joku päivä" osoittautuu sellasiks että hetken kivaa ja sitten ei innosta. "Nyt heti" fiilis on eri asia, mutta niitäkään en koskaan saa toteutettua nyt heti. Mulla on selkeesti liian voimakas superego tai jotain.

Jotain on kyykätessä ehkä tehty oikein. Eilen ei ylämäissä mitään, mutta tänään tuttu pakaroissa aika häijylle ja mähän kyykkäsin toissapäivänä.

- - - Updated - - -

Illalla voi väsyttää. Heräsin neljältä eli nukuin n. 4 tuntia.

Huomentapäivää. Nyt tarttis sitä motivation-lotionia.

- - - Updated - - -

Huomenna kehonkoostumusmittaus. Joku voisi veikata kuinka iso kyrpä on sen jälkeen otsassa.

Mun kehonkoostumusmittariksi riittää peili ja asteikoksi; liian vähän lihaa ... liikaa rasvaa.

- - - Updated - - -

Tai on mulla kotona pihditkin. Käytetty viimeksi silloin kun kiinnosti enemmän, eli joskus 2008 tienoilla.

Huomenna kehonkoostumusmittaus. Joku voisi veikata kuinka iso kyrpä on sen jälkeen otsassa.

Toivottavasti olet edes taipuisa, menee sekin JAETTIKYRPAEH hyötykäyttöön.

Mun kehonkoostumusmittariksi riittää peili ja asteikoksi; liian vähän lihaa ... liikaa rasvaa.

- - - Updated - - -

Tai on mulla kotona pihditkin. Käytetty viimeksi silloin kun kiinnosti enemmän, eli joskus 2008 tienoilla.

Samaa vikaa Rahikaisella. Ja mulla. Ton kehonkoostumuksen kanssa.
Ostin viime syksynä kirpparilta semmoset näppärät muoviset rasvapihdit, 1.50e maksoin niistä, tuli oikein alkuperäsessä muovipaketissa ja manuaalit mukana. Ai että. Se on yllättävän vaikeeta hommaa se mittaaminen, ainakin yksin.

Toivottavasti olet edes taipuisa, menee sekin JAETTIKYRPAEH hyötykäyttöön.

No olen melko, mutta pitää ehkä reenata! Minähän en ole mikään fitnesskissa niin tiedän kyllä että mitään mitalia on turha odottaa, mutta pitäisi keksiä että mitä ennakoi niin ei mene koko päivä pilalle. Ehkä odotan että rasva% on 60 ja pää täynnä keltaista nestettä niin ei tule ainakaan ikäviä yllätyksiä.

Mun kehonkoostumusmittariksi riittää peili ja asteikoksi;

Liian vähän keskiolutvatsaa.

- - - Updated - - -

NAIS-kuvaketju; negative.

Turhaan taas kirjauduin, heippa.

Vauva nukkuu, värjäänkö hiukset vai treenaanko takapuolta? Vai yhdistänkö aktiviteetit laittamalla värin päähän ja treenaan sen vaikutusajan?

Vauva nukkuu, värjäänkö hiukset vai treenaanko takapuolta? Vai yhdistänkö aktiviteetit laittamalla värin päähän ja treenaan sen vaikutusajan?

Itse en lähtisi vetämään kyykkyä, mavea tai GHR:ää värit päässä. Voi käydä niin, että valuu värit ns. persekarva-alueelle.

Back
Ylös Bottom