Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_ngdut4uHLJ1qai3sgo1_500.gif

Olen eheytynyt. Koko viikon ollut aika feminiininen olo, päätöksenteko vaikeuksia, kärttyisyyttä, epävarmuutta jne, mutta vihdoin kaikki on hyvin.

Itsehän en mene tänään työmaalle: lainkaan. Tämän päivän jälkeen on mahtollisuus taas törttöillä ratissa.

- - - Updated - - -

Mulla on kyllä vähän paha mieli ja huono omatunto, kun olen jumpannut viimeksi maanantaina. Jos sitä huomenna kerkiäis salille asti tarkistamaan minkkien kehityksen... Eiku siis reenailemaan.

Ihan hyvään rakoon tuli kyllä muutama ekstravälipäivä, kun Perkiömäki pisti oikean elbowin lähestulkoon pas2 maanantaina.

Apua! Kohta saksalaista viedään.

- - - Updated - - -

Täälläkin vain 1 salipäivä tällä viikolla. Olen juossut.

- - - Updated - - -

Olitko työmaalla tuohon aikaan? Jos olit: voitit minut 3minuutilla.

Tekis mieli sanoa että olin mutta: olin vielä kotona, ns aamupaskalla.

Täälläkin on ollut tällä viikolla vasta yksi punttipäivä. Itse olen tästä hyvillä mielillä. Olihan minulla hirvittävän kamala flunssa.

Viikonloppuna voisi ottaa sitten sen viikon toisen treenin ja ensi viikolla aloittaa taas täyspainoisesti. Saa kinkun siirtymään kattokaas suoraan lihakseen.

Saa kinkun siirtymään kattokaas suoraan lihakseen.

Olen kuullut isojen poikien puhuvan juuri samoilla sanoilla.

Henkilökohtaisesti uskon heidän ulkomuodon huomioon:ottaen, että he käyttivät sen kinkun siirtoon ruiskulla piikitettäviä kemiallisia yhdisteitä. Ei se varmaan ilman niitä siirry kun korkeintaan: pläskiksi.

Olen kuullut isojen poikien puhuvan juuri samoilla sanoilla.

Henkilökohtaisesti uskon heidän ulkomuodon huomioon:ottaen, että he käyttivät sen kinkun siirtoon ruiskulla piikitettäviä kemiallisia yhdisteitä. Ei se varmaan ilman niitä siirry kun korkeintaan: pläskiksi.

Äläpä nyt kato pilaa illuusiota. Tai no, joka tapauksessa sitä tulee syötyä ns. ihan saatanasti, joten kai siitä murkinasta voi osan pistää töihinkin.

- - - Updated - - -

Katoin muuten ensin, että onko tuossa avatarissa Lemmy vai Wolverine, kunnes totuus valkeni.

Tuli tässä mieleen, että onkohan pakkiksella muitakin ketjuja kun nää offtopicit, netistäpoimitut ja vippien kuvakejut... Ja mitä vielä! täällähän oli reeniketjuja, ruokaketjuja ja bodareiren ketjuja! Ootteks huomannu?

Noniin, satuin kurkkaamaan näitä muita ketjuja niin :o

Pysyn jatkossakin näissä offtopiceissa. Täällä on niin lepposaa tekstiä ja hauskaa tunnelmaa. Tänks kuntit ja minkit (minkit voi pistää kuvia).

- - - Updated - - -

Paitsi nännisolmukuvia ja maapallon kokoisia pihoja.

Back
Ylös Bottom