Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuuskytä penniä.

Mä en jaksa myöskään kauheesti osallistua reeniaiheisiin ketjuihin, koska mä epäilen, ettei ketään kiinnosta mun reeni, ja totta puhuen, mua ei kiinnosta muiden. Paitsi jos Johny menee rankasti edelle penkissä. Siinä ainoassa liikkessä, mitä hauiskäännön ohella jaksaa tehdä. 4x viikkoon, of koos.

Joitain kuvaketjuja ehkä ja tietysti sitä missä kaikki NAISet on tissit paljaana.

Mitä maksoi Jenkki-paketti vuonna -82...anyone ?

Noin 7320$ riippuen varusteista
Chevrolet_Beauville_--_01-17-2011.webp

- - - Updated - - -

Joitain kuvaketjuja ehkä ja tietysti sitä missä kaikki NAISet on tissit paljaana.

Jääkaappiketjussa oli eräs NAInen oikeasti tissit paljaana. Muistan sen kuin eilisen päivän.

- - - Updated - - -

Siitä lähtien on ollut pelkää alamäkeä NAISTEN kuvien laatu

- - - Updated - - -

Paltsu ->

Kiitos futer ja gonza. Luotan teihin, enkä ryhdy tarkistamaan vastauksianne.

Itse tulee treeniin liittyviin ketjuihin kirjoiteltua, kun jokin paikka on särki ja tarttee apuja tai vertaistukea. Muuten tänne ja talousketjuun pääasiassa.

Kuntit! Tänään on selvästi hyvä päivä, minä olen saanut runsaasti ilmaista viinaa!

- - - Updated - - -

Sehän on sattumalta lempijuomani!

- - - Updated - - -

En oo lukenut reeniaiheisia ketjuja tämän vuoden puolella varmaan kertaakaan. Mulle riittää reeniasioissa se että olen käytännössä futerin kanssa tasavahva penkkaaja, mahdollisesti jopa hiuksenhienosti edellä.

tissit pyllyt tissit pyllyt tissit pyllyt...

- - - Updated - - -

Jääkaappiketjussa oli eräs NAInen oikeasti tissit paljaana. Muistan sen kuin eilisen päivän.

MiHNÄ!!!

- - - Updated - - -

en usko

- - - Updated - - -

Tänään selkäreeni. Revin niin perkeleesti kaikista kahvoista.

- - - Updated - - -

Alotan ovenkahvasta.

- - - Updated - - -

Ja tuijottelen erästä sukupuolta siellä salilla.

Minä olen saanut tänään ilmaista hilloakin! Sen annan ovelasto jollekin edelleen lahjaksi.

- - - Updated - - -

Kolmea eri hilloa kätevästi valmiissa pakkauksessa.

Minusta on niin kätevää kun kaiken jouluun liittyvän voi ostaa kaupasta. Ei tarvitse itse nykertää mitään rosolleja. Pysyy paremmin tunnelma yllä.

- - - Updated - - -

Hillo on hyvä lahja!

Hillo on kyllä helvatan hyvä lahja.

- - - Updated - - -

Ai niin. Kuka voi syödä lipeäkalaa? Minä en voi.

- - - Updated - - -

Muuten kyllä mutta tulee välittömästi huuto-oksennus jos yrittää.

Pyörä & tyttö. Yhtistettynä kahtesta kuvasta. Jouluinen.

tb_1920x1080.webp

59882d1261016247-duke-house-ducati-christmas.webp

Minä en ymmärrä sitä lipeäkalan ideaa. Tehdään siis laimean makuinen, jollain tapaa pilaannutettu kalapala, jonka koostumus on niin vastenmielinen kuin vaan olla voi. En ymmärrä sitä ideaa. Onko se joku entisajan säilytyskonsti? Miksi halutaan pilata kala ennen syömistä? Onko se alunperin tehty esim ihmispaskan makuisesta kalasta (onko semmoista) jolloin mauttomuus ja onneton koostumuskin on sitä ihmispaskan makua parempi vaihtoehto?

Savusiikaa onely, jouluna. Graavilohi menee jos on pakko, erilaiset sillit ja lipeäkala, no no. Sillinhaju tietysti aina herättää toiveita, mutta suosin enemmän kypsennettyä ja puhtaamman tuoksuista kampetta... siis tuotetta.

Back
Ylös Bottom