Joo olet.Oon varmaan katsonut liikaa aikamatkustuselokuvia niin nuo vaihtoehdot tulee automaattisesti mieleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo olet.Oon varmaan katsonut liikaa aikamatkustuselokuvia niin nuo vaihtoehdot tulee automaattisesti mieleen.
Oisko toi Interstellar pitäny kattoo 3D:nä? Itse katoin 2D, ja en nyt noin huikeesti ylistäisi.
Fury oli hyvä, lukuunottamatta loppukohtausta.
Guardians of Galaxy oli heikohko.
3D versiona tuota ei edes ole?Oisko toi Interstellar pitäny kattoo 3D:nä? Itse katoin 2D, ja en nyt noin huikeesti ylistäisi.
Eisss....Guardians of Galaxykin oli paljon parempi.
Aika kovat odotukset oli tuon Interstellarin suhteen. Näyttelijät teki hemmetin hyvää työtä ja tuli vähän semmonen tunne, että tulee joku todella hieno käänne. Sitten kun se helvetin musta aukko-kohta tuli niin teatterissa kuului kollektiivinen "mitä vittua?" En spoilaa, mutta ihan vitun typerä käänne. Vähän kuin käsikirjoittajat ois pitäneet taukoa ja joku 6-vuotias kirjoitti tuon kohdan. Loppu oli sitten taas ihan jees ja vähän pelasti.
:3: tunnelmasta, näyttelijäsuorituksista ja scifinostalgiasta.
Mulla scifi uppoo käytännössä aina, ja Interstellar oli mahtava leffa.Ehkäpä onkin niin, että elokuvasta saakin enemmän irti ne, jotka eivät scifimaailmaan niin ole uppoutuneet.
Boyhood (2014) - Boyhood (2014) - IMDb
Nuoren pojan kasvutarina 5-vuotiaasta 18-vuotiaaksi. Elokuva on oikeastikin kuvattu 12 vuoden aikana samoilla näyttelijöillä. Eihän tässä varsinaisesti tapahtunut oikein mitään, mutta silti aivan loistava. Samaa luokkaa Before Sunrise/Before Sunset/Before Midnight -trilogian kanssa. Linklater osaa. :5: