Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nää on jotenkin niin älyttömiä kommentteja, ettei voi ymmärtää tommoisen ihmisen ajatuksen juoksua.Ei pahalla mutta jo on aikuisilla miehillä ongelmat :D
Pelaten sais parhaiten kyllä ajan kulumaan. Ja hyvin vaikea selittää näille muutamille, että yksinkertaisesti "muutama tunti", oikeesti 13, tuntuu helvetisti pidemmältä. Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon. Mut mulla vain pää hajoaa ihan sama missä ollaan jos ei ole mitään tekemistä. Toi nukahtamisjuttu on psyykkinen ongelma. Sama käänteisesti tulee kun auton ratissa pidemmillä matkoilla väsyttää aina ihan helvetisti vaikka kuin olisi nukkunut, kun pääsee himaan, niin kappas kun ei väsytä enää ollenkaan. Tai jos jossain ei saa nauraa yhtään, niin vastakos naurattaakin. Mutta lentokonessa vain se virikkeiden puuttuminen on kyllä ongelma jos oletetaan, että ei saa nukuttua. Pitää kyllä kirjaa harkita, koska toi olis ainoa sauma lukea yhtään mitään kun muuten ei kerkee tai kiinnosta. Ja vetäsen kyllä alle todella lyhyet yöunet, joka sitten kostautuu kunnolla jos en tosiaankaan saa yhtään nukuttua.
Pelaten sais parhaiten kyllä ajan kulumaan. Ja hyvin vaikea selittää näille muutamille, että yksinkertaisesti "muutama tunti", oikeesti 13, tuntuu helvetisti pidemmältä. Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon. Mut mulla vain pää hajoaa ihan sama missä ollaan jos ei ole mitään tekemistä. Toi nukahtamisjuttu on psyykkinen ongelma. Sama käänteisesti tulee kun auton ratissa pidemmillä matkoilla väsyttää aina ihan helvetisti vaikka kuin olisi nukkunut, kun pääsee himaan, niin kappas kun ei väsytä enää ollenkaan. Tai jos jossain ei saa nauraa yhtään, niin vastakos naurattaakin. Mutta lentokonessa vain se virikkeiden puuttuminen on kyllä ongelma jos oletetaan, että ei saa nukuttua. Pitää kyllä kirjaa harkita, koska toi olis ainoa sauma lukea yhtään mitään kun muuten ei kerkee tai kiinnosta. Ja vetäsen kyllä alle todella lyhyet yöunet, joka sitten kostautuu kunnolla jos en tosiaankaan saa yhtään nukuttua.
Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut.
se älähtää kehen kalikka kalahtaa
Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut.
Ja miten sun duunin puolesta pakon edessä lennetyt lennot nyt liittyy siihen, että joillain voi olla hullun vaikeeta saada nukuttua koneessa? Ja sun läppäs "kerran vuodessa lomalle lässynlässyn", voi luoja, eikö täällä voi yksinkertaisesti mitään sanoa ilman vittuilua?Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut.
Ja miten sun duunin puolesta pakon edessä lennetyt lennot nyt liittyy siihen, että joilain voi olla hullun vaikeeta saada nukuttua koneessa?

Kun nyt editoit tuon kysymyksen mun vastauksen jälkeen niin:Ja sun läppäs "kerran vuodessa lomalle lässynlässyn", voi luoja, eikö täällä voi yksinkertaisesti mitään sanoa ilman vittuilua?

. Laita auto myyntiin ilmoituksella EI VAIHTOJA! Niin kolme ensimmäistä soittajaa tarjoaa vaihtoa. Tai kysele miten saada äänentoisto saunaan niin eka sivu täynnä viisastelua: miksi saunaan pitää musat saada koska se on paikka missä rauhoittua...yms.... :DKun nyt editoit tuon kysymyksen mun vastauksen jälkeen niin:
Kelataas vähän taaksepäin, sä kommentoit mun postausta:
"Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon."
Mä kommentoin sulle takas:
"Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut."
Kumpikohan näistä "vittuiluista" on lähempänä totuutta ja kukahan sen taas aloitti? Kerro nyt kuinka usein sä sitten lentelet mannertenvälisiä tai edes euroopassa kun aloitit tämän kärjistämällä asian ja antamalla vaikututelman että reissaat ni helvetisti. Mun lentelyt oon ilmottanut ja ne on aika kaukana sun "kerran vuodessa etanaa lujempaa"-läpästä.
Nyt tullee perusvastaus takasin "tää jätkä sitte jaksaa vääntää" kun argumentit loppuu![]()
Mark Owenin tuotanto on muutenkin pelkkää dynamiittiä.Jos kirjaehdotusta lennolle saan ehdottaa, niin suosittelen Mark Owenin "Kova päivä" -kirjaa.
En haluaisi spoilata. Mutta kirjaa lukematta vaikuttaa, että siinä on surullinen loppu. Joku kumminkin kuolee...:wtf:Steve Jobsin elämänkerta voisi olla lukemisen arvoinen.