Joo, vastaavanlaisesta ongelmasta kärsivät jotka ovat sen nukkumisprobleeman ratkaisseet, kaikki vinkit on tervetulleita. Syytin aikaisemmin sitä, että on vaikeaa saada unta istuma-asennossa, mutta jos kerran auton rattiin meinaa aina nukahtaa vaikka tekee kaikkensa pysyäkseen hereillä, niin se ei voi asennosta olla kiinni. Mut asiasta Utin kanssa juteltiin viime mansen reissulla, niin Utti heitti mielenkiintoisen pointin. Auto on ihmisen omaa aluetta, ikäänkuin kotonaan olisi, silloin on eri tilanne kuin lentokoneessa. Mut kyllä mä intistäkin muistan, miten järjettömästi väsytti luennoilla ja olenhan mä elokuvissakin nukahtanut penkille tylsän leffan aikana. Mut lentokoneessa en koskaan, en vaikka väsyttäis kuinka. Jotenkin tässä on joku psyykkeen lukko, koska 8 kertaa on jo aivan selkeä kaava. Pitäis varmaan asennoitua heti kättelyssä, että ei nuku silmäystäkään, eikä odota unta ollenkaan. Mutta jos mulle sanottais, että saat 5 tuhatta euroa jos pysyt 10 tuntia konessa samalla penkillä hereillä, niin voisin veikata, että olisi mahdottomuus ja nukahtaisin aivan salettiin.