Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pelaten sais parhaiten kyllä ajan kulumaan. Ja hyvin vaikea selittää näille muutamille, että yksinkertaisesti "muutama tunti", oikeesti 13, tuntuu helvetisti pidemmältä. Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon. Mut mulla vain pää hajoaa ihan sama missä ollaan jos ei ole mitään tekemistä. Toi nukahtamisjuttu on psyykkinen ongelma. Sama käänteisesti tulee kun auton ratissa pidemmillä matkoilla väsyttää aina ihan helvetisti vaikka kuin olisi nukkunut, kun pääsee himaan, niin kappas kun ei väsytä enää ollenkaan. Tai jos jossain ei saa nauraa yhtään, niin vastakos naurattaakin. Mutta lentokonessa vain se virikkeiden puuttuminen on kyllä ongelma jos oletetaan, että ei saa nukuttua. Pitää kyllä kirjaa harkita, koska toi olis ainoa sauma lukea yhtään mitään kun muuten ei kerkee tai kiinnosta. Ja vetäsen kyllä alle todella lyhyet yöunet, joka sitten kostautuu kunnolla jos en tosiaankaan saa yhtään nukuttua.

Jos päädyt kirjaan niin suosittelen arskan kirjaa mikäli et ole sitä lukenut. Itsekkään en kirjoja juuri koskaan lue mutta tuo oli hyvä.

Mä en vittu ymmärrä miksi pitäisi istua esimerkiksi sen 12 tuntia paikallaan tekemättä mitään? Tylsistyä vaan ja tuijotella kelloa. Miksi ei voi keksiä tekemistä sille matkalle? Monipuolisia juttuja-> pelejä, kirja, leffoja yms. Ja mikä siinä nyt häiritsee ihmisiä jos täällä kysellään tekesmisehdotuksia matkalle. Oli kyse aikuisesta tai lapsesta, niin kyllä sitä mielummin kuluttaa aikaansa tekien jotain, kuin vaan vittu möllöttäen.

Pelaten sais parhaiten kyllä ajan kulumaan. Ja hyvin vaikea selittää näille muutamille, että yksinkertaisesti "muutama tunti", oikeesti 13, tuntuu helvetisti pidemmältä. Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon. Mut mulla vain pää hajoaa ihan sama missä ollaan jos ei ole mitään tekemistä. Toi nukahtamisjuttu on psyykkinen ongelma. Sama käänteisesti tulee kun auton ratissa pidemmillä matkoilla väsyttää aina ihan helvetisti vaikka kuin olisi nukkunut, kun pääsee himaan, niin kappas kun ei väsytä enää ollenkaan. Tai jos jossain ei saa nauraa yhtään, niin vastakos naurattaakin. Mutta lentokonessa vain se virikkeiden puuttuminen on kyllä ongelma jos oletetaan, että ei saa nukuttua. Pitää kyllä kirjaa harkita, koska toi olis ainoa sauma lukea yhtään mitään kun muuten ei kerkee tai kiinnosta. Ja vetäsen kyllä alle todella lyhyet yöunet, joka sitten kostautuu kunnolla jos en tosiaankaan saa yhtään nukuttua.

Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut.

Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut.

se älähtää kehen kalikka kalahtaa

Helpompaahan se lentäminen on mitä useammin sitä tekee (mun mielestä). Joskus kun lensin "enemmän" 4-5 matkaa vuodessa niin ei ollu mitään ongelmia mutta nyt kun käy vuoden/kahen välein niin paljon vittumaisempaa.

Ja miten sun duunin puolesta pakon edessä lennetyt lennot nyt liittyy siihen, että joillain voi olla hullun vaikeeta saada nukuttua koneessa? Ja sun läppäs "kerran vuodessa lomalle lässynlässyn", voi luoja, eikö täällä voi yksinkertaisesti mitään sanoa ilman vittuilua?

Ja miten sun duunin puolesta pakon edessä lennetyt lennot nyt liittyy siihen, että joilain voi olla hullun vaikeeta saada nukuttua koneessa?

Siis oot kai sä nyt päivisinkin 13h hereillä? Ei siellä koneessa ainakaan mulla ole vaihtoehtoja nuku tai kuole.
Ja pakko ei oo lentää yhtään lentoa, sehän on ihan ammatin- ja työpaikanvalintakysymys :)

Kysy Mike neuvoja Bullilta. Sehän nukkuu lähes kaikissa reissuvideoissa milloin missäkin.

Sama ongelma itellä, viimeksi nukuin lentoa edeltävänä yönä 3h, en nauttinut kofeiinia lainkaan, treenasin 2x, söin älyttömästi, nappasin vielä pari diapamia ennen lentoa. Meinasin nukahtaa taksissa, check in jonossa... Koneessa väsytti ihan helvetisti mutta ei mitään saumaa nukahtamisesta.

Ja sun läppäs "kerran vuodessa lomalle lässynlässyn", voi luoja, eikö täällä voi yksinkertaisesti mitään sanoa ilman vittuilua?
Kun nyt editoit tuon kysymyksen mun vastauksen jälkeen niin:

Kelataas vähän taaksepäin, sä kommentoit mun postausta:
"Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon."

Mä kommentoin sulle takas:
"Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut."

Kumpikohan näistä "vittuiluista" on lähempänä totuutta ja kukahan sen taas aloitti? Kerro nyt kuinka usein sä sitten lentelet mannertenvälisiä tai edes euroopassa kun aloitit tämän kärjistämällä asian ja antamalla vaikututelman että reissaat ni helvetisti. Mun lentelyt oon ilmottanut ja ne on aika kaukana sun "kerran vuodessa etanaa lujempaa"-läpästä.

Nyt tullee perusvastaus takasin "tää jätkä sitte jaksaa vääntää" kun argumentit loppuu :)

Ihme vääntöä taas. Ihmiset on erilaisia ja piste. Menkää sitten "helppoa lentää" kaverit myös sitten viisastelemaan sille jonka selkä ei kestä sitä istumista niinkuin teillä. Jos itselle helppoa niin muillekkin pitää olla helppoa mentaliteetti taas vallassa. Taidan itse mennä lyttäämään vauvafoorumille jossa joku kyselee kuinka jaksaa vauvan kanssa----> hei, mulla on kolme ja jaksan loistavasti. Mikset sinäkin? Aikamoista tämä nettitouhu :). Laita auto myyntiin ilmoituksella EI VAIHTOJA! Niin kolme ensimmäistä soittajaa tarjoaa vaihtoa. Tai kysele miten saada äänentoisto saunaan niin eka sivu täynnä viisastelua: miksi saunaan pitää musat saada koska se on paikka missä rauhoittua...yms.... :D

Kun nyt editoit tuon kysymyksen mun vastauksen jälkeen niin:

Kelataas vähän taaksepäin, sä kommentoit mun postausta:
"Ymmärrän hyvin jos elämä normaalistikin on semmoista villasukat jalassa himassa luetaan Tervon kirjaa ja ehkä kerran vuodessa liikutaan etanaa lujempaa, niin voi hyvin kestää paikallaan lentokoneessa pimeessä ilman mitään virikkeitä vaikka viikon."

Mä kommentoin sulle takas:
"Jos tää oli mulle, niin lentelen duunin puolesta vähintään 5 edestakaista mannertenvälistä ja euroopan sisällä tuplat + omat parit kolmet ulkomaanlomat vuoteen. Se taitaa olla hieman enemmän kuin sun "kerran vuodessa lomalle ja hehkutetaan sitä muutama kuukausi etukäteen pakkiksella" -reissut."

Kumpikohan näistä "vittuiluista" on lähempänä totuutta ja kukahan sen taas aloitti? Kerro nyt kuinka usein sä sitten lentelet mannertenvälisiä tai edes euroopassa kun aloitit tämän kärjistämällä asian ja antamalla vaikututelman että reissaat ni helvetisti. Mun lentelyt oon ilmottanut ja ne on aika kaukana sun "kerran vuodessa etanaa lujempaa"-läpästä.

Nyt tullee perusvastaus takasin "tää jätkä sitte jaksaa vääntää" kun argumentit loppuu :)

Pakko tarttua, että aika herkkänahkainen saa olla, jos ottaa lainaamasi Miken kommentin vittuiluna. Vaikka lennätkin paljon, ota huomioon, että ihmisiä on erilaisia ja turha nostaa itseään jalustalle joidenkin matkustusmäärien vuoksi.

"Argumentit loppuu..." En ole huomannut, että olet itsekään mitään järkevää argumenttia tuonut keskusteluun - lähinnä tulee mieleen henkilö, jolla on tarve olla oikeassa.

Jos kirjaehdotusta lennolle saan ehdottaa, niin suosittelen Mark Owenin "Kova päivä" -kirjaa. Kertoo operaatiosta, missä Osama Bin Laden poistettiin elävien kirjoista yms. Vastikään olikin uutisissa Osaman surmanneesta kaverista, joka paljasti henkilöllisyytensä.

Jos kirjaehdotusta lennolle saan ehdottaa, niin suosittelen Mark Owenin "Kova päivä" -kirjaa.
Mark Owenin tuotanto on muutenkin pelkkää dynamiittiä.

Fu4kA3s.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Steve Jobsin elämänkerta voisi olla lukemisen arvoinen.
En haluaisi spoilata. Mutta kirjaa lukematta vaikuttaa, että siinä on surullinen loppu. Joku kumminkin kuolee...:wtf:

edit: Sitten kyytipojaksi joku aivan saatanan paska ja väsyttävä kirja. Voisit vahingossa nukahtaa. Vaikkapa Raamattu. Sitä lukiessa ei kyllä kauaa hereillä pysy...

Back
Ylös Bottom