POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

On tää kyllä aivan järjetön suoritus. En oo ikinä ite nähny edes 170 kg:n etukyykkyä livenä, ja erittäin harva varmaan on nähny 200kg:n etukyykkyä livenä. Niin tää äijä ottaa noi yhteenlaskettuna ja tekee ykkösen :D Ja toi on kyl melkosen syväkin, toisin kuin äijän takakyykyt.

Suoritus on todella äärimmäisen kova, ei sitä varmaan kukaan kiistänytkään. Oma pointti nyt vaan oli että näytti todella erilaiselta kuin perinteisest etukyykyt mitä painonnostajilta tottunut näkemään :) Ja viittatko sä tossa sun postissas jotenki mun kyykkyihin? :D Wot?

Lopeta jo Otto tuo lapsellinen spämmäys, jos ei ole mitään järjellistä kommenttia aiheeseen. Pitäis pystyä puolin jos toisin asialliseen keskusteluun, ja minusta kun tuntuu että nykyään tuo liittoviha on nimenomaan pronostajilla voimakasta kun harva asialliseen keskusteluun pystyy. Tai sitten parempi pitää ne meriittinsä siellä nostolavan puolella, eikä kunnostautua roskakirjoittelun ja toisten urheilijoiden pilkkaamisen saralla nettifoorumeilla.

Ja eiköhän sen nyt jokainen luulisi tajuavan jopa SVNL:n hallituksessa katsoessaan vaikka Dan Greenin videoita, että kyseessä on kovan luokan huippu-urheilija. Oli testejä tai ei. Tai jos tiedätte pillerin millä peruspertti saisi samanlaisen suorituskyvyn niin laittakaa heti tännepäin tulemaan. Liitto nyt vaan on halunnut ja haluaa pitää tiukkaa dopinglinjausta, joka on ainut oikea mikäli lajia halutaan kansallisesti ja kansainvälisesti kehittää. Ulospäin sitten tuo uutisointi voi näyttää törkeältä äkkisistään, mutta siihen on syynsä.

Pitää olla solidaarinen ja ymmärtävä. Oton paha mieli saatta johtua siitä, että jos olisi valinnut toisin, saattaisi olla ehjä ja hyväkin IPF nostaja, mahollisesti MM-tasolla.

Joo, muokkasin hieman tota provoani ;) arvasin että se aiheuttaa kipeyttä jossain suunnalla kropassa ihmisillä! Huomaa että se on arka aihe puhua mahdollisista oman leirin vioista. Minä ainakin myönnän sen, että kyllä pro puolella on niitä vikoja.
Myönnättekö te siellä, että teidän leirissänne on myös mahdollisesti niitä vikoja?

Kyllä jokainen saa toki yrittää saavuttaa niitä mitä minä saavutin muutamassa vuodessa :). Minua vaan ärsyttää se , että ollaan niin pirun naiveja kokoajan.
"saattaisi olla ehjä ja hyväkin IPF nostaja, mahollisesti mm-tasolla" tuossa saa taas selvää kuvaa, kuka lie siellä kirjoitteleekin, että kuinka paljon arvostusta tulee pro-puolen ihmisiä kohtaan :) .
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Ennenkuin joku nälvii minua valinnoistani lisää, niin voin tarkentaa että olen dietillä ja treenaan triathlon kisoihin. Nyt tapahtuu se , mitä kaikki mulle vuodet jauhoi, että eläisit terveesti ja laihuttaisit ;) . Eli mulla menee hyvin kyllä nyt, en ole katkera, enkä syö pullaa kotona kun yhyy käsi katkesi :) .

Minä vaan oikeesti tiedän näistä asioista jotakin, ihan aikusen oikeesti , en sano kuka siellä roinaa ja kuka ei roinaa, sitä minä en tiedä ,eikä mun asiani sitä sanoa.
Mutta semmonen ihan täysi sokeus omien tekemiselle, niin ei sekään voi olla niin kovin hyvä juttu. Toivottavasti kaikki on natuja , jotka sitä mainostaa . Rehellisyys maan perii!

Tsemppiä kaikille liitosta riippumat!

Naurattaa vaan kun ipf unohtaa muut ainoastaan silloin kun jossain muualla on tehty jo kovempi tulos. Otsikoidaan kuitenkin aina ensimmäinen suomalainen nainen... vaikka yksi tai useampi suomalainen nainen on tehnyt kisoissa jo aikasemmin saman tai kovemman tuloksen. Kuulostaa vähän siltä että svnl haluaa tahallaan trollata noilla otsikoilla.

Juurikin oikein svnl on noita uutisoinut. Tuossakin uutisessa lukee että ensimmäinen nainen, joka on tehnyt virallisessa urheilukilpailussa 200kg ja svnl on ainut liitto suomessa jolla on virallisen urheilun asema. Pari asiaa näissä keskusteluissa kannattaa tehdä selväksi. IPF on ainut liitto missään maassa (ainakin pohjoismaat ja amerikka) jolla on virallisen urheilulajin asema ja saa valtion rahoitusta. "Pro" liitotoilla ei ole oikean urheilun kanssa mitään tekemistä.
IPF:än avoimen luokan mm-kisat alkavat tänään ja jokainen voi vertailla minkä tahansa muun liiton "mailman mestaruuskisoihin" noita tuloksi. IPF on tasoltaan ylivoimaisesti kovin liitto ja jos joku on mailmanmestari hän on oikeasti kova. Pro liitoissa näin ei todellakaan välttämättä ole.

Kun nyt otit tuon Ameriikan puheeksi, niin asia ei siellä ole niin mustavalkoinen kuin esim. täällä. APF eli wpc alaisuudessa oleva organisaatio liene suurin ja sen alaisuudessa toimiva AAPF onkin sitten testiliitto. Eli USAPL ei ole ainoa testattu organisaatio USAssa, ei alkuunkaan.

Juurikin oikein svnl on noita uutisoinut. Tuossakin uutisessa lukee että ensimmäinen nainen, joka on tehnyt virallisessa urheilukilpailussa 200kg ja svnl on ainut liitto suomessa jolla on virallisen urheilun asema. Pari asiaa näissä keskusteluissa kannattaa tehdä selväksi. IPF on ainut liitto missään maassa (ainakin pohjoismaat ja amerikka) jolla on virallisen urheilulajin asema ja saa valtion rahoitusta. "Pro" liitotoilla ei ole oikean urheilun kanssa mitään tekemistä.
IPF:än avoimen luokan mm-kisat alkavat tänään ja jokainen voi vertailla minkä tahansa muun liiton "mailman mestaruuskisoihin" noita tuloksi. IPF on tasoltaan ylivoimaisesti kovin liitto ja jos joku on mailmanmestari hän on oikeasti kova. Pro liitoissa näin ei todellakaan välttämättä ole.

Samaa se Hitlerkin sanoi niistä sisäsiittoisista SS-miehistään että ne on ainoita oikeita ihmisiä.

Pakko osallistua omilla ajatuksilla vääntöön. Onhan IPF kiva kun testataan ja kaikkea mutta kyllä minä ainakin odotan GPA MM-kisoja aika helvetisti enemmän kun IPF skaboja

Suoritus on todella äärimmäisen kova, ei sitä varmaan kukaan kiistänytkään. Oma pointti nyt vaan oli että näytti todella erilaiselta kuin perinteisest etukyykyt mitä painonnostajilta tottunut näkemään :) Ja viittatko sä tossa sun postissas jotenki mun kyykkyihin? :D Wot?

Huoh... tarkotin siis että Kendallin omat takakyykyt on melko korkeita, ainakin etukyykkyyn verrattuna. Tarkotus ei ollu sua mitenkään dissata.

Huoh... tarkotin siis että Kendallin omat takakyykyt on melko korkeita, ainakin etukyykkyyn verrattuna. Tarkotus ei ollu sua mitenkään dissata.

Nice :D

Annalla kyykyt kulkee mutta ei menis läpi IPF:ssä nuo kyykyt, ei sitten millään. Kyykyn syvyyden linja on ihan eri planeetalta.

IPF-MM kisoista Jaroslaw Olechin MAAILMANENNÄTYS KYYKKY joka hyväksyttiin. Että en lähtisi syvyyksillä huutamaan liikaa. Jotkut nyt tykkää ottaa sen syvemmältä kuin tarvitsisi...

Niin ja en tiennyt että IPF tuomitsee myös treenikyykyt :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä tuosta kulmasta katsottuna tuo Jaroslawin kyykky oli selvästi vajaa.

Harmittavan vaikeaa tuo tuomarointi kyllä välillä on, vaikka aika todella selvästi se kyykyn vaadittava syvyys on ilmoitettu.

Tuohon kyykkyyn, tässä on se vaadittava minimisyvyys.
squata.jpg

Tuo videon kyykky menee tarpeeksi syvälle, juuri ja juuri. Luultavasti. Tuomarivirhekin on mahdollinen kun on ihmisistä kyse.

Pakko osallistua omilla ajatuksilla vääntöön. Onhan IPF kiva kun testataan ja kaikkea mutta kyllä minä ainakin odotan GPA MM-kisoja aika helvetisti enemmän kun IPF skaboja

No tämä. Noita vahvimpia (joo joo joo ei varmaan ottais Lilliebridgekään IPF-syvyydestä sataa kiloa enempää jne) ja oikeesti isoimpia nostelijoita on vaan hauskaa katsella.

Tuohon kyykkyyn, tässä on se vaadittava minimisyvyys.
squata.jpg

Tuo videon kyykky menee tarpeeksi syvälle, juuri ja juuri. Luultavasti. Tuomarivirhekin on mahdollinen kun on ihmisistä kyse.

Pakko provota, että kun kyseessä on ipf nostajan suorottama kyykky niin silloin se voi olla tuomarivirhe ;) Kun kattoo sivuprofiilista kuvattua hidastettua pätkää videon lopusta niin se on juuri ja juuri, mutta pro kyykkynä se olisi nettituomareille korkea :D

Hitler-kortti voimanostokeskustelussa. Et sä oo tosissas :hyvä:

Khudayaroveilla näyttää rauta liikkuvan:

Kummasti on annallakin tulokset pompsahtanut lyhyessä ajassa, no kyllähän sen jokainen tietää liitto huomioiden kuinka natu nykyään on. Jos vedettäisiin pikkarit alas ja tehtäisiin pikatarkistus niin varmaan silmään pistäisi heti ekana joku 7-8 cm klitta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom