Joo, muokkasin hieman tota provoani ;) arvasin että se aiheuttaa kipeyttä jossain suunnalla kropassa ihmisillä! Huomaa että se on arka aihe puhua mahdollisista oman leirin vioista. Minä ainakin myönnän sen, että kyllä pro puolella on niitä vikoja.
Myönnättekö te siellä, että teidän leirissänne on myös mahdollisesti niitä vikoja?
Kyllä jokainen saa toki yrittää saavuttaa niitä mitä minä saavutin muutamassa vuodessa

. Minua vaan ärsyttää se , että ollaan niin pirun naiveja kokoajan.
"saattaisi olla ehjä ja hyväkin IPF nostaja, mahollisesti mm-tasolla" tuossa saa taas selvää kuvaa, kuka lie siellä kirjoitteleekin, että kuinka paljon arvostusta tulee pro-puolen ihmisiä kohtaan

.
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Ennenkuin joku nälvii minua valinnoistani lisää, niin voin tarkentaa että olen dietillä ja treenaan triathlon kisoihin. Nyt tapahtuu se , mitä kaikki mulle vuodet jauhoi, että eläisit terveesti ja laihuttaisit ;) . Eli mulla menee hyvin kyllä nyt, en ole katkera, enkä syö pullaa kotona kun yhyy käsi katkesi

.
Minä vaan oikeesti tiedän näistä asioista jotakin, ihan aikusen oikeesti , en sano kuka siellä roinaa ja kuka ei roinaa, sitä minä en tiedä ,eikä mun asiani sitä sanoa.
Mutta semmonen ihan täysi sokeus omien tekemiselle, niin ei sekään voi olla niin kovin hyvä juttu. Toivottavasti kaikki on natuja , jotka sitä mainostaa . Rehellisyys maan perii!
Tsemppiä kaikille liitosta riippumat!