Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyykky voi hyvinkin olla syypää koska tekniikka on yhä erittäin huono ja liikkuvuus todella heikko, oon vasta muutaman viikon kyykänny boksille, ennen sitä ei tätä vaivaa ollut. Tosin sumomaven alotin samoihin aikoihin kuin boksikyykyn. Kyykkään siis melko leveällä asennolla koska muuten ei tietoakaan että pääsis kovinkaan alas.Paljon mahdollista, että kyykystä tullut tuo vaiva. Johtuu yleensä paskasta tekniikasta(selkä notkolla) ja heikoista loitontajista. Tuo on erittäin yleistä.
toi kannattaa tehdä polvet koukussa
Miksi?
On. Pitää vaan kaatua reilusti taakse. On mahdollista pudottaa se vahingossa perseen/alaselän päälle.Jos kyykkää ilman varmistajaa / rautoja ja kävis niin paska mäihä että jää pohjaan, onko turvallista pudottaa tanko lattialle? Tai edes mahdollista?
Sama täällä, siksi kysyinkin. Yleensä treenaan yksin, mutta ainoat kerrat kun oon jääny pohjaan on (onneksi) ollut varmistaja.Itse olen pitänyt vähän mörkönä tuota alle jäämistä kyykyssä, kun siellähän sitten olet..
Joo pitääpä kokeilla.Mites sitten etukyykyssä?
Todellinen tilanne on vähän toisen näköinen ja rautaa tangossa toivottavasti himpun enemmän.