Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

VENÄLÄISTEN SUKELLUSVENEKOMMANDOJEN VOIMAOHJELMA
[/B][/U]

Powerlifting Heads-Up

Siinä kyykätään ja penkataan ja nyitään maasta niin perkeleesti.

Keskiviikko melko löysä päivä. Ekalla viikolla mavea 6*3*80. Siinä ei kauaa nokka tuhise, ku pääsee kotiin: huilailemaan.

Keskiviikko melko löysä päivä. Ekalla viikolla mavea 6*3*80. Siinä ei kauaa nokka tuhise, ku pääsee kotiin: huilailemaan.

Juu ja loppua kohti alkaa olla mukavan lyhyitä reenejä, esim 2 X 2 mave. Ja sitten kotiin, järjestelyä, ehkä pikkusen konjakkia ja lepäilyä. Mukavaa elämää!

- - - Updated - - -

Eikö se eka ollu 6x6..? Voi olla että muistan väärin.

Mä alan valmistautumaan tässä juhlapäivän toiseen osioon, eli TISSI-reeniin. Vähän olemattomia olkapäitä Olawin tyyliin myös.

- - - Updated - - -

Av-kuvio pitää aina olla mietittynä, etteivät pääse yllättämään!

- - - Updated - - -

Tässä vielä päivän tunnelmat, video on tässä ihan sillälailla miehekkäällä latinotavalla:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Funtsein tässä, että suomeen päästyäni aktivoin mun salikortin ja alan taas nostelee puntteja.

- - - Updated - - -

Eka jollai yksjakoisel kuukaus pari 3krt viikos. Sit kaksmieliseen ja nel kert viikos.

2millinen neljästi viikossa on hyvä. Suåsittelen ööö, sanotaan varovasti, 8vuoden kokemuksella.

- - - Updated - - -

Ysein kyllä käy niin että käyn vain kolmesti. Mutta aivan sama. Vanha Mies ja kaikkee. Ei voi aina jaksaa.

Junnuna hakkasin viisjakosta viidesti-kuudesti viikkoon jokusen vuoden ja otin märkää kaikki vkl sen mitä maha veti. Tulihan siitä gainsseja, mutta olis varmaan tullu millä reenillä tahansa ku mulla sen verran testoa kiviksissä. Kanan murvatkin kuin teräsvillaa. Peltisaksilla lyhentelen.

Ennen viime lomia hakkasin 6kk vanhan kunnon gee kutosta söin ku potarit. Paino putos 10kg tulosten tasaisesti kasvaessa. Kyllä kehtas rannalla patsastellä

Oikeestaan oon reenannu koko elämäni 1on 1off tyylillä. Aluks 1kk reeniä, 1kk paussia. Myöhemmin vuos reeniä ja vuos paussia. Nyt parin vuoden paussin jälkee vois taas tavoitteellisen punnusten noston alkaa.

Mä en osaa tehä muuta ku kaksjakosta. Kroppa ku on jo valmiiksi jaettu ylä ja alaruumiiseen niin niin oon mäki. En oo koskaa osannu suorittaa muuta jakoa.

Vielä en ole edes neljännessä kaudessa. Kutakuinkin kaksi jaksoa pitäisi katsoa päivässä että kerkeän irtisanomaankin netflixin ajoissa ja katsomaan kaikki viisi kautta soata.

Marko Vanhanen kuorii perunoita kohdasta 1:50 alkaen. Nauroin väsyneenä vedet silmissä aina kun toi porakone käynnistyy ja harja väpättää tuol saavissa. :lol2::lol2: Kun sain naurun loppumaan, mieleeni palautui kysymys, et miten paljon paskaa netissä onkaan ja miten paljon siihen kuluu energiaa. Maailmalla tietokoneet laulaa punasena ja palvelimet indeksoi tällasta paskaa ja pitäis pelastaa maailma samalla. No jhyyyy.. Missään ei o mitään järkeä.:(

Back
Ylös Bottom