Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs mihnä millon. Sain kyllä sen mutta tuli nielaistua koko paperi kun oli aistinvarainen imu päällä. Mitäs siinä lukikaan?

- - - Updated - - -

Muistaakseni se sinetti aiheutti postraumaattisen stressi-erektion, muistelin poikuuttani, tilasin netistä vääränkokoisia vaatteita, otin pikavipin ja join Linda-siideriä.

Ootteko muuten miettineet, montako erilaista piparimuottia Jumalalla oikeen on ?
Ja mihin ne kaikki oikeen mahtuu ?

- - - Updated - - -

Tuli heti tällaisia jouluisia ajatuksia, kun ulkona on noin jouluinen keli.

- - - Updated - - -

Mun agnostikko-status kyllä vahvistuu, kun en usko mihinkään mahtuvan noin paljoa piparimuotteja.

Tänään mä innostuin pankkipalveluista. Kätevää kun pankkikortin tilaamiseen käydään tilaamassa ensin aika, sitten kun on se sovittu aika niin onkin kätevä tilata kortti. En kerro mikä pankki mutta kutsutaan sitä tässä vaikka nimellä Nallen höpönassupankki

- - - Updated - - -

Se olis hyvä että sais sillä ekalla kerralla vielä aasihatun päähän. Sitä sais käyttää sitä siihen asti kunnes on se varattu aika. Tai sitten sillä kerralla varattais vielä aika milloin voi hakea sen kortin ja palauttaa aasihatun.

Jaa, missäspäin Xtreme nyt on, kun kerran ihan piparia on tarjolla monenmuotoista? Tuleeko ovista ja ikkunoista? Ns.
Röissähän tässä ollaan ja ovet ja ikkunat ovat visusti kiinni. Ei sillä, että sieltä pipareita sisään lentelisi vaan enemmänkin tavan vuoksi.
Osittain myös siksi, ettei Venäläiset sukellusvenekommandot kiipeä sisään avoimesta ikkunasta.

Onhan se kätsyä hommaa, juuvittu. Ajatteles, JohnyV, jos olisitkin vahingossa tilannut ajan pankkiasiainneuvontaan. Siellä olis kyllä osattu neuvoa, miten varataan aika pankkikortin tilaamisajalle, jolla tilataan aika pankkikortin tilaamiselle. Huh, olis käyny kyllä flaksi. Mutta vain, jos se olis ollu hyvännäköne ja isot tissit.

Mutta. Nyt kun ollaan punttisalifoorumilla, niin kerrottakoon että tein tässä syksyllä yhdeksän viikkoisen Venäläisten sukellusvenekommandojen voimaohjelman. Se perustu ihan tiettyihin prosentteihin omista ykkösmaksemeista, oli aika simppeli. Ja toimi hienosti. Nyt on sitten pojat sitä voimanpaskaa.

Kuka olis hyvä pankkivirkailija? Onnistuis panot siinä missä ototkin? Tirsk.

- - - Updated - - -

Mutta. Nyt kun ollaan punttisalifoorumilla, niin kerrottakoon että tein tässä syksyllä yhdeksän viikkoisen Venäläisten sukellusvenekommandojen voimaohjelman. Se perustu ihan tiettyihin prosentteihin omista ykkösmaksemeista, oli aika simppeli. Ja toimi hienosti. Nyt on sitten pojat sitä voimanpaskaa.

Wau, sama homma. Sillä erotuksella, että voimanpaskaa ei ole. Olen yrittänyt entistä pienempänä ja kevyempänä päästä nyt samoihin paskoihin, missä oltiin katoamisesi aikoihin.

- - - Updated - - -

Tulin näet niin surulliseksi siitä tempusta, ettei maistunut edes ruoka.

- - - Updated - - -

Eikä varsinkaan karamellit, sipsit, jätskit, parsakaali, pitsa, burger, automaattikahvi eikä keksit. Sen sijaan munkit. Ok.

Voi kehno. Mä lähetän sulle konvehtirasian postissa, semmosen sydämen muotosen kun tuli niin vitsin huono omatunto. Tai ei sydämen muotosta kun ei tässä nyt mitään semmosta perverssiä homoiluromanssia haeta vaan joku roisin ja miehekkään näkönen esim kyrvän muotonen sydänkonvehtirasia. Ei olis pitäny sillä tavalla kadota ei.

Mutta luonteenomaisen luovuttamisen jälkeen käänsin hommat nousuun, eikä siihen tarvittu paljoakaan verenkiertoa, tai muitakaan elintoimintoja kiihdyttäviä kemiallisia yhdisteitä. Sanotaan nyt vaikka näin, että method Perkiömäki, siniset pillerit ja haravointi kovettaa kämmenet mieheltä kuin naiselta.

- - - Updated - - -

Emmä voi syödä suklaata.

- - - Updated - - -

Mutta mä lähetän ne Irmalle.

Ai mutta, sähän puhuit vaan siitä rasiasta. Se onkin hyvä. Laita sit semmonen rasia, missä on se välimuovi tallella. Kun sen kääntää toisinpäin ja avaa kannen, voi leikkiä kotona työntekemistä ATKoolla.

Siis mä en kestä! Onko yhdistys ollut hyvissä käsissä, mites Santsi?

- - - Updated - - -

jännittää!

Yhdistys on ollu vähä huonovointinen kerta yks oleellinen yhdistyksen henkilö oli kauan poissa. Santsi voi ihan hyvin ja KKT:t myös. :D

Tai no mun aamuhan alko lääkärikäynnillä, mutta se ny ei liity tähä asiaa taas mitenkää. Pikkuhiljaa alkaa pää kääntyy taas.

Gutt. Petraamme.

VENÄLÄISTEN SUKELLUSVENEKOMMANDOJEN VOIMAOHJELMA

Powerlifting Heads-Up

Siinä kyykätään ja penkataan ja nyitään maasta niin perkeleesti.

- - - Updated - - -

Se on vaan kurjaa tässä että kun on kauan tähdännyt voimakkaaksi, ja nyt kun on, niin mitäs nyt sitten..?

- - - Updated - - -

Notkeaksi?

- - - Updated - - -

Japanialaisten voimistelijoiden yhdeksän viikon kimmoisuusohjelma?

- - - Updated - - -

Ai mutta, sähän puhuit vaan siitä rasiasta. Se onkin hyvä. Laita sit semmonen rasia, missä on se välimuovi tallella. Kun sen kääntää toisinpäin ja avaa kannen, voi leikkiä kotona työntekemistä ATKoolla.

Voi leikkiä kotona etsivänsä netistä tissikuvaa läppärillä!

ei kuulemma

- - - Updated - - -

venäläiset hakee sitä sukellusveneelläkin

- - - Updated - - -

Mutta mä lähden pankkiin, onhan aika varattu klo 15.00 sharp tilaushommiin!

Back
Ylös Bottom