Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kuulkaas kodinkoneiden kahden vuoden takuu ollut tässä kuukauden ummessa kuin henkilön analöppning, jonka ruoansulatusjärjestelmä ei kestä yhtään panaania tai pitkäkuituista luomuruisleipää.

Nimittäin.

Tänä aikana on hajonnut jo astianpesukoneen kannesta vastusjouset ja nyt tosiaan tää liesituulettimen valo-gate. Vielä meni TAKUUseen, mutta mites tossa joulukuun alussa kun tulee veronpalautukset. Veikkaan, että silloin hajoaa mikroaaltouunin mikroaaltolähetysyksikön aaltokone, molemmista kylmäkoneista loppuu kylmä, liedestä loppuu induktio ja hellalla ei pysty paistaan makaryllilooraa tai kinkkua. Muut uuniruoat onnistunee.

Eikä varmasti mene takuuseen. Ne saa varmaan Vero Karhulta (Teron veli) tiedon, että on sillä varaa justiinsa noi maksaa itekin.

- - - Updated - - -

Eikun tarkotin sitä pyörää...

Aijaa, no se on semmonen tummempi kans.

...hellalla ei pysty paistaan makaryllilooraa tai kinkkua. Muut uuniruoat onnistunee...

Mulla meinasi käydä just näin. Uunista paloi valo, eikä meinanut lähteä millään irti, vaikka kuinka nitkutteli. Kerran oli lihapullat uunissa ilman valoa ja lienee sanomattakin selvää, että aivan eri makuisia olivat, kun eivät olleet valokylvyssä kylpeneet. Sitten vaan yhtenä päivänä kokeilin irroitta lamppua ja sehän irtosi kuin kuti piipusta sunnuntaiaamuna. Tein loton samaisena päivän. En voittanut.

Mulla hajos kesällä kämmenpuhelin, se oli vedenpitävien ajohousujen taskussa tihkusateessa ja kastui tietenkin litimäräksi. Vein sen TAKUUseen ja kerroin että se hajos TÄYSIN itestään, ei mitään vesihommia tjsp. jne. ym. Ihan semmosella koiranpentu ilmeellä vielä. Se kodinkonekettu avas sen takakannen ja siellä olikin joku semmonen väri-indikaattori mistä näky että on kastunut. Ja oli vähän ruosteessakin. Eli: käteishommiksi meni. Nyt on uusi tuossa ja klasiruutu on jo taas ihan murusina, ihme että pelaa ollenkaan. Ei taida mennä takuuseen sekään.
Sitäpaitsi, kännyköistä on kaikille vaan haittaa ja kovempi kiire. No kerro vaan, ei oo paha, tässä lentokoneessa. No palaa se vähäsen.

Viimeyön änärit osu?

Lännessä on itä?

Lusikalla on hauska kaivaa persettä?

Napa?

Kaikki tosi hyviä yrityksiä, etenkin ei eka eikä toka eikä vika vaan tokavika.
Oikea vastaus tuli jo ylempänä, joten valitettaasti näillä ei pääse edes TV-arvontaan.

Mulla hajos kesällä kämmenpuhelin, se oli vedenpitävien ajohousujen taskussa tihkusateessa ja kastui tietenkin litimäräksi. Vein sen TAKUUseen ja kerroin että se hajos TÄYSIN itestään, ei mitään vesihommia tjsp. jne. ym. Ihan semmosella koiranpentu ilmeellä vielä. Se kodinkonekettu avas sen takakannen ja siellä olikin joku semmonen väri-indikaattori mistä näky että on kastunut. Ja oli vähän ruosteessakin. Eli: käteishommiksi meni. Nyt on uusi tuossa ja klasiruutu on jo taas ihan murusina, ihme että pelaa ollenkaan. Ei taida mennä takuuseen sekään.
Sitäpaitsi, kännyköistä on kaikille vaan haittaa ja kovempi kiire. No kerro vaan, ei oo paha, tässä lentokoneessa. No palaa se vähäsen.

Mutta kyllä se kännykkä vaan kuuluu nykykulttuuriin kuin nyrkki sinne. Ja millaista olisikaan kävellä virallisen asiakirjapinon kanssa käytävällä tärkeän näköisenä ilman puhelinta? Heti ne arvais, että nyt tolla ei oo oikeesti kiire mihinkään.

Muuten kyllä samaa mieltä, mutta mulle sattui pari viikkoa sitten säännön vahvistava poikkeus, kun olin työajalla ulostamassa ja koko kaupunginosasta meni sähköt.
Onneksi oli matkapuhelutin mukana ulosteella, koska sain taskulamppuAppsin avulla tähdättyä ulosteet pönttöön...muuten olis pimeessä mennyt ihan varmasti ohi.

No se se just on. Jos paskantaa pimeässä niin ei varmasti osu siihen pönttöön vaan sitä tavaraa lentää ihan joka paikkaan.

- - - Updated - - -

Armeijassa oli jännä syödä pimeässä ja arvailla että mitähän tämä mahtaa olla suussa.

- - - Updated - - -

Eiku hetkinen! Mun pesukone piti eilen kummaa ääntä ja takuut on rauennut, taskulamppuAPPSi auttoi siinä kun kaivelin sieltä nukkasihdin takaa vierasesinettä syömäpuikoilla. Sinne oli päässyt vitosen seteli! Kuvitelkaa, siellä nukkasihdin väärällä puolella!

Eiku hetkinen! Mun pesukone piti eilen kummaa ääntä ja takuut on rauennut, taskulamppuAPPSi auttoi siinä kun kaivelin sieltä nukkasihdin takaa vierasesinettä syömäpuikoilla. Sinne oli päässyt vitosen seteli! Kuvitelkaa, siellä nukkasihdin väärällä puolella!

Wau...mä sanon et wau.
Oliskohan mullakin. Jos tuo on pesukoneesi tapa maksaa syömistään sukista ?
Mahtaako pesukoneellakin olla syömäpuikot, joilla se sitten niitä sukkia napsii ?

Siis mä en kestä! Onko yhdistys ollut hyvissä käsissä, mites Santsi?

- - - Updated - - -

jännittää!

No kädet on kyllä vakaat, mutta tiedäthän sä itekin, ettei noita yksin käsin kannatella. Höhö.

- - - Updated - - -

Ts. pientä hiljaiseloa on ollut havaittavissa, mutta eiköhän se tuossa risteilyllä puhallella henkiin taas. On näjetsen tuo virallinen syyskokous. Kabinetti on varattu.

- - - Updated - - -

Saithan sinäkin sen kutsun.

- - - Updated - - -

Sinetillä suljettu. Siinä on semmonen nänni siinä sinetissä.

- - - Updated - - -

Kerran erittäin, erittäin humalassa sen veistin, käyttäen mallina elävää esimerkkiä.

Back
Ylös Bottom