Koko musta. Sinivalkoinen on vain mieli.
Eikun tarkotin sitä pyörää...
- - - Updated - - -
Arvatkaapa mitä.
ND:n uudet hupparit tuli myyntiin ja olen tilauksen partaalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko musta. Sinivalkoinen on vain mieli.
Arvatkaapa mitä.
Eikun tarkotin sitä pyörää...
ND:n uudet hupparit tuli myyntiin ja olen tilauksen partaalla.
Arvatkaapa mitä.
...hellalla ei pysty paistaan makaryllilooraa tai kinkkua. Muut uuniruoat onnistunee...
Viimeyön änärit osu?
Lännessä on itä?
Lusikalla on hauska kaivaa persettä?
Napa?
Mulla hajos kesällä kämmenpuhelin, se oli vedenpitävien ajohousujen taskussa tihkusateessa ja kastui tietenkin litimäräksi. Vein sen TAKUUseen ja kerroin että se hajos TÄYSIN itestään, ei mitään vesihommia tjsp. jne. ym. Ihan semmosella koiranpentu ilmeellä vielä. Se kodinkonekettu avas sen takakannen ja siellä olikin joku semmonen väri-indikaattori mistä näky että on kastunut. Ja oli vähän ruosteessakin. Eli: käteishommiksi meni. Nyt on uusi tuossa ja klasiruutu on jo taas ihan murusina, ihme että pelaa ollenkaan. Ei taida mennä takuuseen sekään.
Sitäpaitsi, kännyköistä on kaikille vaan haittaa ja kovempi kiire. No kerro vaan, ei oo paha, tässä lentokoneessa. No palaa se vähäsen.
Sitäpaitsi, kännyköistä on kaikille vaan haittaa ja kovempi kiire. No kerro vaan, ei oo paha, tässä lentokoneessa. No palaa se vähäsen.
Eiku hetkinen! Mun pesukone piti eilen kummaa ääntä ja takuut on rauennut, taskulamppuAPPSi auttoi siinä kun kaivelin sieltä nukkasihdin takaa vierasesinettä syömäpuikoilla. Sinne oli päässyt vitosen seteli! Kuvitelkaa, siellä nukkasihdin väärällä puolella!
Iiik!
Siis mä en kestä! Onko yhdistys ollut hyvissä käsissä, mites Santsi?
- - - Updated - - -
jännittää!