Ootinkin millon joku vetoaa tuohon. Juu tosiaan, ensimmäinen ''kokonainen'' treeni jaloille oli kyseinen(tietty olen perustekniikkoja joskus testaillut), johtuen siitä, että nuo muutama vuosi palauduin lievästä polvivammasta sun muista(tylsä tarina).
Oisin toki voinut jtn kevyttä paskaa tehdä koko tämän ajan, mutta päätin antaa parantua täysin niin ei kaduta tulevaisuudessa. Mut en kai mä oo mitään muuta väittänytkään? En nyt ihan analysoinut viestisi sisältöä täysin, mutta sanotaanko näin että kokonaiskuvaa voi olla vaikea hahmottaa. perus psykologian merkit tuntevana Oletan että näet tämän: olen täysin tietämätön, saamaton sohvaperuna jolla ei pienintäkään tietoa mistään, mitä aiemmin on julistanut. Jalatki jääny treenaamatta koska olen laiska ja omassa mielessäni pyöräilen niin paljon, että reidet tikis valmiiks.Eli mitään sanomaani ei voi ottaa tosissaan. Jos tähän olettamiseen syyllistyit, niin ei kyllä löydy enempää motivaatiota yrittää todistella. Lisättäköön vain tämä, että en puhu asioista joista olen täysin kujalla, ellei kyseessä ole mielipide. Believe it or not.