Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

sekin hyvä muistaa että testoarvot vaihtelee varsin paljon lyhyenkin ajan sisällä että jos on droppia niin se ei välttämättä kerro tosiasiallisesta tilanteesta yhtään mitään.

Lekurit on typeriä. Kyse ei ole numeroista, vaan yksilön tuntemuksista. Mutta lekurit ne vain tuijottaa numeroita.

:david: Johtuiskohan tämä siitä että muuten olisi joka jannu lekurilta hakemassa testoa, vaikkei tasoissa ja oloissa mitään vikaa olisikaan..

:david: Johtuiskohan tämä siitä että muuten olisi joka jannu lekurilta hakemassa testoa, vaikkei tasoissa ja oloissa mitään vikaa olisikaan..
Joo ja sillä verukkeella sitten suurin osa miehistä kärsii alhaisista tasoista. Hienoa Suomi! Subutexiinkin on helpompi saada respa kuin testosteroniin. Kuin vitun sairasta.

Onneksi jokainen voi olla itse pyörittämässään "korvaushoidossa" ja vetää hyvällä omalla tunnolla niin paljon kun napa vetää. Kato kun mielialatkin tuntuu paremmalta ja sillee..

Pro-bodaritkaan ei oikeastaan ole mitään roinaajia, ne on vaan korvaushoidossa kun niiden elämänlaatu ja arvot vaatii että pitää olla 120 kiloinen alle kympin rasvoissa.

Oikeasti, vittu että tuosta "korvaushoidosta" puhuminen on typerä tekosyy roinaamiselle. Lääkärin määräämät ja oikeasti geneettisistä tekijöistä johtuvat ja tarpeeseen tulevat korvaushoidot toki erikseen. Ei mutta niin tosiaan, lääkärithän on vitun tyhmiä kun ei tajua että jokainen yli kolmekymppinen nyt vaan tarvitsee piikkiä perseeseen tunteakseen itsensä mieheksi. Lihaksiahan kukaan ei sillä testolla halua kasvattaa, melkoinen sattuma että nämä kaikki tapaukset kerääntyvät juuri lihasten kasvuun keskittyvälle foorumille ja harrastavat bodausta.

Pakko tähän kommentoida sen verran, että eikö tuo testojen putoaminen 30% puhuisi sen puolesta, että terveellisempää olisi pysyä vähän korkeammissa rasvoissa?
Tupakka tappaa, silti jengi vetää röökiä. Viina kusee ihmisen terveyden, silti ihmiset dokaa. Mike syö terveellisesti ja treenaa kovaa, testot putoaa, silti se haluaa syödä terveellisesti ja treenata kovaa. Eikö olekin hassua miten ihmiset haluaa eri asioita elämältään.

- - - Updated - - -

melkoinen sattuma että nämä kaikki tapaukset kerääntyvät juuri lihasten kasvuun keskittyvälle foorumille ja harrastavat bodausta.
Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ei ne varmaan heppaforumilla ala availemaan ketjuja testosteronista.

Oispa lääkärit sellaisia, että sais testoa kun menis vaan valittamaan huonoa yleisfiilistä. Alottasin omat korvaushoitoni heti huomenna.

Ihan asiallista pohdintaa Crrc:ltä. Mike on saavuttanut sellaisen aseman Suomen bodyfoorumiskenessä, että en ihmettelisi jos pelkkien näidenkin puheiden perusteella on kymmenet nuoret nyt miettimässä teston hankkimista dietatessa, vaikkei tälle mitään tosiasiallista tarvetta olisi. Sinänsä rehellisyyshän on hyvä juttu, mutta arveluttavaa mikäli lisäravinneyhteistyökumppaneillekin tällaiset lausumat sopivat heidän julkisuuskuvaansa.

Ja kiitos muuten wlogeista, mukavaa katsottavaa ovat!

kyllä sitä miettii itsekin, että oliko viime dietillä alhaiset testot kun mikään tekeminen ei maistunut.... salille sai ittensä väännettyä ja hinkattua ne aerobiset, loppupäivä menikin sohvaa kuluttaessa... loppuvaiheessa vaihdoin ketoosiin ja silloin kyllä energiaa oli enemmän... terveisin mies 22v

Oispa lääkärit sellaisia, että sais testoa kun menis vaan valittamaan huonoa yleisfiilistä. Alottasin omat korvaushoitoni heti huomenna.
No kyllä ne tasot kannattaa ihan ekana mitata, ettei mene sössimään omaa tuotantoa jos se on hyvällä mallilla ja olotilat johtuu aivan muusta.

Tupakka tappaa, silti jengi vetää röökiä. Viina kusee ihmisen terveyden, silti ihmiset dokaa. Mike syö terveellisesti ja treenaa kovaa, testot putoaa, silti se haluaa syödä terveellisesti ja treenata kovaa. Eikö olekin hassua miten ihmiset haluaa eri asioita elämältään.

- - - Updated - - -

Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ei ne varmaan heppaforumilla ala availemaan ketjuja testosteronista.

Mike haluaa syödä terveellisesti ja treenata niin kovaa, että siitä ei natuna kroppa pitkällä tähtäimellä palaudu (eli testotasot tippuu), varsinkaan diietillä. Siksi Mike vetää testoa, koska sillä pystyy treenaamaan kovempaa, palautuu paremmin ja pysyy rasvatkin kurissa. Lisäksi kehitys on helpompaa. Mielialatkin on jees. Siksi Mike vetää testoa, bodarislangilla roinaa.

Mutta miksi vitussa Mike lässyttää jostain korvaushoidosta kokoajan? Mä en vaan tajua.

Koska mun määrät on tervettä tuotantoa vastaavat. Joten sinä voisit lopettaa ton lässytyksen. Sun päätön pointti on jo mennyt perille.

Ei mun tarkoitukseni ole mitenkään vittuilla tai aiheuttaa pahaa mieltä. Toi sun itsepetos on vaan niin syvää paskaa että pahaa tekee, varmaan johtuu siitä että olet aikoinaan päässyt aineista eroon niin ei pää anna myöntää itselleen että taas mennään. Narkkareilla ihan sama kuvio kun pikkuhiljaa repsahtaa takaisin koukkuun, "en mä enää oo koukussa, käytän ihan viihdetarkoituksessa vaan". Et sä ole missään korvaushoidossa, sä roinaat. Ei ne muiden roinaajien syyt roinaamiselleen ole yhtään huonompia tai tyhmempiä kuin sun syyt, jos sulla on jostain syystä sellainen käsitys.

Mutta siinä olet oikeassa että ei tää mun jankkauskaan mihinkään johda, eli kyllä tää oli mun puolestani viimeinen viestini tähän ketjuun. Tsemppiä treeneihin!

Et sä ole missään korvaushoidossa, sä roinaat. Ei ne muiden roinaajien syyt roinaamiselleen ole yhtään huonompia tai tyhmempiä kuin sun syyt, jos sulla on jostain syystä sellainen käsitys.
Mutta siinä olet oikeassa että ei tää mun jankkauskaan mihinkään johda, eli kyllä tää oli mun puolestani viimeinen viestini tähän ketjuun. Tsemppiä treeneihin!

No miksi jankkaat sitten?
Miksi se sinua noin paljon vaivaa, vaikka Mike roinaisikin?
On kyllä edelleen vedettävä se kateuskortti esiin, koska jotenkin vain vaikuttaa siltä, että sinua vaivaa se, ettet ole yhtä kovassa kunnossa ja sen vuoksi yrität pönkittää itsetuntoasi, sillä verukkeella, että Mike roinaisi, eikä hänen tulokset tästä johtuen ole mistään kotoisin :D

Mulla on haluttomuutta tehdä kesällä kaikkea mahdollista, paitsi harrastaa seksiä ja pelata pleikkaa(ja käydä salilla) Tosin ei tää elämäntapa hullumpaa ole :pano: :D
T. 20v mies.

E: En kyllä tiedä mitä tää tähän topikkiin kuuluu mutta tulipa duunissa mietittyä :D

Ei, vaan roinaamista. Ja mulla on väärät metodit ja 18% rasvat. Täällä nyt väitetään mitä sattuu kokoajan.

Kysellään muuta. Vanha kunnon urheiluselostajan kysymys tähän väliin: Miltä nyt tuntuu?

Back
Ylös Bottom