Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo ja sitten muille forumeille avautumaan Mikestä. "Byäääää Mike sitä Mike tätä, yhyy".

Mikään ei ole tyhmempää kuin antaa kehon riutua vain sen takia, että sen kuuluu riutua.
Sä oot kyllä ihan vainoharhainen kaveri, luuletko että olisin tänne kirjotellut 6 vuotta vajaa 6k viestiä jos ihan vittuillakseni täällä olisin? Tuskin vippejäkään maksaisin, koska faktahan on että tälläinen paikka tää pakkotoisto on aina ollut, ei täällä mikään ole muuttunut.

koska faktahan on että tälläinen paikka tää pakkotoisto on aina ollut, ei täällä mikään ole muuttunut.
No sun pitäis tietää sit vallan hyvin, että vielä 10 vuotta sitten kiskoin kaikki maailman lääkkeet perseeseeni. Nyt 10 vuotta natuiltuani olen testauttanut itseni ja todennut, että valitettavasti alkaa olemaan enää höyryt jäljellä luontaisista tasoista ja nekin sitoutuu SHBG:n kautta hyödyttömiksi. Ja sulle on NYT sitten tästä tullut jonkinasteinen ongelma.

Ihan asiallista pohdintaa Crrc:ltä. Mike on saavuttanut sellaisen aseman Suomen bodyfoorumiskenessä, että en ihmettelisi jos pelkkien näidenkin puheiden perusteella on kymmenet nuoret nyt miettimässä teston hankkimista dietatessa, vaikkei tälle mitään tosiasiallista tarvetta olisi. Sinänsä rehellisyyshän on hyvä juttu, mutta arveluttavaa mikäli lisäravinneyhteistyökumppaneillekin tällaiset lausumat sopivat heidän julkisuuskuvaansa.

Ja kiitos muuten wlogeista, mukavaa katsottavaa ovat!

Ihan nyt lähtemättä tohon juupas eipäs oliko oikein ja liito-orava keskusteluun mukaan, mutta mulla pisti silmään noi sun alhaiset rasvan määrät. Niillähän oon myös iso vaikutus sihen omaan hormoni toimintaan. Kokeilitko niiden nostoja missään kohtaa sinne 1g/painokilo suuntaan? Ainakin nyt dietin aikana ne vissiinki huitelee humattavasti ton alle. Olen ainakin ymmärtänyt, että naturaalilla se on yks tärkeimpiä juttuja sen oman hormoni tason ylläpidossa etenki dietillä.

Nää "Oon ennemmin se robotti kuin alistuva vässykkä" alkaa menee samaan kategoriaan Boogien leijona vertauksien kanssa. Joku vois sanoo rumasti et samanlaisii puheita on nähty douppipuolella, jossa testosonnit röyhistelee ja hakkaa nyrkeillään rintaa ja kertoo kuinka vain taivas on rajana. =)

Mikestä ja asiasta sen enempää tietämättä, onks tää nyt tappelua vanhenemista vastaan, kummiskaa mikään iha nuori kolli ei oo enää kyseessä ja pitää yrittää takoo lihasta hulluilla treeneillä?
Jos ylimäärästä testoa on alettu käyttää vasta hetki sitten, niin kuvista päätellen ei oo Mikellä testosta ollu pulaa, sen verta lihaa on niissä kuvissa näkyny (paremmas kunnossa ku 99% pakkislaisista) ;p.

Mulle iha sama mitä kukakin käyttää ja mistä syystä. Varmaa on, että junnuilla ja miken fanipojilla tulee mieleen, et oisko omissakin tasoissa vikaa, sen verran idolin asemassa Mike täällä on.
Toki purkista saa lisää potkuu, osalle se on täysin aiheellista, osalle ei ja sitten toki löytyy näitä ikääntyviä jotka tappelee vanhenemista vastaan.

Ei herneitä kellekään tästä nenuun, oma 5sentin mielipide ainoastaan..

Mikestä ja asiasta sen enempää tietämättä, onks tää nyt tappelua vanhenemista vastaan, kummiskaa mikään iha nuori kolli ei oo enää kyseessä ja pitää yrittää takoo lihasta hulluilla treeneillä?
Jos ylimäärästä testoa on alettu käyttää vasta hetki sitten, niin kuvista päätellen ei oo Mikellä testosta ollu pulaa, sen verta lihaa on niissä kuvissa näkyny (paremmas kunnossa ku 99% pakkislaisista) ;p.

Oikeestaan jopa hävettää millasella reenillä ja miten helposti sitä turpoaa jos omaa yhtään lahjoja ja olet joskus ollut kunnossa. Eikä siihen sen kummosempia testoja tarvita. Omia tai ulkopuolisia. Ei nyt varmaan pitäis sanoa, mutta ne on ne roinalla joskus saadut tulokset sen verran pysyviä kuitenkin. Tässäkin on toki yksilöllisiä eroja.

Ongelma kun ei ole se lihamassa, vaan alhaisten tasojen tuomat muut oireet pidemmällä aikavälillä. Vaikuttaa hirvittävästi elämänlaatuun, eikä lihakset siinä ihan kamalasti auta.

- - - Updated - - -

inänsä rehellisyyshän on hyvä juttu, mutta arveluttavaa mikäli lisäravinneyhteistyökumppaneillekin tällaiset lausumat sopivat heidän julkisuuskuvaansa.
Joo ja kerran aikanaan yksi Pakkotoiston käyttäjä kertoi miten ei osta meidän kaupasta enää mitään kun mä olin möläyttänyt jossain, että kissat on selkäänpuukottavia paskoja. Ole huoleti, Pakkotoiston kävijämäärät tuskin romahtaa yhden ihmisen korvaushoidolla :D

Mut ihan keskustelujen takia eipä olis pitänyt sanoa yhtään mitään. Mut tuskin olis helpommalla päässyt sitten taas spekulointien kanssa jos olis kirkkain silmin väittänyt, että juu, kaurapuurolla edelleen. Sen olen oppinut, että niin tai näin, aina tulee paskaa niskaan.

Mut olen elänyt pirun terveellisesti aikas pitkään. En juo laisinkaan alkoholia, en polta tupakkaa, syön terveellisesti, nukun paljon ja treenaan kovaa. Oon kipeä kerran vuodessa jos sitäkään. Siinä esimerkkiä muillekin.

ON se kumma kun korvaushoidosta nousee tällanen melu, en ihmettele miks Mike ei tarkemmin haluakkaan avata määriä ja valmisteen nimiä, sen paskamyrskyn jälkeen tääkin ketju menis lukkoon. Jos et oo kokenu alhaisten testojen tuomaa kokonaisvaltaista puutumista lähes kaiken suhteen, niin helvetin vaikea sitä on tajuta mikä ero korvaushoitoannoksellakin elämänlaatuun on, varsinkin jos reenaa kovaa.

Jos et oo kokenu alhaisten testojen tuomaa kokonaisvaltaista puutumista lähes kaiken suhteen, niin helvetin vaikea sitä on tajuta mikä ero korvaushoitoannoksellakin elämänlaatuun on, varsinkin jos reenaa kovaa.
Ja ne oireet kannattais tunnistaa ja myös tutkituttaa. Asiaan voi vaikuttaa hirveän moni asia kuten nyt vaikka unen vähyys, ravinto jne. Ja kenenkään ei soisi taistelevan yleisen haluttomuuden kanssa, se vaikuttaa niin moneen asiaan, enkä nyt puhu vain siitä, että naiset ei enää kiinnosta. Asialle kannattaa tehdä ajoissa jotain. Testotasoja voi nuorempana manipuloida kyllä helpostikin ja hyvillä tuloksilla, mutta vaikeammaksihan se menee kun iän myötä SHBG nousee ku raketti.

Haloo nyt ihmiset? Sen korvaushoidon pointtihan ei ole lihasmassan kasvatus. Eikä se tee mitään superihmistä vaan asettaa sut samalle viivalle ku terve mies. (korvaushoito määrillä)
Jos siitä nyt on dieetatessa hyötyjä kun ei oma hormonitoiminta kyykkää siltä osin niin eikö se ole ihan kohtuu hyvitys siitä että saa iskeä piikkiä perseeseen säännöllisin aikavälein lopun ikää? :P

Yhtään siis kantaa ottamatta miken tilanteeseen tai määriin, koska ne ei ei oikeestaan mua kiinnosta. Ihmiset tuntuu vaan käsittäneen hyvinkin väärin tän asian mikä korvaushoito on niin tekee mieli omalta osaltaan selventää ja lainailen vaan juttuja mitä oma lekuri on mulle näistä sanonut. Ei siis oo kyse mistään mielipide asioista.
Omassa kaveripiirissäkin kun vanha treenikaveri kuuli, että korvaushoidon jouduin alottamaan niin sanoi että ''onhan toi epäreilua mutta sun panostuksella sä jos joku oot ton ansainnut''.. Jaa aivolisäkkeen vajaatoiminnan? Tänks bro :D

Ongelma kun ei ole se lihamassa, vaan alhaisten tasojen tuomat muut oireet pidemmällä aikavälillä. Vaikuttaa hirvittävästi elämänlaatuun, eikä lihakset siinä ihan kamalasti auta.

Tässä Mike puhuu asiaa ja luulempa että kokemuksesta tietää mistä puhuu. Samoin tiedän minä, koska joo roinaan ja tauolla on sitten 100x enemmän ongelmia ja ne on päähän ja kulliin sidoksissa enemmänkin. Välillä tauolla tosiaan paskat fiilikset, eikä siitä tykkää vaimokaan. Itsellä on omien valintojeni takia edessä se että ulkopuolisella testolla mennään loppuelämä. Tän ehkä tajuaa vain ne jotka on ne matalien tai olemattomien testojen ongelmat kohdanneet. Oli ne sitten itse aiheutettuja tai ei.

Miten alhaalla Mike sun testo ja vapaa-testo on käyneet roinauksen jälkeen, entä mitkä tasot ovat nyt?

Meinaan vaan kun tuntuu lekureilla olevan ainakin semmonen käsitys että testotasojen on oltava oikeasti rotan tasolla jotta se olisi ongelma. Monelta kuullut että himpun verran alle viitearvojen olevat testot eivät ole lääkäreiden mielestä ongelma, vaikka kaikki oireet viittaisivat hormonaaliseen vajaukseen.

Viimeksi muokattu:
Miten alhaalla Mike sun testo ja vapaa-testo on käyneet roinauksen jälkeen, entä mitkä tasot ovat nyt?

Meinaan vaan kun tuntuu lekureilla olevan ainakin semmonen käsitys että testotasojen on oltava oikeasti rotan tasolla jotta se olisi ongelma. Monelta kuullut että himpun verran alle viitearvojen olevat testot eivät ole lääkäreiden mielestä ongelma, vaikka kaikki oireet viittaisivat hormonaaliseen puutokseen.

Lekurit on typeriä. Kyse ei ole numeroista, vaan yksilön tuntemuksista. Siinä ei ole mitään järkeä, että tuijotetaan vain numeroita kun se on niin yksilöllistä. Jollain voi olla tasot ihan fine, mutta olo ku mummolla. Mutta lekurit ne vain tuijottaa numeroita. Paskat olot voi puskea päälle jo viiterajoissa, joten lääkäreiden mukaan siinä pitäis kärsiä sitten X vuotta ja ootella paskan olon kanssa, että mittaukset näyttää "tarpeeksi" alhaista tasoa. Ja sitten vasta lekurit alkaa selittään että "sulla kuuluukin olla tommoiset tasot tossa iässä". Jaa, kuuluuko ihmisellä olla huono olo? Ei kuulu.

Muita lääkkeitä syydetään ihmisille tosta vain, jopa mielialalääkkeitä, mutta kun pitäis testoa määrätä, niin aletaan hankalaksi. Yhtä tyhmää olisi itsetuhoiselle ihmiselle sanoa "sä et ole vielä yrittänyt itsemurhaa, joten ootellaan sitä ja sitten jutellaan". Sit kun potilas on yrittänyt itsaria, niin lekuri sanoo "sun kuuluukin yrittää itsemurhaa kun sulla on noin huonot dopamiinit, mee kotiin, et saa apua".

on se jännä jos vaikka kolet ja esim verenpaineet ei viitearvoissa niin heti napsahtaa lääkitys päälle ja vielä vittuilut että oot esim tuhti ja itse aiheuttanu nuo. mutta entäs jos testot reilusti alhaalla ni ei mitään muuta ku pelkät vittuilut.

En ole itse mitään ulkopuolista horkkua vedellyt, mutta en ymmärrä miksi se on niin helvetinmoinen peikko toisille jos sitä omia tasoja paikkaamaan otetaan. Kuten Mike tuossa sanoikin, niin kyllä kaikenlaisia nappeja saisi varmaan rouskutella ilman, että siihen kukaan mitään sanoo mutta kerropas korvaushoidolla testoa ottavasi, niin heti alkaa jeesustelu.

Luuletko, että härmään rantautuu jenkkimeininki, jossa kasvua ja testoa ruvetaan kaupallisesti tarjoamaan miehille klinikoilla? Oma mutu on, että niinkauan kun lääketieteellisistä suosituksista vastaa kaikenmaailman puskat ja seppälät niin lääkeyhtiöt hieroo karvaisia käsiään ja käärii hillot oireiden hoidoilla, eikä aiheuttajan hoitoon panosteta. Pakko täällä vellovaan dumaukseen sen verran avautua, että harva dumaajista avautuisi muijille, jotka lätkäsee laastarin perseeseen estrojen pudottua.

Mistähän on kyse että apua testovajeeseen ei kovin helposti saa, onko kyseessä johtavien ylilääkäreiden määräys terveysasemille vai lääkäreiden pelko määrätä lääkettä jolla voi oma testotuotanto ruostua?

Kuitenkin kaiken maailman muita lääkkeitä kyllä suorastaan tyrkytetään, ja varmasti näillä muillakin lääkkeillä saa myöskin pysyviä terveysongelmia aikaan.

Miken protokolla testosteronitasojen laskemiseen:

- Treenaa kovaa
- Aloita dieetti ja painonpudotus
- Poista ruokavaliosta kaikki ylimääräinen rasva

Tulos: Lyhyessä ajassa tasot tippuneet 30%. “Winning, anyone? Rhymes with winning. Anyone? Yeah, that would be us. Sorry, man, didn’t make the rules. Oops!” -Charlie Sheen

Kaksi ensimmäistä kohtaa eivät ole virheellisiä toimintamalleja, mutta poistamalla ruokavaliosta rasva niin ei ole yhtään ihme, että testosteronitasot putoavat. Vaikka ruokavaliosi olisi suunniteltu fiksusti niin viimeistään dieetin lopussa olisit ollut hetken aikaa tuhkamunana, mutta keho olisi palautunut. Ehkä tai sitten ei. Osaltaan kaikki tämä on itseaiheutettua, mutta jos olet malttamaton niin tartu susta-amppiin. Tässä vaiheessa on turha perustella, että diabeetikot käyttävät lääkeinsuliinia, astmaatikot kortikoideja jne.

Valinta on kuitenkin tehty ja se nyt on kai ihan se ja sama, että aloittaako sen nyt vai parin vuoden päästä, kun T-tasot ovat alhaalla. Toivottavasti ymmärrät minkä takia useampi henkilö arvostelee sun ongelmanratkaisutaitoja. Kaikesta huolimatta tulen nyt ja tulevaisuudessa seuraamaan teidän kikkarapäiden taivallusta ja pyrin välttämään kirjoittamasta näin negatiivisia kirjoituksia.

Miken protokolla testosteronitasojen laskemiseen:

- Treenaa kovaa
- Aloita dieetti ja painonpudotus
- Poista ruokavaliosta kaikki ylimääräinen rasva

Tulos: Lyhyessä ajassa tasot tippuneet 30%. “Winning, anyone? Rhymes with winning. Anyone? Yeah, that would be us. Sorry, man, didn’t make the rules. Oops!” -Charlie Sheen

Kaksi ensimmäistä kohtaa eivät ole virheellisiä toimintamalleja, mutta poistamalla ruokavaliosta rasva niin ei ole yhtään ihme, että testosteronitasot putoavat. Vaikka ruokavaliosi olisi suunniteltu fiksusti niin viimeistään dieetin lopussa olisit ollut hetken aikaa tuhkamunana, mutta keho olisi palautunut. Ehkä tai sitten ei. Osaltaan kaikki tämä on itseaiheutettua, mutta jos olet malttamaton niin tartu susta-amppiin. Tässä vaiheessa on turha perustella, että diabeetikot käyttävät lääkeinsuliinia, astmaatikot kortikoideja jne.

Valinta on kuitenkin tehty ja se nyt on kai ihan se ja sama, että aloittaako sen nyt vai parin vuoden päästä, kun T-tasot ovat alhaalla. Toivottavasti ymmärrät minkä takia useampi henkilö arvostelee sun ongelmanratkaisutaitoja. Kaikesta huolimatta tulen nyt ja tulevaisuudessa seuraamaan teidän kikkarapäiden taivallusta ja pyrin välttämään kirjoittamasta näin negatiivisia kirjoituksia.

Ajattelin pitää itseni kunnossa lopun elämää ja rajoittaa kaloreita. Rasva ei mulle vain yksinkertaisesti sovi ruokavaliossa enkä enää halua keskivartalorasvaakaan. Jos tällä puhtaalla ruokavaliolla sekä alkoholittomalla aktiivisella elämällä testot putoaa, niin se ei mulle passaa. Enkä ajatellut muuttaa tätä protokollaa jolla pääsen fyysisesti parempaan kuntoon. Olisin voinut toki jatkaa tätä samaa vajailla tasoilla, mutta ennemmin tai myöhemmin olis ongelmia tullut.

Back
Ylös Bottom