sekin hyvä muistaa että testoarvot vaihtelee varsin paljon lyhyenkin ajan sisällä että jos on droppia niin se ei välttämättä kerro tosiasiallisesta tilanteesta yhtään mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lekurit on typeriä. Kyse ei ole numeroista, vaan yksilön tuntemuksista. Mutta lekurit ne vain tuijottaa numeroita.
Johtuiskohan tämä siitä että muuten olisi joka jannu lekurilta hakemassa testoa, vaikkei tasoissa ja oloissa mitään vikaa olisikaan..Joo ja sillä verukkeella sitten suurin osa miehistä kärsii alhaisista tasoista. Hienoa Suomi! Subutexiinkin on helpompi saada respa kuin testosteroniin. Kuin vitun sairasta.Johtuiskohan tämä siitä että muuten olisi joka jannu lekurilta hakemassa testoa, vaikkei tasoissa ja oloissa mitään vikaa olisikaan..
Johtuiskohan tämä siitä että muuten olisi joka jannu lekurilta hakemassa testoa, vaikkei tasoissa ja oloissa mitään vikaa olisikaan..
Tupakka tappaa, silti jengi vetää röökiä. Viina kusee ihmisen terveyden, silti ihmiset dokaa. Mike syö terveellisesti ja treenaa kovaa, testot putoaa, silti se haluaa syödä terveellisesti ja treenata kovaa. Eikö olekin hassua miten ihmiset haluaa eri asioita elämältään.Pakko tähän kommentoida sen verran, että eikö tuo testojen putoaminen 30% puhuisi sen puolesta, että terveellisempää olisi pysyä vähän korkeammissa rasvoissa?
Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ei ne varmaan heppaforumilla ala availemaan ketjuja testosteronista.melkoinen sattuma että nämä kaikki tapaukset kerääntyvät juuri lihasten kasvuun keskittyvälle foorumille ja harrastavat bodausta.
Ihan asiallista pohdintaa Crrc:ltä. Mike on saavuttanut sellaisen aseman Suomen bodyfoorumiskenessä, että en ihmettelisi jos pelkkien näidenkin puheiden perusteella on kymmenet nuoret nyt miettimässä teston hankkimista dietatessa, vaikkei tälle mitään tosiasiallista tarvetta olisi. Sinänsä rehellisyyshän on hyvä juttu, mutta arveluttavaa mikäli lisäravinneyhteistyökumppaneillekin tällaiset lausumat sopivat heidän julkisuuskuvaansa.
Ja kiitos muuten wlogeista, mukavaa katsottavaa ovat!
No kyllä ne tasot kannattaa ihan ekana mitata, ettei mene sössimään omaa tuotantoa jos se on hyvällä mallilla ja olotilat johtuu aivan muusta.Oispa lääkärit sellaisia, että sais testoa kun menis vaan valittamaan huonoa yleisfiilistä. Alottasin omat korvaushoitoni heti huomenna.
Tupakka tappaa, silti jengi vetää röökiä. Viina kusee ihmisen terveyden, silti ihmiset dokaa. Mike syö terveellisesti ja treenaa kovaa, testot putoaa, silti se haluaa syödä terveellisesti ja treenata kovaa. Eikö olekin hassua miten ihmiset haluaa eri asioita elämältään.
- - - Updated - - -
Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ei ne varmaan heppaforumilla ala availemaan ketjuja testosteronista.
Koska mun määrät on tervettä tuotantoa vastaavat. Joten sinä voisit lopettaa ton lässytyksen. Sun päätön pointti on jo mennyt perille.Mutta miksi vitussa Mike lässyttää jostain korvaushoidosta kokoajan? Mä en vaan tajua.
Koska mun määrät on tervettä tuotantoa vastaavat. Joten sinä voisit lopettaa ton lässytyksen. Sun päätön pointti on jo mennyt perille.
Ei, vaan roinaamista. Ja mulla on väärät metodit ja 18% rasvat. Täällä nyt väitetään mitä sattuu kokoajan.Jos on resepti niin eikö se sillon ole korvaushoitoa.
Et sä ole missään korvaushoidossa, sä roinaat. Ei ne muiden roinaajien syyt roinaamiselleen ole yhtään huonompia tai tyhmempiä kuin sun syyt, jos sulla on jostain syystä sellainen käsitys.
Mutta siinä olet oikeassa että ei tää mun jankkauskaan mihinkään johda, eli kyllä tää oli mun puolestani viimeinen viestini tähän ketjuun. Tsemppiä treeneihin!
:DEi, vaan roinaamista. Ja mulla on väärät metodit ja 18% rasvat. Täällä nyt väitetään mitä sattuu kokoajan.
Lähinnä vituttaa. Olis pitänyt olla vain hiljaa ja kusettaa porukkaa.Kysellään muuta. Vanha kunnon urheiluselostajan kysymys tähän väliin: Miltä nyt tuntuu?