Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi puolestani kuljettaa suussaan jääpalaa pitkin ultramassiivista kehoani.

- - - Updated - - -

Mites muuten Johnnyn keissi, onko mies löytynyt, kenties naisten pilaamana, vai etsinkö viikonloppuna Joen suusta?

- - - Updated - - -

Vai menikö releremppa niin käsille että pitää sairaaloihin ruveta soittelemaan.

Muistan kun vuonna kivi ja keppi korjasin silloisen Datsun Stanzani sytkähommia. Itse olin konepellin puolella ja toinen oli hytissä.
-Nyt älä käännä starttia enää.
-Okei!

Zap.

Voi kun Irma on söpönä kun se punastelee.

Jääpala suli, yhteensä söin niitä nelija. Ne olivatten ensteks jäähdyttäneet lasillisen nolla-kolaa.

Vitun Johny. Sais ilmotella ittestään, mulla tulee rytmihäiriöt. Taidan yrittää takaisin rytmiin pääsemistä yksikätisellä Jess Greenberg -potpurilla.

Pahoittelut kansankielisestä ilmaisusta, jossa viitattiin NAISen sukuelimeen.

Tympeää kun tällanen albiino voi mennä vasta ysin aikaan ulos ettei pala ihan heti tulipunaseksi. Istuin ihan vaan kivellä (en omilla) ja silti hiki virtasi.

Ei ole valkoisen miehen keli tämä.

Ja ennenku joku sanoo että aina on huono sää, liian kylmä tai liian kuuma tai ihan mikä vaan niin mainitsen tässä etten ole pakkasista puhunut pahaa. Sellanen maks 20 lämpöö ja pitäis siinä.

Komiaa ku on lämmin!

Tarkoitatko?

image.webp

Komiaa kun on maha täynnä siipiä. Vaikka katketa maku jäi, kun ei saanut hakee siipiä ite vaan aina tilata piti. Ei niitä vaan jaksanut venata maitolasin kans kahta kertaa enempää. Nälän vei, mut enemmän ois jaksanut.

Loma, 3 työpäivää... Sais nyt vaa homman pulkkaan niin kytkis sähköpostisynkkauksen pois päältä ja luottais deputyyn.

Kertakaikkiaan kuulkaa ajoin jalkarattaalla tänään 10km aikaan 15min.
#reitevät #maitohappo #huonokunto #väkisinsaatana

Kertakaikkiaan kuulkaa sama aika ku mitä mulle menee työmatkaan! Mulla tosin vauhti on mitoitettua asteikolle ei hikeä, korkeintaan kevyt pintahiki ja sen tähären tuossa ajassa matkaan työmatkaa vain vaivaiset 3,5km.

Kertakaikkiaan huikeaa huomenta! En muista milloin olisi keskiviikko aamuna hymyilyttänyt näin paljon.

Tarkenna!

Taytyy olla joko a)kivaa töissä b)huonot maisemat matkalla c)kiireinen bisnismies ku on noin kova vauhti.

Back
Ylös Bottom