Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Myös toimistoapurilta. Täälä on paniikkiläähätys käynnissä. Arvaakkaa vaan huvikseen kummalla!

Mun herättäjä täällä vanhempien luona tähän vapaapäivään on saman värinen ku sun toimistoapulainen. Eri merkkinen vaan. Taisin vähän säikähtää, kun silmät avatessa näky oli tämä:

image.webp

Mun herättäjä täällä vanhempien luona tähän vapaapäivään on saman värinen ku sun toimistoapulainen. Eri merkkinen vaan. Taisin vähän säikähtää, kun silmät avatessa näky oli tämä:

Jaa, siellähän on ollut siis klassinen dog vs pussy -kohtaaminen heti aamusta, jos tiedätte mitä tarkoitan...

Kai sentäs ajelet maisemareittiä kotiin? Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

Mä valitsen usen miten maisemareitin vaikkakin se olisi hieman pitempi matka.

Taittuukohan kotonakin 15 kymppiin? Eiku kymppi viiteentoista.

Kyllähän siellä taidetaan polkea oikein minuuttikaupalla. Eikös Wilhelmi kerran mainostanut polkevansa sitä tulpatonta mopoa. Ei se taida kyllä käyntiin lähteä. Vaikka kuinka polkisi. Ja jotainhan hän mainitsi myös siitä hampurilaisruokavaliosta. Ei se maailma sillä tavalla pyöri, että toinen vaan polkee.

Onkohan kuivasumpussa pysynyt öljyt sumpussa. Ettei ole roiskahtanut paineessa ulos?

Onkohan Irma muistanut levittää lotationet? Näyttää niin polttavalta tuo aurinko.

Muita miehiä jotka rekannu musclechallengeen naisten puollelle et voi katsella piian ja minnan treenejä ? :) ............ ja yes sir uus penkkitanko saapui salille, illal tissireenit <3

Toivottasti itse kukin muistaa lotrata reilusti lotationella. Muuten palaa paikat. Ahihhihih.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten palanu kolmio.

- - - Updated - - -

Selässä. Nahkaa.

- - - Updated - - -

Käret ei taipunu. Olin yksin.

- - - Updated - - -

Se sattuu sieluun asti kun vamputtaa selkää. Suihku nalla.

- - - Updated - - -

Apply lotion to burned area. With hand onely.

- - - Updated - - -

Kuka nyt rasvoo Irman selän, vai onko sillä semmoset tyttömäiset kädet, että pystyy ite omia paikkojaan rassaan? Myös nurkan takaa. Ns.

Back
Ylös Bottom