Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töissä olevat ilmoittautukoot.

Kitos mielenkiinnostanne yritystämme kohtaan. Valitettavasti olemme kesälomalla, emmekä kykene vastaamaan tällä hetkellä yhteydenottoihin. Voitte yrittää uudelleen elokuussa.

Olen kyllä kateellinen irtakkin linkittämän naisen sormetustaidoista, mutta silti enemmän haluaisin lähestyä häntä hiljaa takaapäin ja kouraista etupuolelta hieman hartialinjan alapuolelta kesken soiton. Luonnollisesti kun kamera ei ole päällä.

- - - Updated - - -

Saatte haukkua siaksi.

^Saat tehdä mullekin jos kehtaat.

Lomat melkein lopussa ja nyt kun viimeinkin on muutama päivä ollut kelvollista säätä niin on pitänyt revetä millon mihinkin puurtamaan. Haluaisin vaan maata rannalla ja syödä mansikoita. Terassitkin jääny välistä. Ehkä loppuviikosta kerkeää.

Jaa, taas kuuluisia, isojen appelsiinien kokoisia taitoja esillä. Kiinalaisten konekirjoitustaitojen ystävänä vilkuilen kitaransoittotaitoja hetimmiten.

Edit.Lahjakkaalta vaikutti. Barre-soinnut hallussa ja herkät tulkinnat saivat lähes silmämunan kostumaan.

Minä oon kyllä selkeesti tehnyt palveluksen ainakin Mika1979:lle, futhermuckerille ja chipotille.

Olethan sä käännyttäny myös sen yhen sinkkuketjulaisen uskoon. Kukas hän olikaan?

Jäinkö nyt irtakille palveluksen velkaa vai mitä häh? Olen mielestäni huono nimittäin tekemään mitään palveluksia, edes vastapalveluksia. Kun asiasta kerran mainittiinkin.

No mitäs tänne kuuluu? Olettekko ikinä ajatelleet miten viheliäinen liikennejärjestely liikenneympyrä autoilijan kannalta on? Siinä voi ajaa saman pyöräilijän yli kahdesti. Siis jos ei ole tarkkana. Minä onneksi olen. Liikenneympyröiden välittömässä läheisyydessä liikkuu havaintojeni mukaan NAISrullaluistelijoita harvinaisen hyvinkehittynein takareisin. Olkaa skarppina ja kiinnittäkää huomionne ajosuoritukseen.

Moduuli/merkintämittausta tauotta lokakuuhuun reissuun asti eikä vituta yhtään. Osaaminen, itsevarmuus ja itsehillintä kuuluu ammattiin. Toisaalta eipä kusipäät ja hätäiset mittahommia hallitsekkaa.
Edit. treenin jälkeinen endorfiinin fiiliksissä :fuckyeah::fuckyeah:

Back
Ylös Bottom