Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Ghana nousi tasoihin. Tällä hetkellä Ghanan pitäisi tehdä vielä yksi maali, niin jatkopaikka aukenisi.

Kiva yrittää kahta peliä seurata, missasin molempien pelien maalit.
TV:stä USA-Saksa ja läppäristä Portugali-Ghana :thumbs:

Ghana voisi kyllä tehdä vielä pari.
Menisi veikkaus oikein ja muutenkin olisi hauska saada Ghana jatkoon.
Portugali on tosiaan ollut aiemmin yksi omista suosikeista, mutta tämä nykyinen joukkue on niin hengetön, että eivät ansaitse tästä turnauksesta yhtään sen enempää kuin ovat saamassa.

Figon ajan Portugali oli paljon tyylikkäämpi kuin Ronaldon Portugali...

Ghana nousi tasoihin. Tällä hetkellä Ghanan pitäisi tehdä vielä yksi maali, niin jatkopaikka aukenisi.

TV:stä USA-Saksa ja läppäristä Portugali-Ghana :thumbs:

WP_20140626_20_27_41_Pro.webp

Ja Figo oli paljon tyylikkäämpi mitä Ronaldo tulee koskaan olemaan

Ja Figo oli paljon tyylikkäämpi mitä Ronaldo tulee koskaan olemaan

Meinasin tuonkin mainita, mutta ajattelin, että itsestäänselvyyksiä ei tarvitse ;)

edit:
Ja meni tekemään vielä maalinkin.

"Arbeit macht frei", lipsautti Lehkosuo studiossa. Saa nähdä, tuleeko tuosta kohu ja anteeksipyyntöjä.

Kiinnitin ihan samaan huomiota. Ehdit ensin. Huonoa makua lähinnä IMO tuo ilmaisee. Toki myös täyttä tietämättömyyttä Saksan kielestä ja/tai kulttuurista. Silti paha moka...Joku iltapulu tuohon tarttuu kyllä!!!

Kova luotto Eurooppalaisjoukkueisiin, Venäjä hakee voiton sekä Belgia hoitaa rutiinilla Korealaiset. Toivottavasti myös vedot napsuu himaan :)

Algerian voittoa odotetaan täälläkin.
Kenttä aika huonokuntoisen näköinen.

Edit:
Oli kyllä komea maali.

Kunnon FIFA 14 maali. Tekee kuitenkin varmasti hyvää pelille.

Venäläinen vähän kokeili Aavikko Ketun "pakettia".

No nyt onnistui Slimeyn pusku :)

Edit:
Mä olen varmaan juntti, mutta mun mielestä tuo "tontti" on todella typerä ilmaisu.

Back
Ylös Bottom