Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saas nähdä mitä tuo merkitsee spekuloidun siirron kannalta.
Haluaako esim. Barcelona enää Suarezia?

edit:
Itse olen Liverpoolin kannattaja, enkä vähättele Suarezin merkitystä.
Silti pistää miettimään, että olisiko seuran kannalta parempi, jos Suarez lähtisi. Siirtorahoilla saisi kuitenkin jonkun vähän stabiilimman hyökkääjän tilalle...
Xherdan Shaqiri on huhujen mukaan Pooliin siirtymässäkin.

Että ottaa päähän Liverpool fanina tämä 4kk banni kaikkeen jalkapallosta. Toivon todellakin että Suarez siirtyy Barceloonaan isolla rahalla + Sanchez vaihtokaupassa. Shaqiri sitten Munchenistä Anfieldille, kiitos.

Toivottavasti nyt ei millään valituksilla lyhene tuo pelikielto. Futisforumillakin itketään sitä ettei saisi koskea seurajoukkue-edustusta nuo pelikiellot, mutta itse kyllä näen asian niin, että tuollaiseen vatipäähän satsatessaan on seuran oltava selvillä riskeistä ja kärsittävä mahdolliset seuraukset.

Illan Saksa-USA -peli sitten vaarassa, koska ottelupaikkakunnalla riittää sadevettä lähes tulvaksi asti.

Toivottavasti nyt ei millään valituksilla lyhene tuo pelikielto. Futisforumillakin itketään sitä ettei saisi koskea seurajoukkue-edustusta nuo pelikiellot, mutta itse kyllä näen asian niin, että tuollaiseen vatipäähän satsatessaan on seuran oltava selvillä riskeistä ja kärsittävä mahdolliset seuraukset.

Illan Saksa-USA -peli sitten vaarassa, koska ottelupaikkakunnalla riittää sadevettä lähes tulvaksi asti.

Ei muuta kuin vaihtavat uppopallon säännöt käyttöön.

edit:
Jenkit on tilastoineet pahimmin filmausta harrastavat joukkueet kisoissa tähän asti:
http://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2014/2014062618441770_jf.shtml

Jenkit on tilastoineet pahimmin filmausta harrastavat joukkueet kisoissa tähän asti:
Tässä ovat pahimmat MM-filmaajat - katso tuore tutkimustulos | Jalkapallon MM 2014 | Iltalehti.fi
En tiedä, onko tutkimus oikeasti noin älyttömän typerä, vai saako iltapaskan artikkeli sen huonoon valoon. Ei loukkaantunut, ei voinut sattua. Eli ainoastaan rikkeet, jotka johtavat rikotun pelaajan loukkaantumiseen ja vaihtoon ovat aitoja ja kaikki muu on filmausta, tuota säälittävää kierimistä. Ilmeisesti Uruguayn Pereira filmasi, kun sai Sterlingin polvesta päähänsä. Eihän sitä nynnyä edes vaihdettu pois kentältä!

Kyllä, jalkapallossa filmataan, mutta tutkijat voisivat vetää itse nappikset jalkaan ja vaikka astua rautanapeilla toistensa jalkapöytien päälle ja raportoida tuloksista. Vitun imbesillit.

En tiedä, onko tutkimus oikeasti noin älyttömän typerä, vai saako iltapaskan artikkeli sen huonoon valoon. Ei loukkaantunut, ei voinut sattua. Eli ainoastaan rikkeet, jotka johtavat rikotun pelaajan loukkaantumiseen ja vaihtoon ovat aitoja ja kaikki muu on filmausta, tuota säälittävää kierimistä. Ilmeisesti Uruguayn Pereira filmasi, kun sai Sterlingin polvesta päähänsä. Eihän sitä nynnyä edes vaihdettu pois kentältä!

Kyllä, jalkapallossa filmataan, mutta tutkijat voisivat vetää itse nappikset jalkaan ja vaikka astua rautanapeilla toistensa jalkapöytien päälle ja raportoida tuloksista. Vitun imbesillit.

Tuolla on se alkuperäinen juttu:
The World Cup Flopping Ranking - WSJ

En jaksanut lukea kokonaan, samaa tyyliä tuntui olevan kuin tuo iltapaskan juttu.
On tuossa varmasti jotain perää, mutta kuten sanoit, kyllä sitä voi sattua melko pahasti, vaikka ei vaihtoon joutuisikaan.
Sitä ei helposti sellaiset ihmiset ymmärrä, jotka eivät itse ole pelanneet ikinä.
Itsekään en ole korkealla tasolla pelannut, mutta alemman tason pelejä tuli useampi vuosi väännettyä ja niissä niitä osumia vasta tuleekin :D

Ylipäätään jos olet vaikka perus kaverihöntsiäkin pelannut joskus nappulakengät jalassa tiedät, että kun juoksuvauhdista kengän kärki kopsahtaa vaikka sääreen niin sattuuhan se tovin ihan vituikseen ja joudut hetken ontumaan. Ei se kipu vaan kauaa kestä. Kyllä futispeleissä toki filmataan, mutta lajista mitään tietämättömät ja itse pelaamattomat laskevat joka ikisen irvistyksen ja kivun ilmauksen näyttelemiseksi jos ei tule verta tai avomurtumaa.

Kyllähän Liverpool menetti takuulla kymmeniä miljoonia Suarezin toilailujen takia. Ei puhettakaan, että mikään joukkue enää maksaisi Suarezista Barcelona tyyliin 50 milliä + pelaajaa kaupan päälle. Onnellisia varmaan ovat, jos joku maksaa edes jotain, eikä Suarezia tarvitse omin käsin heittää pihalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
muutaman kerran ku nappulat maata vasten ottaa liukua säärille, alkaa sen jälkeen haluttaa hypätä karkuun jos vain kerkeää(toimittaja laskee filmaukseksi). nappulat ku tarraa nurmeen ku purkka tukkaan, niin ei tarvii isoa kolausta esmes polveen että alkaa tähtiä näkyä

Muutaman kerran kun kaverit on kitissy futiksen filmaamisesta oon käskeny niiden käydä vetämäs 10km:n lenkin pohjille ja koitetaan sen jälkeen miltä kengän kärki pohkees tai polvi reides tuntuu.
Toki ylilyöntejä tapahtuu varsinkin peliä johtavan joukueen pelaajissa mikä välillä vituttaa.

Harmi toi oma maali, toivoisin niiiiin että Ghana tän veisi. :D

Harmi toi oma maali, toivoisin niiiiin että Ghana tän veisi. :D

Boye teki oman ja hyvä yritys oli tehdä toinenkin. Mahtaako saada ylimääräisiä bonuksia omista maaleista ;)

Kiva yrittää kahta peliä seurata, missasin molempien pelien maalit. No Muellerin maalin sentään näin heti hidastuksesta, kiva kiva mun maalipörssivoittajaveikkaus on hengissä ;)

Saksa on siis hoitamassa leiviskänsä, nyt vielä Ghana camoon :D

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom