Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole itse kokeillut mutta karppauspiireissä on kehuttu "lasagnea", josta on ne pastalevyt jätetty pois.

No, luulisi sinunkin akateemisena ihmisenä ymmärtävän lähdekritiikin tärkeyden, erityisesti tällaisessa asiassa, jossa faktat ovat kiistattomat eivätkä ns. makuasioita. Mitä vitun lasagnea on semmoinen lasagne, jossa ei ole pastaa? Sehän on jauhelihakastiketta juustolla, eli formatso con bolognese, italialaisittain lausuttuna! Enkä edes puutu siihen, miten nämä karppaajat eivät muutenkaan maista sen ketoosi-metaani-kananmunapieru-hengityksensä läpi kuin korkeintaan tuoreen tankojuuston.

Rasvan mausta olet oikeassa! Se on hyvää.

Mitäs sitten vois olla?
Mitä lähemmäksi vuosiloman alkamisajankohta tulee, sitä vähemmän huvittaa työt. Samakaltainen efekti on havaittavissa usein juoksulenkillä, kun aina tasan puolessa välissä lenkkiä iskee armoton kakkahätä, ja mitä lähemmäs kotia eli ulostusastiaa pääsee, sitä vaikeammalta se pidättely tuntuu. Mikähän siinäkin on. Joku tsykologi vois tän keissin selvittää. Ja bonustehtävänä sitten vielä se, että miksi tällaisessa tapauksessa ne housun nyörit on aina tullut vedettyä kireelle ja umppariin. Siinä se pytty nyt olis, mutta ku mä en saa housuja pois... Muutenkin melko teennäiseltä tuntuu juosta aina kärsien tommosesta, ihan hyvin vois rentouttaa paikat, säkrifaissin hengessä.

Työpäivään herkkua sentään tuo tällä hetkellä kaiuttimista soiva Jimi Hendrixin levy Electric Ladyland. Ja tällä asialla ei ole sitten mitään tekemistä edellisen kanssa!

Kyllä. Melkeen tukka lähtöö päästä. Höhö

- - - Updated - - -

Vähä täytyy koneella avittaa.

Itse kun en käytä nikotiinituotteita lainkaa. En edes vaniljasikaria tai ilman vaniljaa pelkkää körssiä. Täten. Ostin. Kaupasta.

image.webp

Huomioikaa myös taustalla uudehko jääkaappi, sekä vihreän mieleni imuputki.

- - - Updated - - -

Mut ei tässä kyllä osaa enää takasin farkkuihinkaan siirtyä.. :dance:

Taas huomaan kuinka kätevää on kun ei käytä kuin farkkuja.

Back
Ylös Bottom