Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä nyt on naisellinen olo! Eilen ostin itelleni kukkia ihan vaan sen takia, että oon niin ihana. Tänään kukitin parvekkeen, koska ostin sinne uuden pöydän ja tuolit.

- - - Updated - - -

Se on sitten eri asia pysyykö kukat hengissä.

Mun salavat on eläneet jo kolme päivää.

:arnokasvi:

e: vokotin pöytään on ihanjust tulossa joku bööna.

e2: swingin mutteri vaatii 60mm hylsyn, semmonenhan multa vielä puuttuukin.

Mies on terve!

- - - Updated - - -

Pitäisköhän kohta lähtee kattomaan onko mun pöytään saapunut joku bööna? Esimerkiksi rasilian pelin vois mennä sinne kattomaan.

Tänään on Paulin päivä.

[video=youtube_share;r7ITFs7gVh8]http://youtu.be/r7ITFs7gVh8[/video]

Provinssia odotellessa.

Mutta sittenhän mun täytyy kattella joku toinen pöytä jossiinä jo joku muu istuu! Varsinki nainen.

- - - Updated - - -

Pelin katon jokatapaukses. Joko kotona tai toisaalla.

- - - Updated - - -

Eletäänhän tässä taas parasta aikaa neljään vuoteen.

Ei se sen merkki ole. Minä olen ollut Paulin miehiä jo aina. Kaikille Paulivaneille suosittelen enemmän kuin lämpimästi käymään tilaisuuden sen salliessa M.A.D n keikalla. On kova! Aina.

Mää tykästyin Pauliin siinä Anselmi nuori ihmissusi-leffassa. Vaikka se oliki semmosta puoliksi kuraa se elokuva, niin Pauli oli kyllä hyvä.

Melko akustinen duo tarjoaa huomattavasti intiimimmän kokemuksen.

Kuntit nyt hieman erehtyi. Tänään on Paulin päivä.

[video=youtube_share;5sfeKWPE9zI]http://youtu.be/5sfeKWPE9zI[/video]

- - - Updated - - -

Kuka tuo tummabrunette oli tuola kisasstudios? Joku missi?

Päivän hyvä työ tehty! :5: :arvi:

Nimittäin varsin messevän näköinen jumppapimppi kolaroi hieman pyörällään terävän katukivetyksen reunaan just paikallisen siwan kohdalla ja horjahti siitä nurin. Vedin luonnollisesti auton saman tien sivuun ja riensin apuun. Ei tullut juuri muita kuin henkisiä kolhuja, mutta hieman jouduin polkasemaan. Pyörän toista poljinta nimittäin joka vähän vääntyi. Olihan se kovin iloinen ja kiitollinen avusta ja hyvä heijar...mieli tuli itellekin.

Hienoa toimintaa! Allekirjoittanut olisi vetänyt tuossa tilanteessa ohi, näytellen "en nähnyt mitään", ja ruvennut miettimään vasta ratkaisevan 5sekunin jälkeen että miksi en pysähtynyt. Noin on käynyt lukemattomia kertoja kun herrasmiestaitojen käyttö on mennyt sivusuun.

Yours, Vesa

Back
Ylös Bottom