Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juuri kattelin, että jäähalilla olis sipulipihviä. Taidan mennä sinne, kun siellä on niin maukas ja loistava salaattipöytäkin. Lisäksi tarjolla on yleensä ollut myös ravintoa sielulla. Visuaalihavaintoja siellä tulee tehtyä.

Myös salaattipöydän antimet ovat maistuvia.

Mitä ideaa on hiilarittomassa lasagnessa? Miksei se samantien ole nimeltään mauton lasagne? Kyllähän kaikki tietää, että hiilarit on maukkaita. Vähän sama, kuin jos joku kutsuisi sämpylää Juhaksi. Siinä on vähän semmonen thaimaalaisen pääsiäisyllätyksen tuntu.

Kyllä se sisältää hiilaria :) ei varmaan oo olemassakaan hiilaritonta? Ei vaan pysty vetää lasagnemättöä yhdentoista-aikaan ja sitten mennä istumaan paltsuun. Joku salaatti on hyvä, päivemällä sit parempaa settiä.

Tosta tuli mieleen kun jenkkiläiset asiakkaat pyysivät viime visiitillä kofeiinitonta kahvia.. and the point is?

Noooooo, itse tulee juotua alkoholitonta olutta niin mikä minä oon tuomitsemaan.

http://static.elämän epäonnistujat.org/files/c3/orig/1367104156801121/Mik%C3%A4%20olen%20tuomitsemaan.jpg

Minä teen Juhannussiman kyytipojaksi mansikka-valkosuklaa täytekakun. Ja syön sitä kuin sika. Vaikka harvemmin siat edes syä kakkua, ne syö kakan näköstä ruokaa.

Mitä ideaa on hiilarittomassa lasagnessa? Miksei se samantien ole nimeltään mauton lasagne? Kyllähän kaikki tietää, että hiilarit on maukkaita. Vähän sama, kuin jos joku kutsuisi sämpylää Juhaksi. Siinä on vähän semmonen thaimaalaisen pääsiäisyllätyksen tuntu.

Ei ei ei. Ruoasta tulee pahaa sitten, jos siihen unohtaa lisätä kunnolla kaloreita. Kalorit on tunnetusti erittäin maukkaita.

Lasagnessahan se ei ole se pasta joka maistuu vaaan juusto ja kastikkeet. En ole itse kokeillut mutta karppauspiireissä on kehuttu "lasagnea", josta on ne pastalevyt jätetty pois.

Eikä se ole muutenkaan hiilari joka ruuassa maistuu vaan rasva :)

Johtuuko se siitä, että aromit on rasvaliukoisia?

Olen silti sitämieltä, että parhaan maun ruoka saa hyvästä jälkiruokakahvista ja isosta biitistä huulessa. nomnom ja onnellinen olo ♥

Johtuuko se siitä, että aromit on rasvaliukoisia?

Olen silti sitämieltä, että parhaan maun ruoka saa hyvästä jälkiruokakahvista ja isosta biitistä huulessa. nomnom ja onnellinen olo ♥

Ruuaksi Ehram, kahvit automaatista ja "biitit" kohta loppu. Ulkona sataa räntää, pyörässä ei vieläkään lokareita. On varsin onnellinen ja pörröinen olo.

Se oli särkäsmiä.

Arvasin, että kyse on jostain hienosta taiteenlajista. Mutta njäänjäänjää, torneja on vielä omiin tarpeisiin (maahantuotuna juuri lain sallima määrä tietysti).

Rankkaa tää laihruttaminenkin, lounaaksi oli seisovasta pöydästä pitsaa ja kepappia hyvässä karvakäsipaikassa. Tekee hyvä huulentäyte tehtävänsä ruuan päälle. nyt voi iltapäivän istua pakkiksella, kun ei jaksa töitä tehdä täyden mahan kanssa.

Back
Ylös Bottom