Kesähelteillä treenaaminen

Otsikko kertoo kaiken. Eli mitenkä maksimoitte näillä vitunmoisilla helteillä treenitehon? Täällä kun salilla on näillä keleillä +24 astettä lämmintä niin voitte kuvitella sitä soijan määrää ja tuskaa, ilmastointi on mutta ei auta kyllä yhtään mitään. Vettä menee päivässä 3-4 litraa ja suolaa tulee otettua mutta ei jumalauta,tänään ei kyllä treenissä irronnut tehoja oikeen millään. Huomenna olisi jalkojen vuoro, oksettaa jo ajatuskin jos rinta ja haba reeni oli näin kauheata...

Mä olin tänään kans treenaamassa ja treeni suju todella hyvin mut tankkasin eilen niin se johtunee siitä. Olin kyl aivan hiestä märkä mut ei mul tehot kärsiny? Käytätkö mtn treenijuomaa?

No olishan se jos salilla toimis edes jotenkin tuo ilmanvaihto mutta paska ilmanlaatu ja tupa täynnä porukkaa niin ei siinä paljoa naurata vaikka mentäs kuinka with a crazy attitude meiningillä :kuola: Ja juu octanea käytän.

Rasvaprosentin tiputusta kannattaa kanssa harkita. Mä olin mielissäni tänään ku hiki lens kunnolla t paita päälläkin! 3-4litraa päivässä kuulostaa tosi vähältä helteessä.

Ei tässä nyt missään sikabulkkikunnossa olla joten kyllä mä tän nyt suurimmaksi osaksi laitan tuon paskan ilmanlaadun piikkiin, ero treenaamisessa on aivan selkeä jos käy kunnon ilmastoinnin omaavalla salilla. Salin vaihtoa joku ehdotti mutta ei se oikeen käy päinsä, kun lähin toinen sali on yli 30km päässä. Tuon vesimäärän sanoin vähän alakanttiin, on sitä tänään jo tähän mennessä mennyt kaksi 1,5 litran pullollista vodaa ja siihen päälle muutamia sheikkerillisiä. Mutta eiköhän se tästä lähe kun tottuu näihin helteisiin, keli on aivan eri mitä viimeks reenaillessa eli lauantaina.

Olin tänään ukkosilman aikaan salilla, missä ei ole ilmastointia ja tunnelma oli vähintäänkin trooppinen.

Kirosinkin kun penkkitreeni kulki julmetun huonosti, sarjapainoissa suunitellun 2,5kg lisäämisen sijaan 2,5kg taakse päin ja yksi sarja vähemmän kuin viime viikolla..
Ajattelin syyn olleen viikonlopun huonossa syömisessä, mutta saattoihan tuo kuumuuskin viedä tehoja.

Otsikko kertoo kaiken. Eli mitenkä maksimoitte näillä vitunmoisilla helteillä treenitehon? Täällä kun salilla on näillä keleillä +24 astettä lämmintä niin voitte kuvitella sitä soijan määrää ja tuskaa, ilmastointi on mutta ei auta kyllä yhtään mitään.

+24 nyt ei ole vielä mitään. Meidän salilla oli viime kesän pahimmilla helteillä valehtelematta +35 astetta lämmintä ja kosteus varmaan lähempänä 100% kun ei ikkunoista nähnyt ulos niihin kondensoituneen veden takia. Ja puhumattakaan salin yläparvesta jonne kaikki kuumailma nousi. Siellä olisi pystynyt jo saunomaan. Onneksi nykyään siellä on muutakin ilmastointia kuin ulko-ovi...

Mutta eiköhän se tästä lähe kun tottuu näihin helteisiin, keli on aivan eri mitä viimeks reenaillessa eli lauantaina.

Kuten sanoit, niin siihen tottuu, tai ainakin oppii paremmin sietämään. Omasta mielestä helteillä treenaaminen on nimenomaan ihan parasta!

Meidän salilla oli niin kuuma, että kun heitti vettä vapareille niin ne vaan sihisi. Vettä tulee juotua n.20L reenissä ja sit yks kg suolaa niin perkele jotta reeni kulkee eri malliin!

Ei vaa.....ite en tykkää näistä hiostavista keleistä en sitten yhtään! Viileellä on parempi reenata!

Juu tehot tuntuu heikkenevän reilusti heti ku on vähänki lämpimämpää. :D Vettä menee paljon ja hikeä pukkaa, ainaki treenistä tulee astetta rankempaa. :D

Hehee, olipahan juu kevyen viikon höntsätreeni tänään, tihkua valu enemmän ku aikoihin. Pitänee varmaan kaapinperältä kaivella viime kesänä ostamani muodikkaat intra-aminot, kun niissä vähän jotain suoloja on olevinaan. Koitan nähdä hikoilun kuitenkin positiivisena asiana: jotain aineenvaihduntatoimintaa sentäs tässäkin raadossa. Vielä kun poijjaat ottais paidat pois ni ois hyvä.

Siihenkin tottuu ajan myötä. Oon ollu nyt yhtä soittoa thaimaassa päälle puol vuotta treenaten ja edellisellä salilla käytettiin säästösyistä ilmastointia vain iltaisin. Tietty pääsin käymään salilla vaan päivisin ennen duunia. Nyt tuntuu luksukselta treenata salilla missä kunnon ilmastointi mutta on silti hieman tavallista tukalampaa. Ja silti meen treenin jälkeen nykyään joko steam saunaan tai ihan oikeeseen saunaan. Hulluks varmaan tulossa :dance2:

Olipa aivan sairas soija salilla tällä kelillä. Noh, se armoton hikoominen ainakin luo harhakuvan että reeni on kova.

taas näitä ensimmäisen maailman ongelmia ku salilla tulee KUUMA, helvetti hoitaa sen nesteytyksen kuntoon ennen treeniä nii ei pitäisi olla ongelmia ;)

Back
Ylös Bottom