Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauheat lettukestit meneillään, ihan ku ois frikadelliosastolla soppailemassa!

- - - Updated - - -

Ai että sitä tinttiä vituttaa, karmea mansiooni tyrkyllä mutta reikä on niin PIUKKA että eihän siitä kukaan mahdu!

Materiaali on honduras mahonki joka lakataan kiinalaisesta puuöljystä ja pellavaöljystä valmistetulla muunnetulla fenolihartsilla vahvistetulla lakalla.

Sanottakoon vielä että hlö koht reppuni narutkin ovat erittäin PIUKAT.

- - - Updated - - -

Johnyn pönttö on kyllä mitoiltaan sen oloinen että siihen tulee kukon tai muun linnun mentävä reikä ja sisälle laitetaan telkkä.

Tämän voisi tosiaan valmistaa siten että lintu asetetaan jo valmistusvaiheessa sinne sisälle.

- - - Updated - - -

yksi lintu ja mopsi sinne sisälle jo valmistusvaiheessa

- - - Updated - - -

kymmenen mopsia

En olisi itsekään osannut jalostaa ajatusta noin hienoksi, neljännes linnusta ja tuhat mopsia niinkuin futeri ehdotti!

Pitää muokata vielä mittoja sen verran että 1220 x 2440 havuvanerista saadaan seinät, pitäähän näissä hankkeissa joku roti olla.

Sen verran lähtisin hanketta ohjaamaan poispäin vanttuusta, että laitetaan kattoon painekyllästettyä. Sisäpuoli paneloidaan sormijatketulla oksattomalla mäntypaneelilla STS 15x145 ja tehdasmaalattuna. Siellä kyllä sitten kelpaa kahdeksasosan linnusta olla kymmenentuhannen mopsin kanssa!

Mää suosittelen kaikille San Franciscoa. Täällä kodittomatkin näyttää paremmalta. Ja on paljon merileijonia. Oikeastaan ihan vitusti. Siellä ne vaan möllöttää laiturilla ja haukkuu kun partyboatit ajelee ohi. Jos vesi ei olisi niin kylmää niin menisin sekaan.

Sen verran lähtisin hanketta ohjaamaan poispäin vanttuusta, että laitetaan kattoon painekyllästettyä. Sisäpuoli paneloidaan sormijatketulla oksattomalla mäntypaneelilla STS 15x145 ja tehdasmaalattuna. Siellä kyllä sitten kelpaa kahdeksasosan linnusta olla kymmenentuhannen mopsin kanssa!

Nyt ollaan siinä pisteessä että ei oikein voi epäonnistua, sen verran jämysti alkaa olla suunnitelma kasassa.
Mä lähden nyt katolle.

- - - Updated - - -

Pöntöt.

Tuleeko eventa pönttötalkoisiin? Paneloimaan?

Kovin kliininen lopputulos tulee noillä värkeillä. Itse haluan nähdä käsityöni jäljen ja useimmiten hoidan hommat sutimalla.

- - - Updated - - -

Mutta en juosten kusten.

- - - Updated - - -

Ootteko muuten kokeilleet? Kaveri on.

Mutta en juosten kusten.

- - - Updated - - -

Ootteko muuten kokeilleet? Kaveri on.

Olen suorittanut kaikki opintoni, teoreettiset opintoni, tuolla menetelmällä. Käytännön opinnot oon suorittanut suuremmalla menestyksellä.

Back
Ylös Bottom