Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töttöröö. Unille! :zzzz:

Siis mitä helvettiä? En tiiä olinko liian väsynyt tai näinkö näkyjä, mutta olin tulossa salilta pyörällä kotiin niin suojatiellä tuli vastaan joku marsun näköinen elukka?
Se näytti ihan musta/harmaalta marsulta ilman korvia ja hännän kanssa (?). Olikohan se rotta ja miten se oli eksynyt yksin sateessa pihalle? :wtf:

HELP!! :(
Tarvitsisin valaistusta että mitä mun kehossa oikein tapahtuu!!:wtf:
Olen huomannut että useankin salitreenin jälkeen alaselkäni muuttuu tummaksi. Aivan kuin se olisi yhtenä mustelmana koko alaselkä..
Olen täysin terve nuori nainen eikä salitreeni muuten ole tuottanut ongelmaa.. kireitä vaatteitakaan en käytä eikä mikään harjoituskaan paina selkääni niin että se jättäisi jälkeä.
Tummuus lähtee jonkin ajan päästä salitreenistä....
Lääkäriltä en ole asiaa tiedostellut, mutta kai se on tiedusteltava jos tälle ei ala löytyä selitystä.
Onko kokemuksia tai tietoutta mitä on tekeillä? :)

- - - Updated - - -

Siis mitä helvettiä? En tiiä olinko liian väsynyt tai näinkö näkyjä, mutta olin tulossa salilta pyörällä kotiin niin suojatiellä tuli vastaan joku marsun näköinen elukka?
Se näytti ihan musta/harmaalta marsulta ilman korvia ja hännän kanssa (?). Olikohan se rotta ja miten se oli eksynyt yksin sateessa pihalle? :wtf:

Mitä palkkaria vedät? :hyper::hyvä:

Igori laittanu tallissaan sun dbolleihin happoa ;)

Ondatra zibethicus ;)

Kiipeilystä tuli mieleeni puut, ja puista kivet. Muksuna löysin terävän ja litteän kiven. Heittotähdet ja ninjat mielessäni heitin sen täysillä puunrunkoon, ja pystyyn jäi. Omaan otsaan. Opin että nuoret koivut ovat kimmoisia rungoltaan.

Puol tuntia aikaa istuskella koneella ja juoda kahvia kun tuli herättyä tavalliseen aikaan ja tarvii lähtee vasta puol ysiltä poliisilaitokselle ajelemaan. Kurkussa vähän vittumainen tunne, saa nähdä tuleeko tän vuoden ensimmäinen flunssa jolloin pitää perua viikonlopun työt.

Tänään siis ohjelmassa pöntön rakennus. Aivan helvetin iso pönttö, ja bridlife-Suomen sivuilta katsomme reiän mitan siten että edes talitintti ei mahdu sisään. Toimitaan niinkuin Neuvostoliitossa, tuottavuus mitataan tänään tonneina.

Hoplaa. Eipä tarvii tänäänkää mietitä mitä tekis, ku pelipäivä ja ylityöt... Välis ehtii toivottavasti toki käydä rääkkää jalkoja. :)

NONAME_0.webp

Mä lähden suunnilleen näillä mitoilla toteuttamaan pönttöä. Ja sitten ei aleta vittuilemaan teknisen piirtämisen yksityiskohdista, tiedetään!

Back
Ylös Bottom